۲۳ دی ۱۳۸۸

با چادر زندگی چه زیباست!!!!!!!!!!!

یک متنی خوانده ام از فاطمه صادقی دختر آیت اله صادق خلخالی (صادقی گیوی) که برایم میل شده بود.
خوب درباره حجاب بود
خداییش هم خیلی خوب نوشته بود و کلی داغ دل آدم تازه می شد و بعدش دلش خنک می شد و مدام در این آمد و شد بود دل آدم!
این مقاله را که مطالعه کردم یاد جریاناتی افتادم که حدود 2 سال پیش برایم پیش آمد.
به خاطر کاری که به شکل پروژه ای از یکی از این سازمانهای حزب الهی گرفته بودم، مجبور بودم برای رفت و آمد های هر از گاهی چادر سر کنم! (حالا کی مجبورم کرده بود و اصلا مگه جا قحطی بود که باید با اینها کار می کردم؟)
همیشه هم چادر را دقیق دم در همین سازمان سرم می کردم و در شیشه درب ورودی که رفلکس هم بود تمام موهارا جمع و جور می کردم و زنگ می زدم!
یکبار که خسته بودم همانطور که چادر سرم بود نشستم پشت فرمان و به سمت خانه حرکت کردم.
نمی دانید همان یک بار انگار به اندازه کل دنیا ویراژ دادم و هرکاری خواستم کردم، اصلا انگار خود مردم مجبورم می کردند باهاشان مثل نوکر برخورد کنم!
آنچنان راهی برای ما باز می کردند که کیلومتر خودبه خود به آخرش چسبید!
برخوردها زمین تا آسمان...
دیگر هیچوقت آن تجربه برایم تکرار نشد، هروقت در یک خیابان یک طرفه با یک اتومبیل که خلاف آمده رودررو می شوم و مجبورم که دنده عقب بگیرم تا "آقا" مسیر خلافش را ادامه بدهد یاد چادر می افتم!

(البته قطع همکاری بنده با آن سازمان که رئیسش یک روحانی خیلی خیلی کله گنده بود و همین "قربان" باعث شد که دیگر آنطرفها پیدایم نشود، قصه ای هست که شاید، شاید یک روزی برایتان نوشتم)

* البته اینطوری که من گفتم، هرکی جریان و نگرفته باشه واقعا...
___________________________________________
به درخواست دوستان که خیلی مشتاق شنیدن ماجرا بودند این و بعدا اضافه کردم.
فقط در همین حد بگم که جریان "پیشنهاد بیشرمانه " بود
نه شما رو به زحمت تغییر لینک خودم می ندازم، نه خودم تو دردسر فیلترینگ می افتم با تعریف مفصلش!
یه چیزم بگم، اگه دقیقا پشت شیشه در اون موسسه چادرم و درست می کردم، واسه این بود که ببینند و مسخرشون کرده باشم که از خودشون شک دارند و باید با چادر جلوشون باشی!!

104 Comment:

سردبیر نارنج سبز سیاسی اجتماعی گفت...

سلام
ممنون از پیامتان
خیلی جالب بود
استفاده کردیم
موفق باشید

سیاوش گفت...

متن خانم خلخالی را من هم خواندم و خیلی جالب بود.
راستش من هم جریان را نگرفتم و کلا گیج می زنم!!!

Esoteric Caprice گفت...

kheyli jaryane khafani boode labod!!! mosalmoona hamashoon ria karan va riakari ro doos daran

روشنایی گفت...

خانوم اجازه،اجازه خانوم،من جریانو نگرفتم.نه اینکه نگرفتم، گرفتم ولی نه اینکه جریان،جریان داره هی درمیره ازدستم.
آرزو میکنم که اون قربان به خاک سیاه بشینه که نذاشت تو وادار بشی که زندگی رو زیبا ببینی، هر چند که واداربشی زیباییهای خودتو بپوشونی و پنهون
کنی تا کسی اونارو نبینه.
راستی اون"آقا"کدوم"آقا"ست؟

سینیور زامبی گفت...

1. همیشه این احتمال را بده که پشت شیشه ی رفلکس یک نفر دارد تماشایت می کند!
2. جریان پیشنهاد بی شرمانه بوده حتمن ولی بنویسش!

مسعود از پارسه گفت...

درود بر يهدا جان

فكر كنم منظورت اينه كه مردم با چادري ها بهتر رفتار ميكنن و هر كاري بكنن معلوم نيست

اون داستان رو تعريف كن ببينيم اين آخوند چه غلطي كرده حالشو گرفتي يا نه

مسعود از پارسه گفت...

با دو برنامه و سخنان مشاهير جهان درباره مذهب به روز هستم
پاينده باشيد

زادمهرپارسی گفت...

زنده باد ایران بزرگ پارسی...

باسپاس...

تادیداری دیگه...

آدم... گفت...

سلام دوست عزيز
من که تا حدودي مطلب رو گرفتم اما باعث شد کنجکاو بشوم که داستان را از زبان خودت بشنوم.
منتظرش هستم
اگه خبرم کني که ديگه بهتر

آدم... گفت...

سلام دوست عزيز
من که تا حدودي مطلب رو گرفتم اما باعث شد کنجکاو بشوم که داستان را از زبان خودت بشنوم.
منتظرش هستم
اگه خبرم کني که ديگه بهتر

بابك گفت...

گرفتم با اين حساب هميشه يه فقره چادر دم دست داشته باشيد از شيشه هاي رفلكس هم پرهيز كنيد

کوروش گفت...

