۴ دی ۱۳۸۸

بی ربط

می خوام یه مطلبی راجع به دوست داشتن بنویسم که هیچ ربطی هم به سیاست و منتظری و ا.ن و این حرفا نداره!/ی
دیدید وقتی یه نفر واقعا یکی و دوست داره واسش همه کاری می کنه، کلا حواسش به اون طرفه، خیلی هواش و داره، مدام دوست داره واسش یه کاری انجام بده؟
در اکثر مواقع طرف مقابل درک درستی از این موضوع نداره و این رو به پای حق قانونی خودش می ذاره و به جای حرکتی متقابل، اکثرا تو ژست و غرولنده!!/ی
واقعا چرا اینجوریه؟
البته خیلی به ندرت پیش میاد که این رابطه دوطرفه باشه
و چقدر قشنگه و جالب توجه
منظورم 2 جنس مخالف نیستا
این رابطه می تونه بین مادر و فرزند باشه
بین خواهر و برادر
بین دوتا دوست
کاش کمی بیشتر قدر محبت و می دونستیم./ی
محبت و عشق تنها چیزی توی زندگی هستند که می تونن به زندگی هدف بدن./ی

5 Comment:

نوشین گفت...

به مناسبت 5 دی ماه روز درگذشت پیامبر اریائی ایرانی زردشت اسپنتمان

هیچ کس هراسان و نگران نبود. او با دلی شاد و روانی خرند به همراه هفتاد و دو تن از یارانش در آتشکده ی شهرآباد و سرخوش بلخ، گرد آمده بود. او و یارانش به نماز ایستاده بودند. که به یکباره سپاه توران از پشت و ناجوانمردانه تیغ بر آن هاکشیدند و همه را کشتند.
بروزم

مسعود گفت...

درود

یهدا تو امامزاده ای جایی دخیل بستی که مشکلت اینترنتت حل شد یا نذر حضرت عباس کردی؟ هم کامنت گذاشتی و هم پست نوشتی.

میدونی دوست داشتن هرکسی به یک نوعی به انسان آرامش میده و انسان رو ارضا میکنه. مادر و پدر یک جور. خواهر یک جور. برادر جور دیگه. رفیق یک نوع دیگه و همسر و زوج انسان یک جور دیگه. اتفاقا معمولا این رابطه دو طرفست ولی ولی یکی از دو طرف احساسشو بیان نمیکنه.

پیروز باشی. پاینده ایران

Unknown گفت...

یهدا جان درست میگی ما باید همگی به هم مهربان باشیم
من بعضی اوقات که در فکر فرو میروم به خودم میگم احتمالا" ریشه بوجود آمدن اون شورش 57 هم از نا مهربانی ها بوده

مازیار گفت...

میبینم که الطاف خاص امام زمان مشمول حالت شد و بلاگت راه افتاد ...!
...
دوست داشتن یه طرفه هم چیزه قابل بحثیه ... شاید یه جور خودخواهی باشه اگر من کسی رو دوست داشته باشم و الزامن بخوام که اون هم من رو دوست داشته باشه .. !
یاد فیلم همشهری کین افتادم ...
عشق و محبتی که به زندگی هدف میده یه جوراییه ... یکی عاشق پوله ... یکی عاشق خودشه ... یکی عاشق قدرته ... !
ولی عشق به انسان و انسانیت رنگ و روی زندگی رو شاداب میکنه .
من هم امیدوارم همه قدر زندگی عاشقانه رو بدونن یه روز ...

ساقي گفت...

درود بر يهدا خانومي گل و گلاب و كم پيدا!

دوست داشتن...حسيه كه قابل وصف در قالب اين كلمات الكن نيست...


تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم


تو را به خاطر عطر نان گرم

برای برفی که آب می شود دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

لبخندی که مهو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می دارم

تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم

برای پشت کردن به آرزوهای مهال

به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به خاطر دود لاله های وحشی

به خاطر گونه ی زرین آفتاب گردان

برای بنفشیه بنفشه ها دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

تو را برای لبخند تلخ لحظه ها

پرواز شیرین خاطره ها دوست می دارم

تو را به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم

اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های آسمان دوست می دارم

تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ... دوست می دارم

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ... دوست می دارم

تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم... دوست می دارم

ارسال یک نظر