۱۴ اسفند ۱۳۸۸

تا درودی دیگر بدرود

به لحاظ تعیین و تغییر مسیر زندگانی، در این مقطع زمانی از زندگی، نیاز به زمانی بیشتر دارم.
امیدوارم دوباره هرچه زودتر ببینمتون
گرچه خیلی تلخه این جدایی!
برای همتون آرزوی سلامتی و شادی و آگاهی و دانایی و پایایی دارم.

پی نوشت: به عنوان هدیه خداحافظی این صوت های آسمونی رو بهتون تقدیم می کنم، گرچه با حجم بالا آپ کردم تا از کیفیتش کم نشه، امیدوارم دانلود کنید و گوش بدید تا روحتون تازه بشه. آثاری از دریـ.ا دادور و مهسـ.ا وحدت ایران.
خلسـ.ـه ای در تصـ.ـویر (مهسـ.ا وحـ.دت ایران)

تا درودی دیگر بدرود. 
_____________________

179 Comment:

MAT گفت...

یه جوری برو که دیگه پات وا نشه به این دنیای مجازی
یعنی دنیای واقعیت اینقدر سامان بگیره که دیگه وقته این مجازی رو نداشته باشی

rohollah گفت...

دلمون برات تنگ ميشه
خدانگهدار

ناخدا گفت...

شگرفترین دستاوردهای آیات عظام

مژده گفت...

مواظب خودت باش.
منتظرتیم

مسعود گفت...

درود

امیدوارم موفق باشی. چه برگردی به دنیای مجازی و چه برنگردی هر چند که دوست داریم برگردی.

پیروز باشی. پاینده ایران

noah گفت...

we will wait for u

محمد علی ابراهیمی گفت...

لحمد لله رب العالمین ...............
و این بود عاقبت منافقین سیاه دل که خود علنا اعلام شکست کردند و بساط خودشان را جمع کردند .......
برو و دیگه هیچ گاه بر نگرد .......
دیدار به قیامت ..........

مینا گفت...

زود برگرد . خدافس!

فاخته گفت...

به سلامت عزيز دل
اميدوارم كه مسير زندگي برايت صاف باشد دوست عزيز نديده
سعي كن زود بياي

مازیار گفت...

تو این چند سال همه سهم من از این دنیای مجازی 4 - 5 تا دوست خوب بود که یکیش هم تو بودی ...
امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق باشی .
مت حرف خیلی خوبی زد ... حقیقت محض .
ولی سر و سامان درستی که گرفتی ، یادی از ما بی سر و سامان ها هم بکن !

محسن گفت...

برو راه وفا آموز که من بار سفر بستم
اگر از مقصدم پرسی بدان راه رها جستم

کلک نری حاجی حاجی مکه ها ما همه منتظرتیم و ججاتم خیلی خالی خواهد بود.

خوبی عالم تمامش مال تو
غصه و درد و عذابش مال من
شهر آباد خوشی‌ها مال تو
ماتم و ملک خرابش مال من
روز روشن، مهر سوزان مال تو
این شب بی ماه تابان مال من
هر چه امید در جهان است مال تو
آه و حسرت، یأس و حرمان مال من
عشق جاویدان، وصل یاران مال تو
درد دوری، داغ هجران مال من
فصل زیبای بهاران مال تو
این زمستان، پر ز طوفان مال من
حرف آخر؛ سرخوشی‌ها مال تو
بی‌کسی، دلمردگی‌ها مال من


و در اخر یادت نره که

* قصر ضحاک هنوز آباد است
تو به ویرانی این کاخ بکوش...

سیامک گفت...

یهدا جان خوش بگذره.زودبرگرد منتظر مطالب جدیدت هستیم.بدرود

روشنایی گفت...

درود
امیدوارم که درود دوباره ات باشد به زودی زود
که رفتنت نرساندمان به هوده و سود
نوشته ات چو بخواندم زسر به هوا خاست آنچنانی دود
دلم به خروش آمدستی همچون رود
ز تارنگارم نمانده نه تار و نه پود
بیا دوباره که برگشتنت بوَدvery good
بدرود

سیاوش گفت...

این هم کلام آخر من
بروزم

آرش گفت...

کجا پس؟؟؟

من تازه می خواستم بگم بروزم.......... ای بابا!!!!!!!!!!!!!11

نوشين گفت...

در تمامي مراحل زندگي موفق باشي
پاينده ايران و مردم گرفتارمان

ساقی گفت...

یهدا جان...کجا؟! نمیگم نرو...چون آدم تا احساس نیاز به رفتن نکنه نمیره...خوشحالم که خارج از این دنیای مجازی هم باهات ارتباط دارم...اینجوری دیگه کمتر دلم برات تنگ میشه! هرچند عالمی رو از نوشته هات محروم میکنی!

آدم... گفت...

اميدوارم نتوني مقاومت کني و اعتياد به نت باعث بشه برگردي
به هر حال برات آرزوي موفقيت و سلامتي ميکنم دوست من
به اميد ديدار

زادمهر همیشه پارسی گفت...

درود...

یهداجان!

هرجاهستی خوب و خوش باشی...

...وهرچه زودتر بتونی بیای...

روشنایی گفت...

هستم،بیا

رضا گفت...

امیدوارم زودتر برگردی

ترقه گفت...

خداحافظی چرا؟؟
برای چی؟؟؟!!!
امیدوارم زودتر برگردی.

بابالنگدراز پنج فوتی گفت...

دلمون شکست.دلم واست تنگ میشه یهدا جان.اصرار نمیکنم وایسی.لابد خیر و صلاح خودتو بهتر میدونی.موفق باشی.موفق باشی.به یادتیم.
یا حق

شورشگران گفت...

من انتظار داشتیم این یهدای ما با یك موزیك رزمی كنگ فویی « خدا « را حافظ وطن كند ..
اما موزیك زیبا و بسیار احساسی كه می تواند هیچ عملی هم به همراه نداشته باشد .. همراه وطن می كند و می رود ..
من انتطار داشتم با موزیكی بیاید و برود كه این حزب الله فاشیست را از روی زمین به اسمان هفتم خودشان پرت كنیم ..
متاسفانه ایران گرفتار تفكر دین خویی اریایی گری و لاف و گزاف فارس شونیستی و خاك پرستی بی بخار وطنی گیر كرده است .. خاك و مال و ثروت و ملت وطن دست این ممدلی فاشیست مزدور است .. وطن پرست ها فقط احساسش را دارند ...

zodiak گفت...

كجا؟ درا؟

مهدی (مهرگان) گفت...

یهدا کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم واست خیلی تنگ میشه. بهم سر بزنیا. امیدوارم دوباره برگردی ...
با آرزوی زندگی که دوستش داری


به محمد علی ابراهیمی : خفه شو

شاسگول گفت...

ميدونم
ديگه بر نميگردي!

غزال گفت...

یهدا جان کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدواریم برگردی و روزی را بهم تبریک بگیم که پایان همه سیاهیها باشه
در پناه خالق سبز اندیشان وخدای خوبیها

Iran گفت...

سلام
موسیقیهات قشنگ بودن ون
مراقب خودت باش
زود برگرددی هــــــــــــا
منتظرتیم

شاد و سبز باشی

امین گفت...

تو را صدا کردم
تو رفتی و همه گل ها ترا صدا کردند
و برگهای درختان
ترا صدا کردند
صدای برگ درختان
صدای گلها را
سرشک دیده من ناله تمنا را
نه دیدی و نه شنیدی
ترن ترا می برد
به ناکجا می برد
و من
حصار فاصله را
نظاره می کردم

هرجا هستی طعم خوشبختی را بچشی

ضعيفه اي كه فمنيست شد گفت...

اميدوارم بهترين مسير رو انتخاب كني عزيز دلم!

MAT گفت...

والا مازیار ...
اگه بیکار نبودیم که تو نت نبودیم !!

خاکستر گفت...

سلام
شما هم رفتی و ما تنها ماندیم...
امیدوارم زود برگردی...و امیدوارم موقع بازگشتت ما رو فراموش نکرده باشی...
از هدیه هات هم ممنونم...

شاد باشی...

به امید آزادی سبز...

غیرخودی ها گفت...

سلام یهدای عزیز
نمیدونم چه تصمیمی گرفتین . اما هرتصمیمی گرفتین بهترین ها رو براتون آرزو میکنم و امیدوارم هرچه زودتر برگردین و همرزماتون رو تنها نذارین .
به امید پیروزی حق بر باطل .

بابك گفت...

بدرود

زیتون گفت...