درود
یهدا جان گفته باشم اگه پشت سر من افتادی پتو هم رو سرت بکشی باید با سرعت حداکثر 20 الی 25 تا خود میدون باهام بیای
اون ها هم که بهت راه دادند احتمالا ترسیدند شب خواب بد ببینند گفتند بزاریم بره تو آینه یک صحنه ی بهتری ببینیم :دی
حالا قربان جواب مثبت گرفت یا منفی؟!
نزاری داستانش را فیلترت میکنند ها :دی

نوشین گفت...

اون جریانو که گفتی یه روز شاید بنویسم هرچه زودتر بنویس خیلی مشتاق خوندنش هستم
قربانت نوشین

ساقی گفت...

درود دوست عزیز
وبلاگم بار دیگر فیلتر شد. ممنون میشوم که لینک من را تصحیح فرمائید.
آدرس جدید:http://patriot-iran1.blogspot.com/
مرگ بر دیکتاتور
پاینده ایران

خربزه درختي گفت...

خيلي شيوا،روان
و جذاب مي نويسي.تبريك ميگم.به ما گاهي سر بزن

مازیار گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
مازیار گفت...

البته اینطوری که تو گفتی ، هرکی جریان و نگرفته باشه واقعا خنگه ... ! تعارف که نداریم !
...
من هم موقعی که موهام کوتاه بود و ریش هم میزاشتم همین احساس رو داشتم ... همه ازم حساب میبردن ...
ولی این دنیای با چادر و ریش ، فقط ظاهرش زیباست چون فحش هایی که پشت سرت میدم رو نمیشنوی که ... !

سارا شمس ( سمیرا نصیری ) گفت...

به روزم با:

راهپیمایی سبز برای استاد سبز

و کروبی قلب تاریخ است

انتشار لیست پول نقد مقامات جمهوری اسلامی در بانک های جهان

غیرخودی ها گفت...

سلام به دوست سبز اندیشم .
خیلی جالب بود . خب این که مشخصه ریش داشتن و چادر گذاشتن به مثابه ی کارت شناسائیه در ایران ما .
منم از اون رئیسی که شما داشتین رو دیدم درمورد یکی از دوستام .
درواقع همین ننگ ها باعث شد که امروز ایران ما به اینجا برسه .
به امید پیروزی حق بر باطل .

مسعود گفت...

درود

راستش همیشه واسم پرسش بوده که مثلا من تو تابستون حتی پیراهن آستین دار هم نمیتونم تنم کنم و چطور بعضی زنها با چادر و مقنعه راه میفتن تو خیابون؟ سخت نیست؟

من تو دوران امتحانات همیشه ریش میذارم. باورت نمیشه وقتی ریش میذارم دیگه هر کاری میکنم کسی کاریم نداره ولی وای به حال طول ترم که هر کاری میکنن بهت یک گیری میدن. تو جامعه هم همینه. مثلا میری تو یک اداره دولتی اگه ریش داشته باشی و از طرح چشم و دماغ (آوردن بیش از حد چادر به جلوی صورت) استفاده کنی زود کارت راه میفته.

اون یارو رو هم ولش کن. از این آشغالها همه جا هستن.

پیروز باشی. پاینده ایران

مسعود گفت...

درود

واسه آپلود عکس که بهتره از خود وبلاگ استفاده کنی ولی اگه نخواستی من چند تا آپلود سنتر عکس بهت معرفی میکنم که تو اونها میتونی آپلود کنی عکستو و لینکش کنی تو وبت:
http://www.imagehost.org/
http://img98.com/
http://up.iranblog.com/

وقتی عکستو آپلود کردی یک لینک ازش بهت میده. تو صفحه ای که داری مطلب می نویسی ابتدا نام عکس رو هر جایی از مطلبت که میخوای بنویس و بعدش کل اون نام رو سلکت کن و بعدش تو نوار بالاییش گزینه ای هست به نام پیوند که دقیقا کنار گزینه رنگ متنه و اون آدرس فایل رو که بعد از اپلود بهت داده اونجا کپی میکنی.

واسه آپلود فیلم یا فایل متنی بهترین جاها:
www.box.net
www.4shared.com
که البته باید توشون با استفاده از گزینه ساین آپ ثبت نام کنی که من باکس نت رو توصیه میکنم چون خیلی سادست.
آپلود میکنی و بعدش با لینکی که بهت میده یا لینکی که پس از زدن گزینه شیر میگیری همون کاری رو بکن که برای آپلود عکس توضیح دادم.

اگر مشکلی داشتی بهم بگو.

پیروز باشی. پاینده ایران

آدم... گفت...

کاملا ميشد حدس زد
اين طيف از بسکه از بچگي بهشون از اين پيشنهادهاشده باهاش بزرگ شدن.

آدم... گفت...

کاملا ميشد حدس زد
اين طيف از بسکه از بچگي بهشون از اين پيشنهادهاشده باهاش بزرگ شدن.

آدم گفت...

چرا کامنت هاي وبلاگتون اينطور نصفه نيمه نمايش داده ميشه؟

آدم گفت...

چرا کامنت هاي وبلاگتون اينطور نصفه نيمه نمايش داده ميشه؟

داریوش گفت...

ما که جز در چادر صحرایی ، در چادر دیگری نزیسته ایم ، زیبا و نازیبا بودنش را بگذار آنها که می کشندشان بر سر و برجستگی هاشان را لیز می دهند بر تارک چادر نگر دهند!

دامون گفت...

