۸ دی ۱۳۸۸

عاشورا، عاشورا شد

دوستان در صورت باز نشدن تصاویر از فیلترشکن استفاده کنید.


به این میگن مرد!!! مادرش می تونه سرش و بگیره بالا، به به که چه گلی پس انداخته! (لام به ه) واحیرتا که این ایرانیه! نه اون فلسطینیه نه این اسرائیلی، چیزی که از بچگی کردن تو کلمون، گرچه که الان به نظر من اسرائیلیان که مظلومن، ما که نمی دونیم حتما همینطوره!!!


حالا من موندم این مادر باید افتخار کنه یا مادر اولی؟!!


آخ که نمی دونم فیلم مرگ این جوون و دیدین یا نه؟!
وقتی اون وانتیه کثافتِ حرومزاده آشغال میاد و زیرش می گیره!!
آخ که به مادرش بگید دیگه پسر نداره!!


چه مظلومانه نشستن تو ماشینشون، امنیت برقراره آسوده باشید، آسوده !
شهر در امن و امان است آسوده بخوابید
(برگرفته از کارتون رابین هود)


آخ که وقتی این عکس و دیدم دلم هوری ریخت پایین! چه مظلومه این پسر، چقدر تو خاک خودش غریب این پسر!


آره، اینجا ایرانه!


به خدا اینجا ایرانه! چرا اینجا باید تاریخ تکرار شه؟ آخه چرا این خاک انقدر مظلومه، چرا ایران جولانگاهه ظالمها بوده و هست؟!
مشکل کجاست؟
چه کنیم که دیگه نباشه جولانگاه؟

یه جا یه مطلبی خوندم حیفم اومد نذارمش:
خدايا ! در آن عرش كبريائي ات چه بيرحمانه و بي تفاوت نشسته اي و تماشا ميكني . در برابر تك تك ما كه آفريدي و بخاطر حكمي كه كردي اينطور داريم جان ميدهيم مسئولي . تماشاچي نباش ، خشم بگير ، بابا يك تكاني به خودت بده ! تو كه تا پاي ما در كمترينش بلغزد روزگارمان را سياه ميكني . تو كه تا چپ نگاهت بكنيم هزار جور قيافه ميگيري برايمان . خوشت آمده انگار از اين حال ؟ به خود تو قسم كه امروز بلندترين فريادهاي من بسر تو است و نه هيچكس ديگر . بابا ما يك ميخ هم كه مي سازيم حتي وقتي كه توي سرش ميزنيم مراقبيم كه كج نشود تو در برابر اعظم مخلوقاتي كه آفريده اي چنان بي تفاوت نشسته اي كه نه انگار كه آفريده اي ، خدايا تو ريده اي !
برگرفته از وبلاگ alirezarezaee1.blogspot.com

58 Comment:

ترانه گفت...

سلام
اصلا این عکس ها رو می بینم کلی ذوق می کنم خون توی رگهام گرم می شه ...
عزیز مرغ پخته یک اصطلاح که یعنی این قدر حرف طرف بی ارزش و سطحی و کوته ببیینانه است که مرغ پخته هم خنده اش می گیره ...

yahda گفت...

بله عزیزم تو باغ هستم

مسعود گفت...

درود

به همت تنها حکومت الله روی زمین دوباره فیلتر شدم. لطفا یک عدد به ادرسم اضافه کن.

پیروز باشی. پاینده ایران

مسعود گفت...

درود

یهدا همه فهمیدن که آزادی رو مفت و مجانی نمیدن و باید در راهش هزینه داد. همه اماده ایم تا هزینه بدیم ولی مطمئن باشیم تا نسلهای آیندمون راحت زندگی کنه. این امیدی که در بین مردم به وجود اومده خیلی خوبه و بزرگترین دشمن استبداد دینی همین امید مردمه.

پیروز باشی. پاینده ایران

آزاد گفت...

قال معصوم:كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا در عاشوراي 88 ماهيت يزيديان بيش از پيش بر مردم رو شد
ان شا، الله باشد كه از حسينيان باشيم
يا حسين مير حسن

بهنام گفت...

درود
خوندم و نگاه كردن اخه چي بگم :(
چرا عكسها باز نميشد؟

سیاوش گفت...

این مردم آزادی خودشون را به مفت و فریبی دادن و حالا بچه های اونها با جونشون باید پس بگیرن.
لعنت بر ستمکار و لعنت بر بعضی از ابلهان که ما رو به این روزها رساندند.
بالاخره اینها سزای جنایتهاشون را می گیرن و اون روز می رسه.