سلام بریهدای بزرگوار
انشاالله هرجاهستی شاداب وبانشاط مثل اینجاباشی
خوش بگذرد
عطر جان بخش شقايق ها تويي

در ميان غنچه هاي باغ عشق

رز تويي،نرگس تويي،مينا تويي

اي که خورشيد ميان آسمان

با اميد چشم هايت زنده است

اي که اقيانوس دانش از رخت

وز نگاه آبي ات شرمنده است

اي معل دشت سرخ عاطفه

با تو مي شد يک شقايق را سرود

دوستت دارم ز اعماق وجود

بر تو صدها شاخه گل،صدها درود

the man who never smile گفت...

سلام
میدونی
رفتن بده ولی کسی که یکبار وبلاگ نوشته باشه عمرا بتونه تا مدت زیادی از این دنیای مجازی دور باشه
مینویسی
بالاخره مینویسی یه جای دیگه با یه اسم دیگه
پس تا اون روز منتظریم
---راستی
به اون آقای محمد علی ابراهیمی
عزیزم
گوسفند وار زندگی کردن رسم مردم آزاد نیست
شاید بتونید موقتی دهنی رو ببندید به زور ضربه و کتک
ولی با دلهای همیشه پر خون چیکار میخواید بکنید
کاری ندارم به این کارا
ولی موسوی هم این وسط دیگه حرفی برای گفتن نداره
موسوی شد یه جرقه
جرقه ای که این نسل میخواست برای نشون دادن قدرتش
یادمون نره که موسوی هم بالاخره حرف از التزام عملی به اهداف انقلاب داره
یهنی باز همون خشکی و درد سرهای اول انقلاب
کاری به این کاراش ندارم
ولی از اینکه تونست ملت رو با هم جمع کنه خوشحالم و ازش متشکرم
همین که تونست ایرانی که همیشه دوست داره به هموطن خودش خیانت کنه و خنجر از پشت بزنه رو کنار هم جمع کنه خوشحالم و ازش متشکرم
کاری کرد بس بزرگ
و میدونی
یه کار دیگه موسوی هم این بود که حباب قدرت مسخره ای که این شیخ پشم الدین ها برای خودشون درست کرده بودن رو سوراخ کرد و بادشونو خالی کرد
دستش درد نکنه
بالاخره هر یزیدی باید یه روز رسوا بشه
بماند
فعلا
شادزی

محمد علی ابراهیمی گفت...

الهی بری دیگه بر نگردی ........
جناب مهدی مهرگان خودت خفه شو مادر ... !

ای منافقین سیاه دل حال که علنا از ملت اسلام کشیده خوردید و مانند ملخ های سبز بدبو در حال فرار هستید بگویید و اعتراف کنید که بازی را باختید ....

بدبخت ها من نه بسیجی بودم نه اخوند و شیخ و ...
من هم یک جوان ایرانی ساده بودم ولی بدانید تا سایه ما در این مملکت برپاست شما در فنا هستید ....

لعنت بر همهی منافقین در ان روز که از حرام زاده شدند و در ان روز که به درک واصل می شوند و در ان روز که حشر می شوند و به دوزخ افکنده می شوند ...

استقلال
ازادی
جمهوری مقدس اسلامی

سارا گفت...

خیلی ممنون از زحمتتون. و تبریک بابت حسن انتخاب و سلیقتون
امید وارم پس از استراحتی کوتاه دوباره بنویسید و صدای هم اندیشانتان را به گوش همه برسانید
ولی قبلا هم خدمتتون عرض کرده بودم که قسمت نظرات یک وبلاگ برای بیان نظرت راجع به همون وبلاگ و یا مطالبی در رابطه با نویسنده اسن و نه اطلاع رسانی وبلاگی دیگر

محمد علی ابراهیمی گفت...

چشم تموم كائنات سوي عنايت علي
رهبر ما خامنه اي تحت حمايت علي
رهبر فرزانه ما اي علي روزگار
وارث خونهاي پاك واز خميني يادگار
يا علی جان مقتداي من توئي
رهبر من مرجع من پيشواي من توئي
ما ديگه نمي گذاريم دستهاي تو بسته بشه
مثل حيدر دل از امت خود خسته بشه
مثل سلمان وابوذر در خونَت مي شنييم
آخه تو چهره ي تو تصوير حيدر مي بينيم
بزارتا هرچي ميخوان بگن ولي ما همينيم
تو جهره ي علي عكس خميني مي بينيم
وقتي تو حرف مي زني اشك هاي ما جاري مي شه
اگه تو گريه كني زخم دلا كاري ميشه
رفقا بياید با هم قدر علي رو بدونيم
تا دم آخر باهاش همه بسيجي بمونيم
خون تو رگهامونو هديه به رهبر مي كنيم
پاي عشقش با همه سختي ها ما سر مي كنيم
حرف تو براي ما حرف امام زمونه
تادم آخرآقا تو سينه هامون مي مونه



نه احمدی نه موسوی
جانم فدا خامنه ای

حسام گفت...

تاز هداشتیم رفیق می شدیم پسر.
هرجا هشتی آزاد باش.
سر بزن به ما رفیق

داریوش گفت...

درود بر تو گران مایه یارم یهدای فرخ نهاد! برایت آرزوی کامیابی و بهروزی دارم و امیدوارم هرجایی که هستی شاد و پیروز باشی. من هم شاید تا چندی دگر از این آشفته بازار ِ آلوده ی هزار توی بِرَهَم و کوله بار بربندم. اما تو که باز آمدی برایم پیام یا رایانامه ای بفرست ، دوستی با شما مایه ی بالندگی و فراتنی ام است.
با سپاس از شما
داریوش

داریوش گفت...

محمدعلی ابراهیمی : بیلاخ!

ارمان گفت...

امیدارم به زودی برگردی و دوباره شاهد حضورت باشیم. دعا می کنم انقدر به این وب اعتیاد پیدا کنی که دوریش رو نتونی تحمل کنی. زود برگرد! اهای ممدلی این ولی فقیه تو چیزی به عمرش نمونده. می گن سرطان داره ولی ما امیدواریم قبل از مردنش بتونیم دریک دادگاه صالحه محاکمه اش کنیم. برای جنایتها و پلیدیهایی که انجام داد. دیکتاتورها محکوم به فنا هستند. سیدعلی روضه خوان که قبل از انقلاب روضه ای 5تومان می خواند و یکشبه برتخت سلطنت نشست معلوم است بال در می اورد و منم منم می کند. این سید معلوم الحال دروغگو همینکه پته اش روی اب افتاد و جلوی خلایق روسیاه شد کلی کار بود!!میگن خیلی افسرده شده از روزی که شنیده مردم گفتن خامنه ای قاتله ولایتش باطله!!!!

سیاهی گفت...

خیلی ممنون یهدا جان از بابت هدیه فوق العاده تان.به امید دیدار در آینده ای نزدیک.

سیگار و اسپرسو گفت...

دانلود میکنم و گوش میدم...
امیدوارم یه روزی بیای بگی "... و باز، درود"
شاد زی...

مهاجر گفت...

چه دیر اومدی؛حالا که می خوای بری
خاطرم نیست که تو از بارانی
یا که از نسل نسیم
هر چه هستی
گذرا نیست هوایت-بویت
فقط آهسته بگو
با دلم می مانی . . .

ثلج گفت...

بهت یه خسته نباشی اساسی میگم. از صمیم قلب برات آرزوی رسیدن به آرزوی بزرگت رو می کنم. همون آرزوی بزرگی که همه ی ماها داریم.

همه ی آهنگ ها عالی بودن ولی بهار دلکش ، محشره.
با اینکه زیاد همو نمی شناسیم ولی باید اعتراف کنم دلتنگتون میشم.

ارشك گفت...

چرا آخه؟ اينجوري دلمون تنگ ميشه واست كه...!
"ياران موافق همه از دست شدند
در راه هدف يكان يكان مست شدند"
حتماً برگرد
(*اصل بيت دوم يه چيز ديگه بود. تغييرش دادم!)
به اميد آغازي دوباره، پس از سفري دلنشين، براي يهداي نازنين (عجب قافيه اي :D )

عموفیروز گفت...

بدرود دوست خوب!

دامون گفت...

... نشد مبارزه امدن داشت رفتن ندارد بمان .!

بهنام گفت...

درود
به اومدنت فكر ميكنم مه به نبودنت
اميدوارم زود برگردي
بدرود

فاطمه.م گفت...

ای بابا !!!! یهدا جان تازه باهات آشنا شده بودم کجا؟؟؟

هر جا و تو هر شرایط موفق باشی

ترانه گفت...