درود...
این روزها یکی از اقوام بسیار متدین و حزب اللهی که ان اوایل انقلاب و همین فواصل بسیار در کار مردم و اقوام فامیل دخالت می فرمودند البته به وجه خود شان امر به معروف میکردند و هر که را چادر نداشت به حکم الهی بی حیا روسپی می نامیدند از نوع شهر نوایش دختر مکرمه و مکه رفته شان کشف حجاب نمودند و به خیل روسپیان پیوستند این جناب که در دوران کهولت سن هستند راه را در این دیدند که بیانیه صادر کنند که از بیماری مزمن ارتروز دکتر دخترشان چادر سر کردن را منع نمودند !
دو:
نظر به وب راهروان راه اکبر محمدی ایشان به طرز مشکوک نمردند مبارز دانشجو اکبر محمدی از دستگیر شدگان انقلاب دانشجویی 18 تیر 78 بودند که پس از چند سال بازداشت وشکنجه توسط عوامل اطلاعات و شخص حسین شریعتمداری به اعتراض وضع خود دست به اعتصاب غذا زد که بی توجهی مزدوران رزیم باعث مرگ ایشان شد راهش ادامه دارد .

روشنایی گفت...

این جریانو که گرفته بودم،یهداجون،واسه همینم خواستم که اون"قربان"به خاک سیاه بشینه.من که خودم میدونم این قربونا بسی از گوشت قربونی خوششون میاد
اگه نمیومد که یکی از عیدای بزرگشون قربون نبود، بود؟به گمونم همشون چشاشون به در سیاه میشده تا تو بیای وپشت شیشه چادر به سر کنی وبلای جون اونا بشی.
کورسو:هرگونه همانندی گوشت قربونی با برخی از انداما،ساخته و پرداختۀ دشمنه

نوشین گفت...

وبلاگ حقایق فیلتر شده لطفا" یک شماره به آن اضافه کنید و در پیونهایتان اصلاحش کنید

ببینید اسلام و شیعه و آخوند چه خاکی بر سرا ایرانی ریخته است!!!آیا علی در نتیجه اسلام آوردنش به زنان احترام گذاشته است؟!!
بروزم

مازیار گفت...

در مورد قسمتی که اضافه کردی باید بگم ، من که ابهامی نداشتم !
این چیزا رو آنقدر تو جامعه دیدم که تا بگی ف تا آخرشو می خونم ... زیاد هم مختص قشر حزب الهی و روحانی نیست ... وضع مردا و پسرای جامعه ما خیلی خرابه ... ! بی فرهنگی ... بی خیال در این مقال نمیگنجه .
--
در مورد اینکه چطوری کامنتم رو حذف کردم باید بگم که من پسورد وبلاگتو دارم !!!
ولی جدن اگر موقع کامنت دادن از اشتراک google خودت استفاده کنی ، این امکام حذف کردن نظر رو بهت میده ...

مازیار گفت...

منظورم (امکان) حذف نظر بود البته .
اگر الان با اشتراک گوگلم نظر داده بودم ، نظر بالایی رو حذف و تصحیح می کردم !

کوروش گفت...

ببین یهدا جان اینطوری که نشد
جواب ما را ندادی!
حالا صرف نظر میکنیم از این بحث و میریم سر دوست های فابریک بنده!
وقتی شخصی از وبلاگت بازدید میکنه تو میتونی توی وبت از ابزارهایی استفاده کنی تا آی پی طرف را به دست بیاری
یکی از این ابزارها شمارشگر بازدید وبگذره
بعد که آی پی را بدست آوردی میتونی با یک سری اعمالی که شرحش مفصله مکان دقیق جغرافیایی آی پی را بدست بیاری
البته فکر میکنم نرم افزار هم برای این کار ساخته شده باشه

محمد علی ابراهیمی گفت...

شعر زیر را بخوان و کمی تامل کن بعد مطالب چرند و پرند بنویس ...........


اينچنين پرده برانداخته اي يعني چه؟------------- موي خود بر کمر انداخته اي يعني چه؟
باورت نيست که زن حجب و حيا مي خواهد؟---- دامني پاک چو گل هاي خدا مي خواهد؟
گوهري که صدفش نيست، شود سرگردان ------ صيد گردد به کف و توطئه ي دلالان
بي حجابي هنري نيست، شوي بي فرهنگ---- عاقبت بر چمن بي هنران بارد ننگ
عاري از جامه بگويد چه کتابي دارد؟------------- قامت لخت، قيامت چه جوابي دارد؟
سفره ي تن ز چه روباز نمودي اي زن؟---------- ز چه تقديم نمائي به شغال آن دامن؟
چيست آشغال فرنگي به لبت مي مالي؟------- ز چه تقليد کني از مدل تو خالي؟
تو مگر حجره زدي ، گوشت فروشي داري؟------ ز بنا گوش چه بر رهگذران مي کاري؟
ساق پاهاي تو حراج چرا گرديده؟---------------- چشم ناپاک ز آرنج فراتر ديده
خشکسالي مگر از پارچه ي مانتو خورده؟------- يا که خياط زبهر کفن خود برده؟
يقه ي مانتو چرا پنجره اش باز آمد؟-------------- مرمر سينه مگر مايل پرواز آمد؟
پاچه ورمال شدي خشت مگر مي مالي؟-------- يا به بازار محبت به پي دلالي؟
اينکه امروز جواني و کني بد مستي------------- ته آزاد رهت هست عذاب و پستي
رخ زيبا که نيازش به گريسکاري نيست---------- مصرف روژ و گريس عاقبتش بيماريست
گوهري باش ولي در صدف و پوشيده------------ زرشناس آيد و جايت بدهد بر ديده
گُل خلقت، شرف خويش به حراج مده----------- به گرازي که کمين کرده به تاراج مده
هدفِ خلقتِ سرکاره هوسبازي نيست---------- به خدا خالق از اين بندگي ات راضي نيست
تو مگر سکه ي خواري که به ره افتادي؟--------- يا مگر کمتر از آن باميه ي قنادي؟
باميه، روي بپوشيده ز آفات و مگس------------- تو چرا لخت شدي در پي شيطان هوس؟
کمکمک پرده دريدن ز تن گل آمد----------------- هدف(شارون و صهيون) به تکامل آمد
آنچه شد بر همگان مايه ي رنج و حيرت--------- اينکه فرهنگ در اين جامعه شد بي غيرت
هر چه ما مي کشيم از پوچي فرهنگ آمد------ بر سر سرو اصالت ز هوا سنگ آمد