مسعود از پارسه گفت...

درود بر شما

دوست عزيز 2تا از عكسات لود شد بقيه نمياد

پاينده باشيد

زادمهرپارسی... گفت...

درود بر شما...

با سپاس از بزرگواری تان.

...دوست من! تنها دو نمود چهره پردازیهایت(عکسها)به نمایش می آیند.

...بدرود...تا دیداری ازنو....

بابك گفت...

بسيار تكان دهنده است وامظلوما

نونو گفت...

هیچ کدوم از عکسا باز نشد.

ساقی گفت...

درود یهدا
چی بگم...نه کلمه ای یاری میکنه و نه حتی اشکی برای بیان احساسات...حالم خیلی بده...داغونم...

نوشین گفت...

خدا ریده است ما ادرارشو به سرش میمالیم که داریم میمالیم

دیوونه گفت...

لطفا اول معنی اسم خودتون رو بهم بگید.
از پیونداتون فهمیدم خط ما یکیه.یعنی خرد گرایی.خوشحالم وبلاگ شما رو پیدا کردم.تمام دوستان شما دوستان مشترک هستند و منم اونا رو میشناسم.امیدوارم بیشتر مطالب همدیگه دنبال کنیم

ناشناس گفت...

فقط می خوام بگم تا حد امکان سنگ نزنید چون سنگها یا به هدف نمیخوره یا اگه بخوره اونها تا دندون خودشونو پوشوندن اما همون سنگ رو به خود مردم پرتاب میکنن که با توجه به تراکم جمعیت حتما به یکی میخوره.
اینجوری فقط مردم مصدوم میشن.

مازیار گفت...

عکس ها با فیلتر شکن باز میشه همش ...
پارسال اینموقع من فکر میکردم در وطن خویش غریبم ... و ناامیدانه به فکر فرار بودم ... !
امروز می بینم که ما بی شماریم ... میهن ما اشغال شده ، دست به دست هم میدیم و آنرا پس میگیریم !!
خدا .. ؟!
دارنده چو ترکیب طبایع آراست **
از بهر چه فکندش او اندر کم و کاست ؟!

نوشین گفت...

یهدا جان من مشکلی دارم که با بعضی ها درمیانش گذاشتم از جمله تو وتا الان هم راه حل را پیدا نکردم وقتی میخواهم مطلبم را منتشر و بروز رسانی کنم اروز میزنه و به انگلیسی مینویسه دیس یو ار ال ایز ساسپنس!!
خلاصه نمیتونم مطلبم را منتشر کنم اگر راه حلی بلدی به من بگو از اینکه وقتت را به من میدهی ممنونم و شرمنده دوستان دیگرم مثل مسعود و یهدا هم در بلاگر هستند و مطالب سیاسی و انتقادی مینویسند اما دیروز بروز شدن من سه یا چهار روزه نمیتنم نه بروز بشم و بعضی جاها نمیتونم نظرمو بفرستم هی مینویسه ساپنس شدی شاید همین مطلب را هم به تو نتونم بفرستم منتظر پاسخت هستم کمکی کن ایمیلم را هم دادم: noosheenm@gmail.com این مطلب را بعد از خواندن از اینجا پاک کن

شاهین گفت...

درود بر یهدا گرامی
ایرانزمین همواره در درازای تاریخ با خون جوانان پاکش به سر بلندی رسیده.همواره بودند اهریمن خوی ها و ددمنش هایی که چشم دیدن سر بلندی ایران و ایرانی را نداشتند.ولی بیشتر ما ایرانیان مردمانی هستیم که عشق به وطن در خونمان است.ایران همواره زیستگاه برزگانی مانند زرتشت کوروش نادر شاه فردوسی و.. و آزادگانی مانند آریو برزن آترپاتیکان بابک مازیار و... بوده.
همان گونه که نادر شاه گفته: "کمربند سلطنت ، نشان نوکری برای سرزمینم است نادرها بسیارآمده اند و باز خواهند آمد اما ایران و ایرانی باید همیشه در بزرگی وسروری باشد این آرزوی همه عمرم بوده است" و "کیست که نداند مردان بزرگ از درون کاخهای فرو ریخته به قصدانتقام بیرون می آیند انتقام از خراب کننده و ندای از درونم می گفت برخیزایران تو را فراخوانده است و برخواستم" امروز هم این جوانان و شیر زنها همان نادرها و مردان بزرگی هستند که این بزرگ مرد سال ها پیش مژده ی آمدنشان را داده بود
در پناه اهورا

سهراب ساعی گفت...