جدی ؟؟؟ چرا ؟؟
منم خودم بعضی اوقات دلم می خواهد برم ولی بازم دلم واسه اینجا تنگ می شه و برمی گردم و به خاطر خیلی از کسان که اینجا هستند باز هم میام .
پس خداحافظی نمی کنم بلکه برات ارزوی موفقیت می کنم که زودتر بتونی برگردی .
بابت هدیه ها هم ممنون زحمت کشیدی .

محمدرضا گفت...

سلام دوست من
خداحافظی همیشه برام سخت بوده مخصوصا با دوست خوب و سبزی مثل تو. امیدوارم همیشه تو زندگی ات موفق باشی و بهترین و زیباترین مسیر را در زندگی ات انتخاب کنی. امید دارم که هر چه زودتر بار دیگر حضور سبزت را ببینم.
همیشه شاد و پیروز و سبز باشی...

سینیور زامبی گفت...

ای بابا کجا؟ حالا بودی. ضد حالیا

جوانمرد گفت...

داری میری ،همه یک روز میرن مهم اینه که چه کردند ایا نیک کردند یا بد
داری میری ،اگر این مدت دروغ گفتی ؛تهمت زدی؛ توهین کردی ؛از ناحق دفاع کردی؛ یا که نه اگر راست گفتی ؛تهمت نزدی؛ توهین نکردی؛ از حق دفاع کردی ؛هر کدام از این کارها را کردی تو میمانی و اعمالت
حال باید جوابگو باشی
اینهایی که به عنوان دوست در دنیای مجازی انتخاب کردی هیچ کدام نمیتونن از تو در مقابل مجازات اعمالت محافظت کنند هیچ کدام نمیتونن و نمیخوان در مقابل عدالت خداوندی و جزای اعمالت از تو دفاع کنن

یک روز هم همه دنیا را میگذاریم و میرویم الان تو با خواست خودت میری ولی ان روز که دنیا را بخوایم ترک کنیم با خواست خودمان نیست و ان روز هم فقط اعمالمان است که میماند

الان داری میری هر کار کردی حتی اگر باعث شده باشی یک نفر فقط یک نفر از حقیقت منحرف شده باشه به اندازه دنیایی مسئولی هم در این دنیا و هم در ان دنیا مسئولی
این جهان چون کوه است و فعل ما ندا .... باز میگرداند نداها را صدا

حالا برو تا جزای اعمالت را ببینی
برو تو ماندی و خدا و اعمالت
البته شاید اگر گناهی تو این مدت کردی توبه کنی و در جهت جبران گناهانت بر ایی خدا ببخشت

یاحق
یاحق

جوانمرد گفت...

داری میری ،همه یک روز میرن مهم اینه که چه کردند ایا نیک کردند یا بد
داری میری ،اگر این مدت دروغ گفتی ؛تهمت زدی؛ توهین کردی ؛از ناحق دفاع کردی؛ یا که نه اگر راست گفتی ؛تهمت نزدی؛ توهین نکردی؛ از حق دفاع کردی ؛هر کدام از این کارها را کردی تو میمانی و اعمالت
حال باید جوابگو باشی
اینهایی که به عنوان دوست در دنیای مجازی انتخاب کردی هیچ کدام نمیتونن از تو در مقابل مجازات اعمالت محافظت کنند هیچ کدام نمیتونن و نمیخوان در مقابل عدالت خداوندی و جزای اعمالت از تو دفاع کنن

یک روز هم همه دنیا را میگذاریم و میرویم الان تو با خواست خودت میری ولی ان روز که دنیا را بخوایم ترک کنیم با خواست خودمان نیست و ان روز هم فقط اعمالمان است که میماند

الان داری میری هر کار کردی حتی اگر باعث شده باشی یک نفر فقط یک نفر از حقیقت منحرف شده باشه به اندازه دنیایی مسئولی هم در این دنیا و هم در ان دنیا مسئولی
این جهان چون کوه است و فعل ما ندا .... باز میگرداند نداها را صدا

حالا برو تا جزای اعمالت را ببینی
برو تو ماندی و خدا و اعمالت
البته شاید اگر گناهی تو این مدت کردی توبه کنی و در جهت جبران گناهانت بر ایی خدا ببخشت

یاحق

آسمان سخت گفت...

سلام دوست خوبم
خدای من کجا میخواین تشریف ببرین ؟ خیلی ناراحت شدم ازخوندن پستتون .
امیدوارم هرجا هستین در کمال سلامت و شادکامی و موفقیت باشین و زود برگردین پیش خودمون .
شاد باشین .

RS232 گفت...

یهدا جان
امیدوارم که سفر خوبی داشته باشی و همچون گذشته شاداب و پر انرژی برگردی.
از آهنگ های بسیار زیبایی که گذاشتی متشکرم

M-Farzadi گفت...

درود یهدا ممنون بسیار زیبا بود سال خوبی رو برات آرزو میکنم به امید نابودی اسلام پیروز باشی

یوتاب گفت...

خداححافظی چرا؟
ما که تازه با هم اشنا شده بودیم
ممنون از هدیه ها. منتظرم برگردی

یوتاب گفت...

کامنت من رسید؟

ایلیا گفت...

رفتن نبود مردی
عشق است که برگردی

عرعری گفت...

حیف، چونکه ما تقریبا تازه با هم آشنا شده بودیم... به امید دیدار دوباره.

سبک سر گفت...

خودت می دونی دیگه. حتماٌ دلایلی داری برای رفتن..
خوش باشی رفیق جون... اگه برگشتی خبرم کن.

سارا گفت...

سلام یهدا جان
امیدوارم هر جا که هستی موفق و پیروز باشی ، من منتظر میمونم ، تو این سالهای اخیر به انتظار کشیدن عادت کردم ...

بزرگمهر گفت...

درود یهدا جان
واقعا از خواندن این خبر ناراحت شدم. ای کاش باز هم می موندی تا بتونیم نوشته های قشنگت رو بخونیم.
برات بهترین آرزوها رو دارم.
امیدوارم به زودی برگردی.
شاد باشی و در پناه یزدان
پاینده ایران

ساقی گفت...

طاقت نمیاری و زود بر میگردی! میدونم! (آیکن چشمک)!

ناشناس گفت...

باور کن حالم به هم خورد از این صدای این خواننده ای که این اهنگها را خونده بود
جون مادرت اخه ادم قحط بود این خواننده بد صدات شعرهای به این قشنگی را با صداش به گند کشیده بود
باور کن عقم گرفت از صداش
معلومه سلیقه ات در حد افتضاحه
مجبوری تو که سلیقه ات اینقدر بده شعر بزاری واسه دانلود هم وقت بقیه را بگیری هم حالشون را از هر چی خواننده است به هم بزنی
اه اه اه اه چه صدایی فکر میکنم تمام عمرش هم ترشی نخوره هیچی نشه
کی گفته این با این صدای گندش بخونه
خاک بر سرت با این سلیقه ات که جالم را به هم زدی

مینا گفت...

با اجازه! یا نه ! بی اجازه! از آهنگ هایی که گذاشتی تو وبم گفتم .. خیلی خوب بودن آخه!

سیامک گفت...

درود
دوست عزیز لینکمو اصلاح کن.فیلتر شدم.
زنده باد آزادی

مـــریخـی گفت...

عجب!!
بابا من تازه اومدم، تو رفتی؟!
رفیق نیمه راه

من گفت...

دیر اومدم....اما هرجا که هستی امیدوارم همیشه و همیشه لبخند روی لبات باشه....امیدوارم همیشه مثه همین مرحله از زندگیت شجاع باشی.....بازم اگه حس کردی اینجا واست زیادی کوچیک نیست بیا.....
گفتمش چرا ماه پیشانو جان تو بلایی؟؟؟؟؟؟؟؟
عاشق این آهنگم......

آریاناز گفت...

پاینده باشی هرجا که هستی
همیشه منتظر حضور سبزت می مانیم

ساقی گفت...

روز جهانی زن خجسته باد[گل]

مازیار گفت...

بابا من هم دو سه دفعه خداحافظی کردم تا حالا !!
ولی هیچکس به فلانش هم حساب نکرد ...
اگر همچین واکنشی از طرف دوستام می دیدم ، شک نکن بهترین بلاگر دنیا می شدم !

کوروش گفت...

درود
یهدا ببین یک هفته نبودم ها!
وقتی عادت بکنی به نوشتن و خوانده شدن دیگه نمی تونی دل بکنی!
اگه خیلی پوست کلفت باشی سه هفته بی وبلاگ دوام میاری ... شک نکن!
میدونم زود بر میگردی برای همین نمیگم بدرود
پاینده ایران

محسن گفت...