محمد امین گفت...

اخطار شدید مردم به مقامات و سران ایران اسلامی

اخطار شدید مردم به مقامات و سران این کشور اسلامی که اگر به این اتفاقات اخیر رسیدگی و برخورد نکنید خودمان مانند دهه ۶۰با مجرمین و آشوب گران برخورد خواهیم کرد.

تمام دنیا دیدند که حرامیان سبز پوش در روز عاشورا چه هلهله و شادی برپا کردند.تعدادی از جوانان مارا کشتند و مکان های عمومی مارا نابود کردند.عده زیادی را از جمله زنان و مردان عزادار حسینی را مورد حمله قرار دادند و مجروح کردند.قرآن را به آتش کشیدند.پرچم های امام حسین را پاره کردند.

شما مقامات و سران کشور در جریان بی حرمتی به امام راحل وهتک حرمت به ایشان برخورد جدی ای نکردید و این مردم بودند که با راهپیمایی عظیمی با این فتنه گران برخورد کردند اما کار خاصی را از شما مسئولین ندیدیم.واین بی شرمان باز به کار خود ادامه دادند.

اما این بار دیگر فرق میکند.این بار به سید و شهدا و سالار شهیدان حسین ابن علی(ع)در روز عاشورا بی حرمتی کردند.به خون شهیدان و به امام خمینی (ره)و به اصل ولایت فقیه بی حرمتی کردند.

ما از شما اشد مجازات را برای این منافقین،این فتنه گران میخواهیم،واین اخطار را به شما میدهیم که اگر این بار ذره ای کوتاهی کنید خودمان دست به کار میشویم و شر این منافقین و معاویه و شمر صفتان را از این کشور از اسلام پاک میکنیم.دیگر خون مردم ایران به جوش آمده است.دیگر نمی خواهیم دشمنان قسم خورده این کشور و دین اسلام از این رفتار راضی و خوشنود باشند.

محمد امین گفت...

الله اکبر جانم فدای رهبر
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
مرگ بر جمهوری ایرانی ......
و بالاخره جنبش سبز امویان پس از حماقت 16 اذر و فاجعه ای که در روز عاشورا به بار اوردند شکسته شدند ......

دل سوخته گفت...

سلام
جنبش سبز من از شما چند پرسش دارم میشود جوابم را بدهید
1- شما مسلمان هستید یا ارمنی ؟
2 - شیعه هستید یا سنی ؟
3- میدانید امام حسین چرا قیام کرد ؟
4- ایا درخواست بی حجابی له کردن ایات قران نیست ؟ همان قرانی که امام حسین برای احیای ان قیام کرد و تا اخرین نفس جنگید ....
5 - ایا ایه الله العظمی منتظری ( ره ) با امام ( ره ) بد بود که شما به حمایت از او از ولایت فقیه بیزاری می جویید ؟
6- ایه الله خامنه ای چه کرده است که با او بد شدید ؟
7- چرا اغلب جنبش سبز از اسلام برائت دارند ؟
8- ایا اصلا بحث این مسائل به وجود امده بعد انتخابات مربوط به رهبری و حکومت اسلامی می شد که شما ان را ختم به این مسائل فرمودید ؟
9- بحث سر ریاست جمهوری بود یا رهبری ؟
10 - چرا احمدی نژاد نه و موسوی اره ؟
11- چرا روز عاشورا را جنبش سبز با کف و سوت عید قرار دادند ؟
12- چرا اغتشاش می کنند و به اموال عمومی اسیب می رسانید ؟
13- چرا اکثر کفار غرب شما را حمایت می کنند ؟
14 – منظور شما از ازادی چیست ؟
15-اگر شما به جای رهبری بودید با احمدی نژادی که با ارای مردم انتخاب شد چه می کردید ؟

جنبش سبز عزیز امیدوارم به سوالات من بیندیشی و ان ها را پاسخ دهید .......
یا علی مدد

جانم فدای رهبر گفت...