سلام دوست عزیز
ممنون که به من سر می زنی.
راستش نه وقت چندانی دارم و نه حال و حوصله واسه آپ کردن جدید.همیشه دنبال مطالب به درد بخور بودم واسه وبلاگم.نه اینکه بخوام خاطرات روزمرگی ها و غم و غصه هام رو بنویسم.و الا مطلب واسه نوشتن زیاده اما به در بخور فکر نمی کنم باشه.
دوست عزیز در مورد این مطلبت باید بگویم که آزدی بها داره.قرون وسطی و سیطره کلیسا بر اروپا 300 سال طول کشید و مردم سیصد سال مبارزه کردند و چه بسیاری در آتش زنده زنده سوزانده شدند تا توانستند به آنچه که آزادی نام داشت برسند.همیشه در طول تاریخ عده ای تمامیت خواه که همیشه هم اندک و قلیل هستند می خواهند از منابع و ثروت های یک مملکت استفاده ببرند و دیگران را به زیر سلطه خود برده و نظر خود را بر دیگران تحمیل کنند.
مردم ایران هنوز با دموکراسی آشنایی چندانی ندارند و در حال تمرین دموکراسی هستند.زمانی ما می توانیم موفق شویم و آزادی را به دست بیاوریم که در تمرین دموکراسی پیروز شویم و با هم متحد گردیم.این انتخابات و وقایع بعد از آن شاید تمرینی بود برای یادگیری دموکراسی اما متاسفانه تا هدفی در کار نباشد نتیجه ای به بار نمی آید.
تا زمانی که دین و مذهب هنوز برای مردم ایران افیون است ما به هیچ جایی نمی رسیم.تا زمانی که حکومتیان از حربه دین برای سرکوب مردم و برای تحمیل نظر خود استفاده می کنند به جای نمی رسیم.تا زمانی که به جای مبارزه با ظلم و ایستادگی در برابر ظالمان و دیکتاتورها به عقاید و نظرات هم توهین می کنیم به جایی نمی رسیم.تا زمانی که آزادی واقعی را نمی شناسیم به جایی نمی رسیم.تا زمانی که .........
و من مطمئنم که سالیان سال طول خواهد کشید تا نسل های جدید بیایند و نسل های سنتی قدیمی رفته باشند تا شاید به جایی برسیم.
ممنون و موفق باشین.

ثلج گفت...

دوباره می سازمت وطن اگر چه با خشت جان خویش

نوشین گفت...

آیا ما ایرانیان باید به حسین عاشقی کنیم؟!! - پرچم میهن را از یزید و یارانش و حسین پس میگیریم همراه شو عزیز
بروزم

بزرگمهر گفت...

ممنون دوست عزیز
نوشتار شما هم بسیار کامل و جامع بود.
موفق باشی
پاینده ایران

yahda گفت...

سهراب ساعی؛ متشکرم از پیامت
البته با این موضوع موافقم که ما درحال تمرین دموکراسی هستیم، بنده قبل از این انتخابات حتی انگشت شمار فرض می کردم کسانی را که اطلاعات جامع و کافی راجع به مسائل سیاسی روز و اونچه به جامعه می گذرد داشته باشند، و البته در راه پیمایی های بعد از انتخابات دیدم، کم نیستند کسانی که حرف برای زدن دارند، هدفی دارند، می دانند چه می خواهند و امیدوارم هر روز بر تعدادشان افزوده شود.
این انتخابات با تمام تلخی هایی که داشت پایه گذار حرکتی بود که گرچه انتهایش مبهم است اما راهی است که خواهیم رفت.
حس همبستگی زیبایی داشت که با احساسِ داشتنش اشک در چشممان حلقه می زند.
وقتی با هم هستیم دیگر در خاک خودمان احساس غربت نمی کنیم، دیگر حس نمی کنیم که باید از زیر نگاه بدبین عده ای کوته فکر و متحجر که هرچند اندکند اما مشخص و سربرافراشته!!! فرار کنیم.
اگر چه با توجه به عکس العملهای مختلف رهبران، این نهضت هر روز دچار تغییر می شود، اما رفته رفته به سوی هدفی واحد حرکت می کند، که همانا نجات از خفقان و آزادیست.
تنها امیدوارم آزادی را درست حجی کنیم.