یهدا جان
8 مارس روز زن و بهت تبریک میگم

ارش گفت...

این محسن عجب غرب زده ایه نوشته 8 مارس روز زن مبارک
باباجون ما با احمدی مشکل درایم ولی فرهنگ غنی چند هزار ساله خودمون را داریم
8 مارس یعنی چه؟
امثال تو هستند که باعث میشن همه فکر کنن ما جنبش پوچی هستیم و همه چی را میخوایم از غرب تقلید کنیم
غرب باید از لحاظ فرهنگی جلوی ما لنگ بندازه
حال نمیکنم با بعضی از شما بدجوری خود کم بینین
یهدا حالا کجا میخوای بری اول اخرش برمیگردی

Mahla گفت...

ایول اقا ارش!!!!!
حرفات درسته ولی مگه ما جزو زن های جهان به حساب نمی اییم؟؟؟

ارش گفت...

به mahla
سلام
جزء زنهای دنیا به حساب میایم ولی چرا باید از اونها برای نام گذاری روزهامون استفاده کنیم
خودمون فرهنگ به این غنیی داریم میتونیم نام گذاریهای قدیممون را استفاده کنیم
یا همین روز ولادت فاطمه زهرا مگه چه مشکلی داره از 8 مارس که خیلی بهتره ما با دین اسلام که مشکلی نداریم با این اخوندا که از دین به نفع خودشون میخوان استفاده کنن مشکل داریم
یا همین روز ولنتاین ؛ما خودمون روز عشق را در فرهنگ غنیمون داریم بعد بعضی از این خودکم بینها هی میگن روز ولنتاین مبارک
اصلا شما برو در مورد ولنتاین بخون از اول تا اخرش دروغه ادم خنده اش میگیره
بابا جون من میگم فرهنگ ما ایرانیها از این غربیهای تازه به دوران رسیده خیلی بهتره اینها خیلی از چیزهاشون تقلید از ماست ولی ماها به خاطر کم بودن اطلاعاتمون نمیفهمیم

ایرانی گفت...

روز جهانی زن بر همه زنان و دختران آزاداندیش ایران زمین خجسته باد. اگر قرار است روز زن را جشن بگیریم چه بهتر روز جهانی زن گرامی داشته شود، نه روز تولد یک عرب سوسمارخور! ننگ بر تازی پرستان تاریک اندیش

شادی گفت...

خاک بر سر این ایرانی معلومه یک بهاییه
معلوم نیست از کجا ساپورت مالی میشه
اینا واسه پول همه کار میکنن
منم با ارش موافقم

محمد علی ابراهیمی گفت...

خوار جنده این ایرانی که به مقام اطهر صدیقه طاهره ( س ) توهین کرد را گاییدم ........
کیرم تو کون داریوش و خشی پدر سگ .........

ما ایرانی هستیم و پیرو رسول الله هستیم نه پیرو اعراب ...........


رحمت خدا بر ارش باد .........

محسن گفت...

برای ارش
برادر وقتی این جوری به یکی حمله میکنی اول یه کم اطلاعاتت و ببر بالا بعد بی ترمز حمله کن.
منظور تاریخجه 8 مارس هست که زنها چطور برای گرفتن حقشون برای اولین بار دست به راهپیمایی و اعتراض زدند و8 مارس و به نقطه عطفی برای گرفتن حقشون تبدیل کردند وپیغامشون و به تمام مردم دنیا رسوندن.

در ضمن وقتی از تاریخ ایران زمین صحبت میکنی برای روز زنم باید از همین تاریخ و زنهای دلیر همین مرزو بوم استفاده کنی نه با مرجعه به تاریخ اعراب روز زن و سالروز تولد حضرت فاطمه قرار بدی .

مـــریخـی گفت...

خوب من که یک مریخی هستم، باید بگم ترجیح می دم از اون که ایرانیه حمایت کنم تا کسی که اینطوری فحش می ده (شخصی که اسمش ابراهیمیه)!

ارش گفت...

به محسن
متوجه نشدی من میگم این جنبش یا این کارهای بعضی از شما بیشتر باعث میشه بقیه نسبت به ما بد فکر کنن و جنبش ما را یک جنبش پوچ و تقلیدی از غرب میدونن شماها هم متاسفانه با این کارهاتون بهش دامن میزنید
من نوشتم یا روز از ایران باستان یا از دین اکثر مردممون و خودمون
فکر میکنم این خیلی بتر از این کاریه که شما میکنی و از غرب الهام میگیرین

سده ها پیش که شاید در بسیاری از بخش های این کره خاکی که اکنون از متمدن‌ها شمرده می‌شوند بی آیینی بیداد می‌کرد، ایرانی ها حتا روزهایشان نیز نامی و جشنی داشت. هرسال پنجم اسفند زنان ایرانی از کار روزانه دست می‌کشیدند و این مردان بودند که یک روز در سال نقش زنان را ایفا می‌کردند. سال های دراز بعد از آن که اسلام پدیدار و گسترش پیدا کرد باز این ایرانی ها بودند که روزی از روزهای سال مهی (:قمری) را روز زن نامیدند و اکنون ایرانی های مسلمان سال روز تولد فاطمه دختر محمد(پیامبر اسلام) و همسر علی( امام شیعیان) را به نام روز زن جشن میگیرند. این نشان از فرهنگ کهن و دیرینه ی مردم ایران است که مانند همیشه در دین اسلام نفوذ کرده و روح و بزرگی و زیبایی و ظرافت به آن بخشیدند. اما به شوند زنده نگه داشتن جشن های کهن خودمان و برای آنان که به دل دوست دارنده فرهنگ غنی و باستانی ایران هستند، کوتاه شما را با این جشن باستانی آشنا کردم.

حالا متوجه شدی کی باید اطلاعاتش را زیاد کنه
متاسفانه من تا حالا دیدم شما غرب زده ها در ایران از کمبود شدید اطلاعات رنج میبرید و گرنه از غرب همه جا مایه نمیذاشتید
از یهدا میخوام نظرات این ابراهیمی بی شخصیت را پاک کنه

شهلا گفت...

به موجب یک متن سنتی، یعنی خرده اوستا، چاپ موبد رستم رشید خورسند(صفحه 319) جشن اسفندگان را جشن برزیگران نیز می نامیدند. دلیل این نامگذاری تلاش و کوشش کشاورزان و برزگران است که به عنوان همیار سپندارمز زمین را آماده ی رویش و زایش دوباره می کنند تا سرسبز و بالنده شود.

ابوریحان بیرونی در پیوند با این جشن می نویسد:
«اسفندارمز ماه روز پنجم آن روز اسفندارمز است و برای اتفاق دو نام آن را چنین نامیده اند و معنای آن عقل و حلم است. اسفندارمز فرشته موکل به زمین است. و نیز بر زن های درست کار و پاکدامن و شوهر دوست و خیرخواه موکل است و در زمان گذشته این ماه، به ویژه این روز، عید زنان بوده و در این عید مردان به زنان بخشش می نمودند{هدیه می دادند} و هنوز این رسم در اصفهان و ری و دیگر بلدان پهله باقی مانده است و به فارسی مرد گیران گویند

احسنت به ارش منم باهات موافقم ما باید از فرهنگ خودمون استفاده کنیم ولی خیلی با طرز برخوردت با اقا محسن موافق نیستم هرچند میدونم میخوای جنبش سبزمون را به راه درستش ببری ولی بهتره خیلی تند برخورد نکینم

محسن گفت...

برای ارش
دوست عزیز این روز یک روز جهانیه و وقتی تمام جهان این روز و به عنوان روز زن قبول دارن وبه هم تبریک میگن ما چرا عقب بمونیم دوست عزیز الان دیگه ما داریم تو دهکده جهانی زندگی میکنیم و باید با تمام مردم جهان هماهنگ .
چه اشکالی داره ما این روز جهانی زن رو هم به همه تبریک بگیم؟
ما میتونیم در کنار روز جهانی زن یک روز ایرانیم برای مقام زن ومادر داشته باشیم.

ارش گفت...

به محسن
دوست گرامی شما دیگه باید بدونی این غربیها به دلیل تسلطشون بر سازمانهای جهانی همه چیز را به نام خودشون ثبت میکنن ما نباید به ساز اونها برقصیم
اونها هم دقیقا همین را میخوان چون از نظر قدمت فرهنگی خیلی عقب تر از ما هستند میخوان اینجوری جبران کنن
اکثر روزهاشون هم به همین دلیل از روی ما گرته برداری کردن و یک دلیل براش ساختن و به نام خودشون ثبت کردن
من و تو باید با تکیه بر پشتوانه غنی فرهنگیمون راه خودمون را بریم
امیدوارم متوجه شده باشی چی میخوام بگم
موفق باشی

امین گفت...