چشم تموم كائنات سوي عنايت علي
رهبر ما خامنه اي تحت حمايت علي
رهبر فرزانه ما اي علي روزگار
وارث خونهاي پاك واز خميني يادگار
يا علی جان مقتداي من توئي
رهبر من مرجع من پيشواي من توئي
ما ديگه نمي گذاريم دستهاي تو بسته بشه
مثل حيدر دل از امت خود خسته بشه
مثل سلمان وابوذر در خونَت مي شنييم
آخه تو چهره ي تو تصوير حيدر مي بينيم
بزارتا هرچي ميخوان بگن ولي ما همينيم
تو جهره ي علي عكس خميني مي بينيم
وقتي تو حرف مي زني اشك هاي ما جاري مي شه
اگه تو گريه كني زخم دلا كاري ميشه
رفقا بياید با هم قدر علي رو بدونيم
تا دم آخر باهاش همه بسيجي بمونيم
خون تو رگهامونو هديه به رهبر مي كنيم
پاي عشقش با همه سختي ها ما سر مي كنيم
حرف تو براي ما حرف امام زمونه
تادم آخرآقا تو سينه هامون مي مونه

ناشناس گفت...

تا ما هستیم اجازه نمی دهیم شما زنان بد کاره اسلام را از ما بگیرید ..........
مرگ بر شما بی عفتان فاحشه که خود را حراج مردان می کنید ..........

yahda گفت...

جناب ناشناس پشت سرم و نگاه کردم، خانم بچه ها رو ندیدم!!!!!!

ثلج گفت...

جالب بود و از اون جالب تر حماقت ها و جهل بعضی از کسایی که نظر گذاشتن و خودشون رو مجاز به بازخواست مردم می کنن. عزیزان من ، اگر چیزی کم دارید تو این کشور ، یک دادگاه تفتیش عقاید هم بگذارید و هر کسی را که موی دماغ تون بود ، خدا رو جور دیگه ای شناخته ، محکومش کنین به اعدام.

سیاوش گفت...

واویلا
چی شده یهو این همه جانور احمدی نژادی بهت حمله کردن؟
فکر کنم این بابا هم از اونهاست که ۱۰ تا وبلاگ با هم داره.
خطاب به آقایان جانم فدار رهبر و آنجای سوخته و غیره
انشاالله به زودی همه شما فدای رهبر می شوید و هم شما به آرزویتان می رسید و هم ما!!!.

کوروش گفت...

حالا زیاد یهدا جان غصه نخور
مخالفینی بودند تحفه ی درویش :دی
من احتمالا باز دارم هک میشم
ترافیک سایتم در حد الله شده الان
فید و پشتیبان درست کردم تا یکم بیاد پایین
این هم جواب ندید خودش میره پی کارش

مینا گفت...

امان از این آدم های ظاهر بین ...

مسعود از پارسه گفت...

درود بر يهدا جان

اينا دوباره استخوان گيرشون نيومد شروع كردن به صدا كردن

ساقي گفت...

يهدا جان من كه جريان رو گرفتم تا ته! بهم نشونش بده تا خودم برم حسابشو برسم جيگر! آآآآآآآآآآآييييييي نفس كش!
كيه كه به آبجي من نگاه چپ انداخته؟!
(آيكون يه نفر كه زده به سرش!!!)

reza گفت...

سلام.نظام می گوئید بمب گذاری
قطریه کار استکبار جهانی امریکا و اسرائیل میباشدپس چرا استاد شهید لقب نگرفته؟؟
در بیرون از ایران شبکه های برون مرزی مثل شبکه خبر مرحوم خطاب کردن نه شهید

بزرگمهر گفت...

درود بر تو یهدای عزیز
نوشتار واقعا جالبی بود. اما نکته جالب تر این است که می بینم وبلاگ وزین تو هم به حضور فداییان ولایت وقیح مزین گردیده است. همین نشان می دهد که نوشته هایت ارزشمند است و تأثیرگذار. زیرا کفتارهای ولایت وقیح وقتی خود را در موضع ضعف می بینند اینگونه به هذیان گویی روی می آورند.
پیروز باشی دوست خوبم
پاینده ایران

بزرگمهر گفت...

در ضمن وبلاگ وزین ات را به پیوندهایم افزودم.
پاینده ایران

شاهین گفت...

درود بر یهدای عزیز
جستار جالبی بود.حالا منم داستان خودم را میگم.
دارم پیش دانشگاهی میخونم.یه ناظم داریم که وقتی چشمش به عکس خیمنی یا خامنه ای میافته گریه میکنه.تا اینجا که یک بار که شدید باهاش دعوام شد و منو برد دفترش شروع کرد واسم وصیت نامه ی اماااااام خمینی رو خوندن!.دیگر تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.این آقا عادت داره که تا از کنار من رد میشه یه چی بهم بگه.کلا من و اون تو مدرسه معروفیم.تا اونجا که حتی یک بار به اینکه من چرا اینقدر تو حیاط مدرسه فلسفه میخونم گیر داد.خلاصه اینکه من عادت دارم که ریش زیر لبم رو بگذارم که به اصطلاح بهش ریش تفی هم میگن.این آقا هم عادت داره به این یه ذره ریش من گیر بده.حالا چند وقته برای اینکه نتونه گیر بده کامل ته ریش میگذارم.موهامم بلنده برای اینکه گیر نده مدل موهای خودش درستش میکنم.اگه بدونی این دو هفته که 2 تا آزمون تغییر رشته دادم چه با من خوب شده بود(تغییر رشته از ریاضی به انسانی).همه ی دوستام کف کردن!. تا جایی که هر 2 بار وقتی میخواستم برگه ی آزمونم رو بدم بهش بهم گفت آقای ....(فامیلیم رو گفت) آزمون خوب بود؟همه رو نوشتی؟کمک نمیخوای؟D-:.
در پناه اهورا

نویسنده وبلاگ گفت...