ناشناس گفت...

يك فرد
======
درود....عكسهاي تكان دهنده اي بود مخصوصا" اون جواني كه ماشين از روش رد شده بود... ممنون از اطلاع رسانيتون.....واقعيات رو بايد دونست حتي واقعيات تلخ رو .... منم موافقم آزادي مفت و مجاني بدست نمياد.....بايد براش جانفشاني كنيم


شاد باشيد و سرافراز

jay-rch گفت...

سلام دوست من
خوشحال ميشم به وب ما هم سري بزني
و وب ما هم در لينکستان شما جايي داشته باشه
اگه موافق بوديد
ما را با نام
قالب هاي JAY-Rch يا قالب هاي نفرين شده
لينک کنيد

منتظريم
تا بعد
بدروود

Mansour گفت...

درود دوست عزيز
عكسها گوياي همه چيز هست
كه اين حيوانات خودشون هر گونه وحشي گري رو انجام ميدن بعدش هم شروع ميكنن به موش مردگي
نابود باد اسلام
پاينده ايران

زادمهرپارسی گفت...

بانام خداوند مهرآفرین...

بر فردوسی بزرگ ، بی کران درود...

به نام نامی مهر ایران بزرگ...

با بزرگداشت(احترام)فرهنگ والای بی همتای ایران بزرگ پارسی،

*دیدگاه دانشمند آلمانی،فردریش انگلس در ارزش جهانی بودن زبان ارزشمند پارسی*

شورشگران گفت...

عكس ها گویا و تكان دهنده بود ..
متاسفانه ایران و این جنبش در تكرار است .. نفی دیكتاتوری مذهبی اری .. اما چه می خواهد مشخص و روشن نیست ..
این تكرار همان سال 57 است .. تحجری از راه می رسد و دوباره یك دیكتاتوری سی ساله ..

noah گفت...

Yu are compeletly right my friend.

کوروش گفت...

درود
ی پروا می خواهم فریاد زنم که من کافرم. من از هر چه بوی دین و خدا دهد بیزارم. من آن ملحد کافرم که
گویند : پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت ... نا خلف باشم اگر من به جویی نفروشم
من ایمانم را از آن خدایی دارم که توانستم قطره های اشکش را در چشم کودکان یتیم گشته از این والی اهریمن ببینم. من خدایم آن است که برادرم را به جرم معطر گشتن کامش به لفظ جلاله الله ، به تیر جهل شهادت را هدیه اش کردند. من آن خدای را می پرستم که فریاد الله اکبر شیران بیشه ی عشق لرزه بر اندام این روبهان سیاه مردآب نفرت می افکند.
من سرور و مولایم را آن حسینی برگزیدم که آوردن نامش بر زبان چون نیزه بر قلب اهریمن می نشیند. وبرادرانم راه علی اکبر اش را برگزیدند
من از خون پاک زنانی ام که زینب وار بر یزدیان می شورند.
حسین ! امروز می فهمم چرا تو را مظلوم خطاب کردند. وقتی یزیدیان طلب خون بهای تو را از پیروانت دارند. مظلومیت از شرم در برابرت سر به زیر می افکند ، و دیدن این همه بیشرمی قلبم را به درد آورد و کینه و نفرت را در وجودم بیدار ساخت
پاینده ایران

نوشین گفت...

آخرین نقشه بین المللی ایران پیش از جدا شدن سرزمینهای تاریخی آن - انتشارات تامسون 1814
بروزم

ساقی گفت...

عزیزم قسمت نظرات رو همونجوری که گفتی کردم.ببین الان میتونی کامنت بذاری خانومی؟

ناشناس گفت...

فرمود:
یک دیار هرگز به ظلم و جور نمی ماند برپا و استوار...
والا پیامدار" محمد"(ص)

سیاوش گفت...

تغییری که گفتی انجام دادم.
ممنون از راهنمایی شما.
یک بار دیگه مرگ بر ستمگر

آأم گفت...

سلام

به نظر من اصلا نباید با مردم اینطور برخورد کرد
مگه اینکه کسی بخواد در سایه این قضایا نا توانی خودش رو در اداره کشور پنهان کنه

سارا شمس ( سمیرا نصیری ) گفت...

سلام یهدا جان
اگر تهرانی و خواستی دفعه بعد باهام بیای توی وبم نظر بگذار تا باهات قرار بگذارم.
در ضمن تمام دختران مبارز کشور ما شجاعن.
تعدادی از فیلم ها و عکس های جماران و عاشورا رو آپلود کردم. می تونی از وبم دانلود کنی.