فیلتر شده ام اما هنوز نفس می کشم با وبلاگی جدید

مسعود از پارسه گفت...

درود بر یهدا جان

این روزها همه از جمله خود من به مسیر های تازه ای راه پیدا می کنیم که گاهی اوقات از دوستان و آشنایان دور می شیم اما هیچ گاه راه خودمون رو از یاد نمی بریم و یادمون هست که چی بودیم به کجا می ریم وچه خواهیم کرد امیدوارم زندگی سراسر شادی داشته باشی و اگه نوروز نیستی پیشاپیش نوروز بر تو مبارک باد

تا درودی دیگر پاینده باشی

مسعود از پارسه گفت...

درود بر یهدا جان

با چهارشنبه سوری به روز هستم

پاینده ایران

نوه مادر بزرگ گفت...

با درود
با پوزش از اینکه به خاطر کارهای عقب افتاده آخر سال کم پیدایم . سال جدید جبران می کنیم!!!!
موسوی رو کفن کنی راست می گم .
با شادباشی از جنس گل و سبزه و چمن و شکوفه های بهاری
نوروز پیشاپیش بر شما ایران دوست فرهیخته و مبارز فرخنده باد و خجسته باد .
لینک جشن ملی و جهانی بزرگداشت زن در مقابل سفارت رژیم در اوتاوا کانادا
بسیار دیدنی حتما دانلود کن و ببین
http://sarbaze-vatan.blogspot.com/2010/03/blog-post_1127.html
این هم لینکی از فریدون فرخزاد بسیار کمیاب
http://sarbaze-vatan.blogspot.com/2010/03/blog-post_371.html
مرگ بر جمهوری ننگین اسهالی استفراغی اسلامی
در پناه خرد
هر روز نوروز نوروز پیروز
پاینده و جاوید ایران

[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]

زادمهرهمیشه پارسی گفت...

بانام خداوند مهرآفرین...

برفردوسی بزرگ ، بی کران درود...

به نام نامی مهر ایران بزرگ...

درود برشما...

با یک کار تازه به روزم:

آهای دشمن کور به فرهنگ و اندیشه و زبان آسمانی من نتاز تا...

...باسپاس ازبزرگواریهای همیشه شما...

...تادیداری دیگر...

...ودرودی دوباره و همیشه برشما...


[لبخند][گل]

مجید گفت...

سلام یهدا جان... خیلی حیفه که وبلاگی رو که با این همه زحمت به اینجا رسوندی و تا این حد پر بازدید و پرطرفدارش کردی رها کنی و بری...هرکسی چنین وبلاگی نداره پس به سادگی از دستش نده و همینجوری نذار برو!!
شده ماهی یه مطلب بذاری بذار... اما هرگز غزل دردناک خداحافظی رو نخوون... من که خیلی خیلی غمگین شدم از خبر رفتنت چون واقعا به تو و وبلاگت عادت کرده بودم و واقعا نمیدونم اگه نباشی چیکار باید بکنم... پس نری ها... جدی میگم بمون... بمون... بمون!!

ali گفت...

سلام. اظهارات وزیر علوم کامران دانشجو را در دانشگا ه هرمزگان بخوانید ولی شو که نشوید!!
درآمد توریسم ایران 700 میلیون دلار _ ترکیه : 18 میلیارد دلار

آگر فيلتر شدم با 6565 بيا يا 6666 بدون نام مرسي در همه وبلاگ هايم نام داشتم علي يا رضا ولي پس از 6464 اگر فيلتر شدم فقط اعداد مي باشد

داس سبز(سبزه و داس سابق) گفت...

درود
شرمنده برای ششمین بار فیلتر شدم
آدرس جدیدمو اصلاح کنید لطفاً ، و در صورت امکان خبرم کنید

با مطلبی در خصوص سالروز بمباران شیمیایی حلبچه بروزم

http://sodas6.blogspot.com

سارا شمس ( سمیرا نصیری ) گفت...

من که هستم؟
به الطاف جمهوری اسلامی از ایران خارج شدم.
http://rahrovaneraheakbar-m7.blogspot.com/2010/03/blog-post_14.html

محمد علی ابراهیمی گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
محمد علی ابراهیمی گفت...

اگر مقتدری ردی از خودت بگذار تا خدمت برسیم
خیالت راحت بسیج مسیج هم نیستم
من منتظرم .......
یک جا قرار بذار بیام رو در رو صحبت کنیم کسکش

سیامک گفت...

فیلترشدم فیلتر شدی فیلترشد.
فیلتر شدیم فیلتر شدید فیلتر شدند
از این واضح تر بگم؟هروقت برگشتی وبلاگت رو درست کن لینک من رو هم درست کن
http://naslesiah3.blogspot.com

فرضيه هاي گستاخانه گفت...

كاش خداحافظي نمي كردي كا من هميشه با اين پست تكراري مواجه نشوم.

من نوشتم.

مریخی گفت...

به به
سال نوی شما مبارک یهداخانم
می بینم که همه ی کامنتهات به فنا رفته!
خوبی دختر

امین گفت...

سلام
سال نو مبارک
تو که رفتی فیلتر هم شدی
حالا که اومدی امیدوارم امسال از فیلتر مصون بمانی
سال خوبی را برایت آرزو می کنم

ساقی گفت...

اس ام اس دادم چندتا...جواب نمیدی؟ حداقل بگو خوبی؟

محسن گفت...

سلام دوست بی وفای قدیمی فیلتر شدنت مبارک.

سیامک گفت...

سلام یهدا جان
خوشحالم که برگشتی.کامنتها هم که برگشت.امیدوارم باز هم مطلب بنویسی دوست خوبم

ناخدا گفت...

دوباره جنایتی دیگر در اسلام...اگر بخواهیم جنایتهای این ظلم 1400 ساله را بررسی کنیم با موارد وحشتناکی روبرو میشویم که یکی از آنها قمه زنی ست.وحشی گری دیکری از دین اسلام..اینها اصل دینداریست؟؟

mohsen گفت...

سلام یهدا جون چه طوری خیلی خوشحالم به جمع سبز دلان پیوستی
لینک شدی
ممنونم که هر دو ویلاگم رو لینک کردی

MAT گفت...

سلام یهدا جان ...
خوبی تو ؟ چی کار می کنی؟ حالا مثلا مسیر زندگیت مشخص شد؟!!(جان ما)
سال نو رو هم تبریک میگم..

جنگلی گفت...

سلام!
مرسی از لطفت
به روزم با یک آدرس جدید و یک نام قدیمی!
تو چرا نمی نویسی بلاگت خیلی خوشگل شده دلت نمی یاد چیزی توش بنویسی؟

mutineer گفت...

باشه بابا حالا ناراحت نشو..
من چه می دونم تعریفش چیه ..تو مگفته بودی برای مشخص شدن مسیر زندگی نیاز به زمان دارم ..خوب ما هم خواستیم بدونیم داری چه میکنی ..انگار بهش فحش دادیم جان ما ..

امید گفت...

سلام یهدا جان
بابا به خدا تو نیستی...تو مگه نرفتی "تا درودی دیگر بدرود"
من از اون موقع تا حالا صد بار اومدم تو بلاگت ولی خبری از پست جدید نبود،کلی هم نگرانت شدم
حتی الان شک کردم که بلاگ جدید زدی رفتم تو پروفایلت که دیدم هنوز yahdalife4 که هنوز همونطور قبله
حالا ما اگه میخواستیم سراغی از تو بگیریم کجا بود جز بلاگت؟!اونم که در دست تعمیره
چرا دروغ میگی زن مومن؟تو کجا کامنت دادی تو بلاگ ما که من ندیدم...
راست میگی...عجب دوره ای شده ها!!!
عیب نداره
BLAME IT ON ME
just set your guilt free
از شوخی گذشته یهدا جای تو و مطالب زیبات تو وب خالیه...امیدوارم که دوباره برگردی و به نوشتن ادامه بدی

آسمان سخت گفت...

مذهب شوخي سنگيني با من کرد .سالها مذهبي بودم بي آنکه خدايي داشته باشم.........

سلام یهدای عزیزم
خوبین ؟
هنوز از بدورد برنگشتین به درود . بابا بسه دیگه دوری زود برگردین بین دوستان و همرزمان خودتون دیگه . دلمون تنگ شد براتون آخه .
مرسی از لینکتون . منم شما رو لینک میکنم . گواینکه فکر میکنم قبلا لینکتون کردم .
به امید بازگشت هرچه زودترشما به جمع دوستان .