رضای عزیز
جالبترین بخش قضیه می دانی کجاست؟؟
اینکه این شهید گرامی داشت نفس های آخر را که می کشید اینها اعلام کردند، عاملان این ترور را شناسایی کرده اند که از امریکا و انگلیس بوده اند!!
بابا لامصب یه خالی ای ببند بگنجه آخه!!

the man whio never smile گفت...

سلام
دینی که ما داریم بغیر از یه گیر بزرگ تو کارا به هیچ دردمون نمیخوره
میدونی
متنفرم از چادری
نمیدونم چرا ها
ولی یجورایی بد متنفرم از این قشر آدم
آدم باید به خودش اعتماد دااشته باشه
بماند
فعلا
شادزی

علی . آ گفت...

بلاگ اسپاتم عالمی داره آ !! آره خودم گفتم چرا میزنی؟

رختخواب دوشـــیزگی گفت...

جدی اینجوریه؟! من عکسش فکر میکردم!

من گفت...

الان دیگه من هستم و من.....نیم من نیستم
زندگی با چادر وحشتناک زیباستتتتتت خواهرم......

reza گفت...

برادرحسین! شما بازجو نبوده‌اید؟!
سبز در برابر دو رنگ سیاه و خونی / لیست آنها که باید حذف شوند!

روشنایی گفت...

یهداجون من که بسی بهت رشکیدم.چراهمه این جان فداها
اومدن سراغ تو.مگه من دل ندارم.راستی اگه خانوم بچه هاشونو دیدی-البته تنهادماغ و عینکشون-بهشون بگو به آقاهاشون پماد سوختگی بمالن.مث اینکه بدجوری سوختن.یه سرم به من بزن

نوشین گفت...

گاهشمار (تقویم) ایرانی و مناسبت های روزهای اعیاد و سوگواری های ایرانی
از فروردین ماه تا آخرین روز سال بطور فهرست وار:
بروزم

علی . آ گفت...

حالم خوبه ! بابا فیلتر بابا جسارت بابا شهامت . اون فقط یه شعرگونه بود و خدا رو شکر هیچ مشکلی ندارم ! از لحاظ جسمی البته مشکل که همه داریم . ممنون که نگرانم شدی ! ( چشمک!)

سهراب ساعی گفت...

سلام یهدای عزیز
چادر هم مثل ریش نشانه تعهد به نظام جمهوری اسلامی است.همانطور که همه مان می دانیم چادر نجابت نمی آورد بلکه از کوزه همان برون تراود که در اوست.خیلی از چادری ها هستند که پایشان می لنگد و خیلی از به اصطلاح اینها بی حجابها هستند که می شود پشت سرشان نماز خواند.اینجا ایران است و ما باید یا ازینجا برویم یا به ساز اینها برقصیم یا حکومت را عوض کنیم و یا باید برویم بمیریم.من چهارمی را ترجیح می دهم زیرا می دانم با این مردم بلانسبت ابلهی که داریم که دین و مذهب و مقدسات افیون اینهاست هرگز نمی توانیم آزاد شویم.حداقل به عمر ماها قد نخواهد داد.این را یه جورای مطمئنم.شاید با مردن زودرسمان از بار گناهان بعدی مان کاسته شود.همچنین هر کس که می میرد مطمئنن راحت می شود از این زندگی نکبت و فانی...
ممنون و موفق باشین

داریوش گفت...

چادر نشینا ، به روز را امشب هم من باز کرده ام!

داریوش گفت...

خامه و اندیشه ام پخته است ، هر چه پیش می روم ، آنان که می خوانَندم ، پخته تر می شوند و زین روست که برایشان دستم را بیشتر رو می کنم!

سردبیر نارنج سبز سیاسی اجتماعی گفت...

سلام
ممنون از پیامتان
شرمنده اگه کمی دیر شده مسافرت بودم
مشخص است مزه فیلتر شدن در مذاقتان خیلی تلخ است
موفق و سربلند باشید

جنگلی گفت...

تو انگار می خوای اذیت کنی مشتی!
یا شایدم من حال خوبی ندارم!
که ندارم!

ساقی گفت...

یهدا حالم اصلاً خوب نیست...نمیدونم چه مرگمه که گاهی اینجوری میشم...شدیداً احساس افسردگی و بیمصرفی میکنم... دلم میخواد وبلاگمو حذف کنم... نمیدونم چرا...به خودم میگم واسه چی دارم مینویسم...واسه چی...خیلی نا امیدم... نا امید و خسته...

بزرگمهر گفت...

درود یهدای عزیز
بسیار خوشحالم از شنیدن این خبر. اگر پس از مطالعه نظر یا پرسشی داشتی حتما با من در میان بگذار. هر کمکی هم که از دستم بربیاید دریغ نخواهم کرد. امیدوارم در درس ها و امتحاناتت موفق باشی دوست خوبم.

MAT گفت...

MAT لقبمه و مخففه یه عبارته ولی هیچ دخلی به pat o mat نداره ..البته اونها هم جالب بودن یادشون بخیر..

نوشین گفت...

۱۵ نکته کامپیوتری که اگر ندانید باعث خنده دیگران می‌شوید!
بروزم

مازیار گفت...