نوشین گفت...

باز کردن یاهو مسنجر در روزهای پائین بودن سرعت!!
بروزم

زادمهر:... گفت...

با سپاس از شما...

...اگر ما خودی خود را برای همیشه دریابیم،خواهیم دید که هستیم آنگونه که بودیم و همچنان به همینگونه سرافراز خواهیم ماند...

...این چیزهای پیرامونی ، تنها مشتی نمایش گذری اند ...ما چه هستیم؟0این رادریابیم و خود وخود مان را)

سینیور زامبی گفت...

سلام یه پی نویس نوشتم لطفن بیاین بخونین

reza گفت...

سلام. به نظرتان اگر کسي براي از دست دادن فرزندش پاکوبي کند و جشن بگيرد

آدم سالمي مي باشد.

حریت گفت...

1-بیانیه تحلیلی کانون دمکراسی آذربایجان درباره بحران کنونی
-مبارزات آزادیخواهانه کنونی چگونه راه به یک نظام دمکراتیک می برد؟
-لزوم اتحاد حرکت ملی آذربایجان و جنبش سبز
-توپ خالی
-شجره طیبه ای؟ که خبیثه شد
www.horriyyat1.blogsky.com

ترانه گفت...

واسه ما این زندگی نیست ...
مثل جون کندن ...

نوه مادر بزرگ گفت...

[گل]قلم چرخید و فرمان را گرفتند
[گل]ورق برگشت و ایران را گرفتند

[گل]به تیتر «شاه رفت ِ» اطلاعات
[گل]توجه کرده، کیهان را گرفتند

[گل]چپ و مذهب گره خوردند و شیخان
[گل]شبانه جای شاهان را گرفتند

[گل]همه ازحجره‌ها بیرون خزیدند
[گل]به سرعت سقف و ایوان را گرفتند

[گل]گرفتند و گرفتن کارشان شد
[گل]هرآنچه خواستند آن را گرفتند

[گل]به هر انگیزه و با هر بهانه
[گل]مسلمان، نامسلمان را گرفتند

[گل]به جرم بدحجابی، بد لباسی
[گل]زنان را نیز، مردان را گرفتند

[گل]سراغ سفره ها، نفتی نیامد
[گل]ولیکن در عوض نان راگرفتند

[گل]یکی نان خواست بردندش به زندان
[گل]از آن بیچاره دندان را گرفتند

[گل]یکی آفتابه دزدی گشت افشاء
[گل]به دست آفتابه داشت آن را گرفتند

[گل]یکی خان بود از حیث چپاول
[گل]دوتا مستخدم خان را گرفتند

[گل]فلان ملا مخالف داشت بسیار
[گل]مخالف‌های ایشان را گرفتند

[گل]بده مژده به دزدان خزانه
[گل]که شاکی‌های آنان را گرفتند

[گل]چو شد در آستان قدس دزدی
[گل]گداهای خراسان را گرفتند

[گل]به جرم اختلاس شرکت نفت
[گل]برادرهای دربان را گرفتند

[گل]نمیخواهند چون خر را بگیرند
[گل]محبت کرده پالان را گرفتند

[گل]غذا را آشپز چون شور میکرد
[گل]سر سفره نمکدان را گرفتند

[گل]چو آمد سقف مهمانخانه پائین
[گل]به حکم شرع مهمان را گرفتند

[گل]به قم از روی توضیح‌المسائل
[گل]همه اغلاط قرآن را گرفتند

[گل]به جرم ارتداد از دین اسلام
[گل]دوباره شیخ صنعان را گرفتند

[گل]به این گله دوتا گرگ خودی زد
[گل]خدائی شد که چوپان را گرفتند

[گل]به ما درد و مرض دادند بسیار
[گل]دلیلش اینکه درمان راگرفتند

[گل]همه این‌ها جهنم، این خلایق
[گل]ز مردم دین و ایمان را گرفتند

داریوش گفت...

درود بر همه ی ایرانیان ره پوی آزادی
درود بر همه ی سینه های سپر ، پیش یورش نامردان
درود بر اندیشه و خامه ی آزاد اندیشان
درود بر آزادی
درود بر میهن ام ایران

ح.نصیری گفت...

عکس آخر مربوط به ایران نیست. همانی که بالایش بزرگ نوشته ای "اینجا ایرانه".
موجود خوش حال و احوال مواظب باش موش نخوردت آخر آقا موشه رفت معلم ادب و اخلاق دروغ بزرگتان را بخورد!

reza گفت...