سیامک گفت...

ای شادی ِ آزادی !
روزی که تو بازآیی
با این دل ِ غم پرور
من با تو چه خواهم کرد ؟

مازیار گفت...

پارسال دوست ، امسال فتنه گر !!
چطوری ؟؟
--
فکر میکردم کلن اینجا نمیای دیگه ... چن وقت بوئ می خواستم به خاطر معرفی این آهنگا ازت تشکر کنم ولی یادم میرفت
خیلی حال کردم باهاشون و با سلیقت ...
مخصوصن اون خلسه ای در تصویر ، چند هفته با اون آهنگ حال کردم ...
امیدوارم هرجا هستی سلامت و موفق باشی ...

ناشناس گفت...

سلام

روزهای سخت بهایی ست که باید برای سرافرازی پرداخت .

ما داریم این بها را می پردازیم پس راهی به عقب نداریم دوست من

سبز باشید.

آرش گفت...

مفتخریم که فیلتر شده ایم! ما را با آدرس جدیدمان لینک کنید:
http://metal4evermroe1.blogspot.com

امین گفت...

سلام
فیلتر شده ام
اما همچو ققنوس سوختم و دوباره متولد شدم

محسن گفت...

سسسسسسسسسلللللللللللللااااااااااااااااااممممممممم پس کجایی ؟کی میاییییی؟
دلمون واست تنگ شده

سارا شمس ( سمیرا نصیری ) گفت...

http://maghalehaye-sabz.blogspot.com/
این وبلاگ را لینک کرده و در معرفی آن به دیگران بکوشید.مقاله های خود را به این وبلاگ بفرستید.

http://sos-milad.blogspot.com/
این وبلاگ را لینک کرده و در معرفی آن به دیگران بکوشید.

سیاوش گفت...

سلام یهدا جان
باور کن دویت دارم بنویسم
مشکل این هستش که اینقدر حرفها و اتفاقات اخیر احمقانه هستش (مثل تقاضای افزایش جمعیت) که اصلا مبهوت موندم چی بنویسم.
اما دوباره می خوام بنویسم
و این کامنت تو روحی دوباره به من داده و انگار که چیزی در درون من جوشید.
حتما می نویسم
و ممنون از کامنتت

امین گفت...

به روزم با پست " اولین شب آرامش "

zodiak گفت...

یواشکی میای یواشکی میری؟
چه خبره؟؟؟

RS232 گفت...

یهدای عزیز
اولین بار که این وبلاگ را دیدم تو برایم نمونه ای از جوانان عزیزی بودی که بسته به وقایعی که در ایران رخ می داد, پر هیجان و پر شور و نشاط, مایوس, امیدوار و یا غمگین بودی. من از قلم تو می فهمیدم که در ایران چه خبر است و حس و حال جوانان ایران را درک می کردم. الآن هم رفتنت برای من پیامی دارد که چنان خوش آیند نیست.
امیدوارم هر کجا که هستی موفق باشی و روزی دوباره برق نشاط و شادی را در چشمهایت ببینم.

مجاهد گفت...

فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران درآستانه روزجهانی کارگر

سازمان مجاهدین خلق ایران، با تبریک و تهنیت به مناسبت اول ماه مه (یازدهم اردیبهشت)، روز جهانی کارگر، هموطنان آزاده، به ویژه کارگران و معلمان و دانشجویان آگاه و آزاده ایران را به گسترش خیزشها و حرکتهای اعتراضی _ طی روزهای نهم تا پانزدهم اردیبهشت- فرامی‌خواند.


حضور گسترده و فعال زحمتکشان ایران در قیامها و خیزشهای سراسری و امواج بی و ققه حرکتهای اعتراضی که درسراسر سال گذشته از سوی کارگران، دهقانان، معلمان و دیگر اقشار به جان آمده علیه رژیم آخوندی و سیاستهای ضدمردمی و غارتگرانه رژیم جریان داشت، عزم استوار و مقاومت پایدار زحمتکشان ایران را برای به زیرکشیدن تمامیت رژیم جنایتکار وچپاولگر آخوندها به جهانیان نشان داد.
رژیمی که بنیانگذار پلیدش خمینی دجال از مستضعفان و محرومان دم می زد، اما در چپاول دسترنج زحمتکشان و در گسترش فقر و بیکاری و گرسنگی و تعمیق شکافهای طبقاتی،گوی سبقت را از هر رژیم ضد مردمی ربود.
رژیمی که با سیاستهای جنگ افروزانه و ارتجاعی خود، مرگبارترین ضربات را بر صنعت و کشاورزی و ساختار اقتصاد ایران وارد آورد و لطمات عظیم آن را قبل ازهمه بر معیشت و زندگی کارگران و زحمتکشان و خانواده های محرومشان آوار کرد.
رژیمی که سران پلیدش، از مبارزه با فساد و تبعیض؛ و از سازندگی و قانونمداری؛ و از آوردن پول نفت به سفره مردم دم می زنند، اما درغارت نان سفره مردم و در فساد و تبهکاری و در ستم وخودکامگی دست تمامی ستمگران تاریخ را ازپشت بسته اند.
کارگران و زحمتکشان شریف ایران!
استمرار بی وقفه حرکتهای اعتراضی و خیزشها و قیامهای شما، ثابت کرده است که مردم ایران درمقابل ظلم و شقاوت این رژیم قرون وسطایی نه تنها مرعوب و تسلیم نشده اند، بلکه مصممند این رژیم پلید را در تمامیت خود سرنگون کنند.
با تاکید برهمین اراده خلل ناپذیر ملی و به مناسبت روزجهانی کارگر- که سمبل همبستگی و قیام زحمتکشان برای آزادی و عدالت است- سازمان مجاهدین خلق ایران، مردم و جوانان به پاخاسته و کارگران و زحمتکشان و معلمان و دانشجویان آگاه و آزاده میهنمان را به گسترش خیزشها و حرکتهای اعتراضی علیه دیکتاتوری آخوندی فرامی خواند.
به پاخیزید و شعله قیام را در هرفرصتی برافروزید.
به دشمن بحران زده و طلسم شکسته امان ندهید.
با خروش «مرگ بر دیکتاتور»،« مرگ برخامنه ای» و« مرگ براصل ولایت فقیه»، اراده خلل ناپذیر مردم ایران را برای استقرار آزادی و دموکراسی طنین انداز کنید.
سلام بر خلق, سلام بر آزادی
نابود باد رژیم ضد بشری آخوندی

hambastegimeli.com

ناشناس گفت...

خامنه ای خطاب به بسیجیها و وقاحت مداران :
سگهای من کاری برایم کنید فیلمها و عکسهای وحشیگریهای بسیجیهایم سگهایم دارد دست به دست میچرخد بین مردم و از حکومت من متنفر میشوند من انتخابات دولت دهم را با گذاشتن مناظره و چاپلوسی و باج دادنها و شعار دادنهای گسترده آنها را به پای صندوقهای رای کشیدم ولی اینبار که اکثر مردم از من متنفر شدند و رو اسکناسها و دیوارها و... بر علیه من شعار نویسی میکنند دولت بعدی و انتخابات بعدی چقدر میخواهن حضور یابند؟؟ آیا بازهم در انتخابات می آیند؟؟؟ با اعتصابات کارگران چه کنم؟؟؟ با شورشها و روزنامه نگارها و وبلاگ نویسها و معترضینم چه کنم تا کی باید شما سگهای من با باتوم و سلاح در خیبانها ولو باشید؟؟؟ تا کی من باید فیلتر بکنم دوروغ بگویم خسته شده ام کاری برایم کنین
با بمب اندازی در منازل سرلشگرها و سردارهای شناساییی شده چه کنم؟؟؟ با دوستان و اقوام و آشنایان زندانیها و کشته شدهگان چه کنم؟؟؟ با این موج رو به افزایش معترضین چه کنم ؟؟؟ تاکی آنها را زندانی و حبس کنم تا کی سانسور کنم خسته شده ام کاری برایم کنین

بن بست جمهوری اسلامی

ناشناس گفت...

ساعت 4 بعد از ظهر 11 اردیبهشت جلوی وزارت کارررررررررررررر بزرگ توو بلاگت بنویس

ناشناس گفت...

ساعت 4 بعد از ظهر 11 اردیبهشت جلوی وزارت کارررررررررررررر بزرگ توو بلاگت بنویس

سیامک گفت...

یهداجان درود بر تو
من بازهم فیلتر شدم. لینکم رو درست کن
بافیلترنت بروزم
زنده باد آزادی
http://naslesiah4.blogspot.com

mutineer گفت...