اوه چه خبره اینجا ... شلوغه چقدر ... این ساقیم که باز فاز ناامیدی گرفته !
---
یهدا ... من اگر می دونستم کامنتام توی بلاگای مختلف مورد توجه قرار میگره ، یکم تو اظهار نظرام دقت میکردم !
نا امیدیم رو که نمیتونم کاملن نفی کنم ولی الان از این لحاظ در بهترین شرایط روحی قرار دارم ...
بابا تو اگر جای مسعود بودی چی می گفتی ؟ خیلی تحمل کرد و بهم روحیه داد !
تو وبلاگ قبلیم حدودن 3 دفه گفتم که دیگه من نمیام و نمی نویسم و گور بابای همه ...!
ولی بعد از انتخابات به حرمت خونایی که روی زمین ریخته شد ، به خودم قول دادم دیگه ناامید نشم ...
دیگه به مهاجرت هم فکر نمی کنم ... من یه اخلاقای سگی دارم که همین ایران با همه ی کاستی هاش برام بهترین جائه . زود homesick میشم ... !
---
نا امیدی رو بی خیال ... بریم تو فاز مثبت انديشي
ایران پتانسیل همه چی رو داره شک نکن ... همون مردم احمق و نادون هم تشنه ی پیشرفتن
اینجا ،فرهنگسازی و اطلاع رسانی و روشنگری ؛ کند و سخته و پرخطره ... ولی به هرحال من تصمیم گرفتم به سهم خودم بجنگم ... !

ناشناس گفت...

i

ناشناس گفت...

ببینم چادر برای تو ننگ بد و رنج اور است لابد کشف حجاب و بی عفتی و در نهایت جنده شدن خیلی در اوج خوشبختی سر افرازی است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یک سری به سایت افشاری دانشجو که تا دیروز بزرگترین دشمن نظان بود بزنید و بنگرید که چگونه از لشگر امویان ساه دل خارج و سوی حسین باز امد ..........
سایت افشاری http://f.jbg.ir می باشد .....

خوزستان گفت...

خدایی حال کردی مردم خوزستان چگونه از احمدی نژاد عزیز استقبال کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لابد این بار هم کیک و ساندیس میدادند ؟؟؟؟؟؟؟
ببینم اقای چیز چیز چیز شما کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو کدام سوراخ خزیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته دلم براش میسوزه بیچاره یه گوشه نشسته و دائم حسرت می خوره ..........
از خروبی خبر داری مرده یا هنوز فک میزنه ؟؟؟؟؟؟

ایرانی گفت...

جنبش سبز اگر دیدید که نظام شاهنشاهی ملعون با ان همه هیبتش سقوط کرد کار مردمی بود که با هم وحدت داشته و همه یک دل و یک صدا در هر شب و روز بر علیه طاغوت می تاختنند تا بالاخره با به رهبری امام پیروز شدند ...............

؟ اما شما بهتر از هر کس می دانید که نیمی یا بیشتر مردم پشت حکومت هستند و با شما یک صدا نیستند ..............
بعدش هم شما هر 40 روز یک بار واق واق می کنید ................
این طوری که شما پیروز نمی شوید ...................

شما رهبری با تدبر ندارید خودتان هم میدانید کروبی با گاو فرقی ندارد .............
موسوی هم که بدبخت جونش بالا نمی اید تا بخواهد کاری کند مرده و فقط هم بلده بگه چیز چیز ................

شما نه مردم را دارید نه یک نظم و نه یک رهبر درست و حسابی ................

مثلا این قدر احمق بودید نفهمیدید که اگر در عاشورا دست به کاری بزنید چهره شما بد می شود و نظام از این مساله بی نهایت سود می برد ....................

شما خود هم میدانید که کارتان بی فایده است ..............

کوروش گفت...

درود
و ما همچنان فیلتریم
دوستان عزیز مارا ببخشید که هر از گاهی مجبوریم که این پیام مصیبت بار را تکرار کنیم!
خواهشمندیم عدد 4 را 5 منظور فرمایید در لینک
www.PersiaPeople5.blogspot.Com
پاینده ایران

شاهین گفت...

درود
با دنباله ی جستار 3 از 5 به روزم
در پناه اهورا

علیرضا گفت...

سلام دوست خوبم
از حضور گرمت ممنونم. وبلاگ بسیار زیبایی دارید. موافقی تبادل لینک داشته باشیم؟ اگر موافقی منو با نام وبلاگم لینک کن. بعد خبرم کن تا من هم شما را با هر نامی که دوست داری لینک کنم.
سبز باشی همرزم سبزم
به درود

ناشناس گفت...

j

نوشین گفت...

دوست گرامی وبلاگ من مرتب فیلتر میشه لطفا" اگر در پیوندهایتان من را دارید آدرس را ویرایش کنید

شاسگول گفت...

من خودم فردي رو كه يكي از كله گنده هاي جمعيت موتلفه رو مي شناسم از نزديك كهرييس يكي از بيمارستان هاي دولتي بود و با تهديد به اخراج، پرستارها و انترن هاي خوشگل و تو دل برو را به زور . . .
اين آدم رو اونوقت اگر توي مراسمي، مهماني اي جايي ميديديش، چنان قيافه سگ مآبانه اي به خودش مي گرفت كه مي گفتي سالهاست "عطر خوش زن" نشنيده!
كثافت بعد از اينكه گند كارش در اومد از رياست بيمارستان رفت نشست يه جاي بالاتر توي سمت مهم دولتي

ناشناس گفت...

جناب شاسگول شما واقعا هم شاسگول هستید !!!!!!!!!

مسعود گفت...

درود

دوست عزیز وبلاگ من فیلتر شده. لطفا به شماره موجود در آدرس وبلاگ یکی اضافه کن.

پیروز باشی. پاینده ایران

نوشین گفت...

وبلاگ ایران هم فیلتر شده لطفا" نشانی را ویرایش کن

ناشناس گفت...