سلام.بیانه شماره 17 موسوی را چگونه باید دید.
ستاد آموزش و ماموریت زنان حامی ولایت در برج سفید
پیغام تسلیت احمد منتظری فرزند آیت الله منتظری به میر حسین موسوی

ناشناس گفت...

چقدر وحشتناک ... من اون فیلم رو دانلود کردم ولی نتونستم ببینمش ... دلش رو نداشتم ... ندیده داشتم زار زار اشک می ریختم

(ترپی)
www.torpaghaal.blogfa.com

yahda گفت...

جناب نصیری
می گم چطور 4 نفر مردم عادی حریف این همه مامور شدن
بگو پس، واسه ایران نبوده
اینجا یه نفر مامور به تنهایی 100 نفر و با "مسلسل" حریفه
مرسی که مطلعم کردی و از شک درم اوردی!!!!!!!!

بازنده گفت...

امشب ساعت 11 در برنامه نود گزينه آخر سوال پيام كوتاه(هر سوالي باشد را انتخاب ميكنيم و اتحاد مليوني سبز خود را اعلام ميكنيم.

p4triot گفت...

hi
منو که یادته؟
لینکم کن به اسم
میهن پرست
تا بعدا لینکت کنم به اسم زندگی خواهم کرد
مرسی

ساقی گفت...

درود یهدا جان
راستش مجبور شدم دوباره لینک دونیمو پنجره گشودنی کنم.آخه الحاقی که بود کامنتها برام نمایش داده نمیشد.ببخشید خانومی...میتونی توی کامنت دونی بلاگفاییم هم پیامتو بذاری.اونجا دیگه مشکلی نداره.
در ضمن به روزم...

کوروش گفت...

درود
یهدا جان خودم سعی میکنم وقتی میخواهم وبلاگم را به روز کنم یا کامنت ها را بخونم صدای اسپیکر را ببندم
یادمه در فاصله ی روز قدس تا 16 آبان آهنگ "سر آمد زمستون" بود بعد از 16 آذر ترجیح دادم ترانه "حرکت از این بیش شتابان کنیم" داریوش را بزارم و الان هم این ترانه را با شرایط روز یکسان میدانم (منظورم اینه که الان بیشتر این جو میده)
به هر حال امیدوارم هر کاری میکنی لااقل با سر نری تو دیوار نیروی انتظامی ! لااقل برو تو سینه شون تا یک کار مفیدی کرده باشی:d
پاینده ایران

ساقی گفت...

یهدا کمی از پیامت دلخور شدم...من خواننده هام واسم اهمیت دارن...دلم نمیخواد توی وبلاگم با مشکلی برای خوندن و کامنت گذاشتن مواجه بشن... خودم بی خیال...دلم گرفت که گفتی دیگه واسم نظر نمیذاری...نه اینکه فکر کنی کنتور انداختن قسمت نظرات واسم مهم باشه ها...نه به جون خودم...فقط دلم به دوستایی که ندیدمشون ولی دوستشون دارم خوشه...اگه یه نفرشونم کم بشه غصه میخورم و تا آخر عمرم بهونه دارم واسه گریه کردن...دوباره پیوستش کردم کامنت دونیمو...فقط به خاطر گل روی تو...

ساقی گفت...

درست گفتی...یه رفرش کردم درست شد...

reza گفت...

salam ba matlab jadid b ashoma hastam

سارا شمس ( سمیرا نصیری ) گفت...

طرح سراسری : قلم سبز
88/10/15
فراخوان دانشجویان دانشگاه تهران :
به یاد همکلاسی های دربندمان امتحانات نیم سال اول 88-89 را با قلم سبز می نویسیم تا صدای رسای جنبش سبز دانشجویی را به گوش زندانبانان برسانیم.
امید آنکه هم تلخی وصف ناپذیر این امتحانات را کمتر حس کنیم و هم جای خالی دوستانمان در نیمکت های امتحان سبز باشد.
این پیشنهاد مختص دانشجویان دانشگاه تهران نیست بلکه شامل تمامی دانشجویان سبز است.
اطلاع رسانی با شما( به عنوان یک پست این مطلب را در وب خود قرار دهید).

نوشین گفت...

17 دی ماه روز بزرگداشت برداشتن و کشف حجاب توسط رضا شاه بزرگ
بروزم [گل]

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

ارسال یک نظر