آره دیگه...غم که دیگه جدانشدنی هست از زندگی...خوشی هم جای خودش البته

Unknown گفت...

درود یهدای عزیز
دوست عزیزم، نشانی پیشین وبلاگم فیلتر شده است. اگر امکان دارد لطف نموده، نشانی را اصلاح کن. با سپاس
پاینده ایران

پسرکوروش وارث داریوش گفت...

دورود بر دانشجویان غیور وطنم
دانشگاه تهران 11 اردیبهشت

http://www.youtube.com/watch?v=pjFp1J9RexU&playnext_from=TL&videos=1fPAv843rqc

دانشگاه فنی تهران

http://www.youtube.com/watch?v=Qw0xV9tVZRk


چند تا كليپ از تظاهرات امروز


http://www.youtube.com/watch?v=ifBuvHzMAj4
http://www.youtube.com/watch?v=dIe4TWtlMnI
http://www.youtube.com/watch?v=RXrdWlIeaeo
http://www.youtube.com/watch?v=tOnkNwjzgI4

اینها یعنی سگهای خامنه ای بنگی شما هیچ پوخی برای ما نیستسننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

گزارشي از اعتراضات دانشجويان دانشگاه تهران به ورود احمدي نژاد به دانشگاه

آژانس ايران خبر, تهران:احمدي نژاد امروز بدون اطلاع قبلي وارد دانشگاه تهران شد. دانشجويان بلافاصله عليه وي تجمع کردند وشروع به اعتراض نمودند. حدود 2500 تا 0300 نفر از دانشجويان دانشگاه تهران و دانشجويان علوم پزشکي دانشگاه تهران پشت درب تالار ابن سينا عليه احمدي نژاد شعار مرگ بر ديکتاتور سردادند.
به گزارش خبرنگار آژانس ايران خبر, گارد ويژه در خيابان هاي پورسينا و16 آذر حضور محسوسي داشت.به طور کلي اين قسمت توسط گارد ويژه محاصره شد.اما دانشجويان در درون دانشگاه شعارهايشان را تند تر کردند وقصد ورود به تالار را داشتند که گاردي ها اجازه ندادند.دانشجويان به سمت سر در اصلي دانشگاه حرکت کردند همچنين دانشجويان قصد داشتند از درب 16 آذر مربوط به دانشگاه علوم پزشکي روبروي کوچه ي پارسي ونزديک خوابگاه16 آذر2 تجمع کنند که گارد امنيتي اجازه ي خروج از اين درب را نداد. دانشجويان به سمت درب پائين رفتند آنجا هم اجازه ي خروج داده نشد. تقريبا نزديک به بيش از 3 ساعت کليه ورود وخروج هاي دانشجويان تعطيل شد.
مرگ بر ديکتاتور شعار اصلي دانشجويان بود نصرمن الله وفتح قريب مرگ بر اين دولت مردم فريب, ديکتاتور حيا كن, دانشگاه رو رها کن از ديگر شعارهاي امروز دانشجويان دانشگاه تهران ودانشگاه علوم پزشکي تهران عليه حضور احمدي نژاد بود

فيلمي از صف آرايي نيروي انتظامي - شعار مرگ برديكتاتور11 ارديبهشت

درروز جهاني كارگر در وحشت از موج اعتراضات مردمي حكومت سركوبگر نيروهاي مزدور خودش را اساسي در خيابانهاونقاط مختلف تهران چيده است .
...................................................................................................................کاربران عزیز شما می توانید لینک زیر را کلیک کنید و سپس ان را دانلود نمایید

https://www.newsagency-ina.com/News-Details.aspx?newsId=34238&back=1

تجمعات كارگران درمباركه ودستگرد درروز جهاني كارگر

وز11 ارديبهشت مصادف با روز جهاني كارگر به گزارش خبرنگار آژانس ايران خبر کارگران شرکت اتوبوسرانى و ميني بوس و کارگران کارخانه ماشين سازى سپاهان در مبارکه و دستگرد به مناسبت روز کار گر دست به تجمعات اعتراضى زدند و خواستار رسيدگى به وضعيت خود شدند.
متعاقبا مزدوران سركوبگر وارد شده و آنها را پراکنده کردند

فیلم:تهران کارگران معترض در مقابل وزارت کار
.................

شما کاربران می توانید این لینگ را کلیک کنید و سپس ان را مشاهده فرمایید

http://www.iranpressnews.com/source/075827.htm

لینک عسکها
http://c2.api.ning.com/files/mss8pVPJrsldBM4ECt1v8viivSpoq1DWi3cIeRtPAuXmGJ2T0UBPNRG6Eh4q49AZkfLPvz8kWP*PS4opo7ozykAvLEQfODgV/34228.jpg

لینک عکسی دیگر در روز کارگر

http://c2.api.ning.com/files/adTfKgIQXs69GbwnGsudISgvkA*9-eLqenJXTn5tlrRjVc-cNOSQ*VSUyIuAQ5MZuJp7x73X*7*H5QNcggxyyVvykYn-jBaD/34224.jpg

اینها قسمتی از فیلمها و عکسهایی از حضور کارگران و دانشجویان دلیر در 11 اردیبهشت 89 میباشد

امین گفت...

سلام
بعد از فیلتر با وبلاگ جدید به روزم
www.janazad1.blogsky.com
لطفا لینک منو اصلاح کنید

siniorzambi گفت...

khiale bargasht nadari?

سهراب ساعی گفت...

سلام یهداجان
ممنون که اومدی و شعرم رو خوندی
خواهش مکینم مثل من فکر نکن
من افسردگی شدید دارم که اینجوری فکر میکنم
تو به زندگی امیدوار باش

آرش گفت...

زنده ایم!.... هم چنان نفس می کشیم و به آینده فکر می کنیم....
فیل*تر* شدیم تا قدرتمندتر به راهمان ادامه دهیم...
آدرس را اصلاح کنید :http://metal4evermore2.blogspot.com
منتظر حضورتان هستم....... بدرود

عموفیروز گفت...

با وجود اینکه رفته ای چفدر نظر داری!؟؟
من در عجب مانده ام چطور گیج نمشوی و گم نمیشوی و اعصابت خورد نمیشود از اینهمه نظر!!!!
پایدار باشی.
سپاس از مهرت.

Unknown گفت...

یهدا جان بیشتر مواقع یادت بودم و میگفتم کاش یهدا برگرده نوشته هایت پر بود از نکات بدرد بخور اجتماع ما

Unknown گفت...

یهدا جان من اینجا یه نظر گذاشتم اما نیستش
به هر حال نوشته بودم من همیشه یادت بودم و میگفتم چه نوشته های خوبی پر بود از نکات بدرد بخور اجتماع امروز ما

تراش باشی گفت...

چه‌ بد شد رفتی و دیگر بازنگشتی.. بیا جنبش بلاگ نوسی را خالی نگذار...

خاکستر گفت...

سلام یهدا جان
خیلی ممنون که هنوز به یاد ما هستی...
امیدوارم هرجا هستی شاد باشی...

به امید آزادی سبز...

آسمان سخت گفت...

سلام یهدای عزیز
خوشحالم که بعد از مدتها بهم سرزدی .
امیدوارم هرچه زودتر برگردی به جمع همرزمات .
به امید پیروزی حق بر باطل .

reza گفت...

سلام با نامه محيد توکلي از اوين به روزم . آگر فيلتر بودم با هشت بيا

محمدرضا گفت...

سلام دوست من
حالت چطوره؟ خیلی خوشحال شدم بعد مدتها پیامت را خوندم. درباره تعریفت ممنونم.
راستی وبلاگت خیلی خوشگل شده. اون عکس بالای وبت یکجورایی یک حسی را برام زنده کرد.
امیدورام زود برگردی. منم به زودی آپ میکنم.
شاد و سبز باشی...

ساقی گفت...

دیگه از دوستان قدیمی کسی نمونده... احیانا منم میرم با این اوضاع و احوال ... راستی یهدا جون تابستون دارم میام اون طرفا ... دوست دارم ببینمت... البته اگه تو هم دلت بخواد...

سارا گفت...

سلام یهدا جونی
چقدر دیدن اسمت تو کامنتدونی خوشحالم کرد ، خدا خوشحالت کنه .... دل منم برای تو و برای همه تنگ شده ، دیر بازی است که دیگه دست و دلم به نوشتن نمیره ، وقتی میام تو وبلاگ احساس میکنم که تو انفرادی حبس شدم ... ممنون که به ملاقات این زندانی اومدی !
تونیستی و هر روز دلم هوای تو دارد
تو نیستی و پنجره ها بوی تو دارند
تو نیستی اما یادت تا پنجره ای هست
با ماست ....

سارا شمس ( سمیرا نصیری ) گفت...

درود
به روزم با مقاله :پرسش از نسبت موسوی و خط امام : اهداف انقلاب و مطالبات جنبش سبز
و گزارش های :
متهمان فراموش شده و جنایت بی پایان!

قصه پر غصه از ” یک دوست هم بغض “

طلوع سبز 88 - محسن گفت...

سلام بر دوستان
ادرس جدید طلوع سبز 88 پس از فیلترینگ مجدد لطفا اصلاح کنید
لینک شما ثبت شد
www.15tolouesabze88.blogsky.com

ali گفت...

سلام. به روزم

Unknown گفت...

یهدا جان کی دوباره مطلب مینویسی خیلی خوب مینوشتی

عرفان گفت...

سلام یهدا جان!
اولا" که من نمی دونم چرا همتون رفتید. یه هویی
من تو جو امتحاناتم!
آدرس بلاگ جدیدم هم که توی اونم می نویسم تاحلا شده است!
سر بزن!
قضیه ننوشتن اگه یه قول و قراره بشکون بذار کنار همه قول وقرار های شکسته ی دیگه!
بنویس!
ما باید این فضای حقیقی رو با دم و بازدم خودمون پر کنیم و گرنه بوی گلاب و عود و قبر و خاک کربلا و غیره اینجا و هم پر می کنه!
والله با این نوناشون!

نوشین گفت...

یهدا جان یک ایمیل برات فرستادم برو بخونش حتما"

siniorzambi گفت...

har bar miaiam montazere yahda6 hastam

غیرخودی ها گفت...

در پسین روزهای فصل بهار
برگ ها در هجوم پاییزند

زردها روی شاخه می مانند
سبزها روی خاک می ریزند

جای عطر گل اقاقی و یاس
بوی خون در فضای این شهر است

گویی احساس سربلندی و اوج
با تمام درخت ها قهر است

از کف سنگفرش هر کوچه
خون ناحق لاله را شستند



غافل از اینکه در تمامی شهر
سروها جای لاله ها رستند

شب به شب روی شاخه ی هر سرو
قمری و چلچله هم آواز است

بانگ الله اکبر از هر سو
نغمه ساز است و نغمه پرداز است



هر دهانی که بوی گل می داد
دوختندش به نوک سوزن ها

بوی گل شد گلاب و جاری گشت
از دو چشم خمار سوسن ها

ناله ی پر شرار مرغ سحر
معنی اش ارتداد و بی دینی است

در زمستان ذوق و اندیشه
سبز بودن چه جرم سنگینی است

ساقه هایی که سبزتر بودند
سرخ گشته به خاک غلطیدند



باقی ساقه ها از این ماتم
برگ های سیاه پوشیدند

نخل را کنده ، بید می کارند
بید مجنون کجا ثمر بدهد ؟؟

ای که بر روی ماه چنگ زدی
باش تا صبح دولتت بدمد !!



شعر از عالی پیام

سارا گفت...

یهدا جونم سلام
رفتنت رو میفهمم ، اینکه نمیخوای بنویسی رو میفهمم ، ایکه حوصله نداری رو میفهمم ...
اما ... دلتنگی منطق نداره ، دلمون که برات تنگ میشه ، وقتی میایم اینجا و به در بسته میخوریم ، نوستالژی روزهایی که بودی و بودیم به سرمون میزنه و ..... کاش روزی بیاد که هممون با همون شور و شوقی که داشتیم بازم بنویسیم ....

Unknown گفت...

درود یهدا جان
نشانی قبلی ام فیلتر شده است. در صورت امکان لینک را اصلاح فرمایید
با سپاس فراوان
پاینده ایران
http://bozorgmehr-persian3.blogspot.com

داریوش گفت...

درود یار گرامی ام
من هم سخت دلتنگ شما هستم اما از برای کارها و بارهایی نمی توانستم بیایم و اینک هم شاید تا چندی نتوانم که باشم

من اگر توانستم رایانامه ای برایتان می فرستم که راه دسترسی به من را داشته باشید.
با سپاس

فرضيه هاي گستاخانه گفت...

نوشته شد.

ناشناس گفت...

http://www.aaa-logo.com/
طراحی لوگو

Unknown گفت...

درود یهدا
ممنون که اومدی
اما چرا خودت به روز نمیشی
پاینده ایران

محمدرضا گفت...

سلام
ولی من خیلی به دکتر مدیونم...خیلی هم دوستش دارم و طرفدارشم. حالا چرا از من بعید بوده نمیدونم؟ :)
سبز باشی...

فاخته گفت...

يهدا جان !
خيلي وقت شد نيستي ها
نمي گي دلتنگت ميشيم

طلوع سبز 88 - محسن گفت...

سلام ادرس بدون فیلتر طلوع سبز 88
لینک شما ثبت شد لطفا لینک من رو اصلاح کنید
www.20tolouesabze88.blogsky.com

مریخــــی گفت...

یهداجان، اینجا چرا اینطوری شده؟!
کلن همه چی پریده!

مسعود از پارسه گفت...

درود بر یهدا جان

سپاس از اینکه به یاد ما هم بودی

پاینده باشید

محمدرضا گفت...

درود فراوان بر شما دوست گرامی
خیلی وقت بود خبری از شما نبود. دلم براتون تنگ شده بود. راستش تو وبم یک مشکلی دارم. قصد دارم جابه جا بشم البته اگه بتونم ارشیو مطالبم را منتقل کنم. همین امروز فرادا آپ میکنم.
بازم معرفت شما که سری بهمون زدید. خیلی ها که هرچی براشون پیغام هم میذارم جواب نمیدن.
ممنون از لطفت
شاد و سبز باشی....

ناشناس گفت...

http://ranadp.blogspot.com/
کانادا

مسعود گفت...

درود یهدای عزیز

خجالت نده. من کی باشم که بزرگ وبلاگستان باشم؟!!!!!!

به این ایمیلی که توی نمایت هست یک ایمیل زدم. بخونش

پیروز باشی. پاینده ایران و ایرانی

دکتر تراش باشی گفت...

درود یهدا...
نمی خوای میدان رو به دشمن تنگ کنی، آن هم با حضورت در فضای مجازی...؟؟
منتظریم برگرد...

ناشناس گفت...

http://subscene.com/
زیر نویس فارسی

مریخی گفت...

نه سلامم نه علیکم
نه سپیدم نه سیاهم
نه چنانم که تو گویی
نه چنینم که تو خوانی
و نه آنگونه که گفتند و شنیدی
نه سمائم نه زمینم
نه به زنجیر کسی بسته‌ام و بردۀ دینم
نه سرابم
نه برای دل تنهایی تو جام شرابم
نه گرفتار و اسیرم
نه حقیرم
نه فرستادۀ پیرم
نه به هر خانقه و مسجد و میخانه فقیرم
نه جهنم نه بهشتم
چُنین است سرشتم
این سخن را من از امروز نه گفتم، نه نوشتم
بلکه از صبح ازل با قلم نور نوشتم ...

گر به این نقطه رسیدی
به تو سر بسته و در پرده بگویــم
تا کســی نشنـود این راز گهــربـار جـهان را
آنچـه گفتند و سُرودنـد تو آنـی
خودِ تو جان جهانی
گر نهانـی و عیانـی
تـو همانی که همه عمر بدنبال خودت نعره زنانی

تو ندانی که خود آن نقطۀ عشقی
تو خود اسرار نهانی

تو خود باغ بهشتی
تو بخود آمده از فلسفۀ چون و چرایی
به تو سوگند
که این راز شنیدی و نترسیدی و بیدار شدی در همه افلاک بزرگی
نه که جُزئی
نه که چون آب در اندام سَبوئی
تو خود اویی بخود آی
تا در خانه متروکۀ هرکس ننشـــینی و
بجز روشنــی شعشـعۀ پرتـو خود هیچ نبـینـی

و گلِ وصل بـچیـنی

«مولانا»

مسعود گفت...

درود

یهدای عزیز سپاسگزارم بابت معرفی وبلاگ من به دوستان و امیدوارم به دردشان هم خورده باشد.

از سیاوش متاسفانه خبری ندارم.

رابطه من هم با اون دوست مدتی است که قطع شده دیگه.

شاد باشی و پیروز و تندرست

ناشناس گفت...

http://www.litmusbranding.com/
نمونه سایت گرافیکی

ناشناس گفت...

http://gvpn13.tk/

ناشناس گفت...

http://bekoja.com/1389/12/countries-immigration-programs-table/

سایت های مهاجرتی مفید

Unknown گفت...

عالی

ارسال یک نظر