الحمد لله رب العالمین .......
وبلاگ سبزیان لجنی دائم فیلتر می شود لذت می برم از این که واق واق شما سرانجامی ندارد .....
خدا یعنی میشه یک روز بیام اینترنت و ببینم هیچ سبز لجنی این جا ها نیست ........

رضا گفت...

سلام. چرا بايد کشوري ديگر در امور داخلي کشورما دخالت کنند.

آيا ما نمي توانيم خودمان دولت کودتا را از طريق هاي زياد تحريم کنيم.

به امید آزادی همه زندانیان سیاسی در بند دولت کودتا

داریوش گفت...

رویم به دیوار ، رویت به رویم ، رویم به رویت ، رویت به دیوار ! به روز را کردم باز!!!

داریوش گفت...

تارنگارمان را بزداییم (حذف کنیم) که شما بیایی و جای مان را بگیری و به روز را به تنهایی بکنی؟!

ما هستیم و حالا حالا ها قصد کردن داریم !

به روز را !

دیوونه گفت...

اینا کاری کردن که همه مجبور باشن فقط طبق خواسته های اونا زندگی کنن.یعنی طبق سلیقه اونا باشی هرکاری دوست داری میتونی انجام بدی اما اگه موافق و همرای اونا نباشی مجرم میشی.یعنی میگن : هر که با ما نیست بر ماست

مسعود گفت...

درود

یهدای عزیز هرکسی یا حداقل میتونم بیشتر یا برخی افراد مثل من اولین چیزی که توی وب واسشون مهمه اینه که خودشون از خودشون و از چیزی که مینویسن راضی باشن. فکر کن تو یک چیزی بنویسی و همه ازش تعریف کنن ولی خودت ازش راضی نباشی. آیا اون تعریفها میتونه حس راضی نبودن از خودت و نوشتت را از بین ببره؟ برای من نمیتونه. حالا فکر کن برعکس باشه. یک چیزی بنویسی که هیچکس خوشش نیاد ولی خودت راضی باشی. چی میشه؟ آیا بدلیل اینکه دیگران رو راضی کنی از چیزی که خودت رو راضی میکنه دست میکشی؟ من اینجوری نیستم.
البته خوشحالم که دوستان خوبی دارم که معمولا از نوشته هام حداقل بدشون نمیاد ولی بازهم میگم اگه انسان خودش راضی نباشه هیچکدام اینها بهش کمک نمیکنه.
این دیکتاتوری نیست. دیکتاتوری زمانی است که بگی کسی حق نداره حرفشو بزنه ولی من میگم شما نظرتونو بگید. من میخونم ولی دلیل نیست که حتما بهش عمل کنم.

در ضمن وبلاگ جایی برای یان عقاید شخصی انسانه. هرکسی به گونه ای عقیدشو بیان میکنه.

به امید ستاره های بی نهایت.

پیروز باشی. پاینده ایران

شاسكول گفت...

در جواب ناشناس:
خب شاسكولم ديگه!
حالا خيلي يا كم، براي شاسكول خيلي فرقي نمي كنه
مهم اينه كه مرز هاي شاسكول بودن رو درنورديه باشي كه من درنورديدم!
باقيش، كم و زيادش مهم نيست.
(مطمئنم اگر شاسكول بودي معني حرفم رو مي فهميدي)

علی گفت...

سلام
ممنون از حضورتون
بله بازی مشکوک بود و من هم به فرمایش شما معتقدم.ما ایرانیها زنده کش مرده پرست هستیم
موفق باشید
یاعلی

ساقی گفت...

یهدا جان نرو... ما تازه با هم دوست شدیم و دوستی باهات خیلی برام ارزشمنده... نمیدونم چرا ولی حس میکنم خیلی شبیه به همیم... حداقل از نظر فکری... از دست دادن حتی یک دوست همفکر هم برام سخته... یهدا ما باید باشیم و بنویسیم، حتی اگه یک نفر هم نوشته هامونو بخونه باید بنویسیم... نوشتن وظیفه و تکلیفیه که ما به دوش داریم، هرکسی در حد توانش... و ما میتونیم تمام توانمونو در این راه به کار ببندیم... نوشتن سلاح ماست برای لمس ِ احساس ِ بودن در این نابودستان... شاید به قول تو واق واق ما راه به جایی نبره، شاید هیچی درست نشه، شاید سالها از پی هم بگذرن و کماکان همین آش باشه و همین کاسه ولی حداقل اون موقع دیگه احساس عذاب وجدان نخواهیم کرد که ای کاش ما هم سهمی داشتیم در این مبارزه... ای کاش کم نمی اوردیم و میموندیم... ای کاش ما هم مقاومت میکردیم... باور کن که نوشتن خیلی مهمه و اینها هم از همین قلم ما و امثال ماهاست که بیش از هر چیز دیگه ای میترسن، واسه همینه که این همه فیلترمون میکنن و میخوان جلوی اشاعه ی افکارمون رو بگیرن... نوشتن رو هیچوقت دست کم نگیر که حتی ظالمترین رژیمها هم در برابر قدرت قلم هیچن... باش و بنویس... واسه دل خودت بنویس تا آروم شی عزیزم... واسه خاطر من که این همه دوستت دارم و ازت میخوام که بمونی... نمیخوام مجبور بشی که بمونی... خودت باید بخوای... به حرفهام فکر کن رفیق... به قول یه دوست: غصه نخور! پسته بخور! (آیکن ماچ و بوسه و بغل)!!!

ساقی گفت...

در ضمن به روزم با"بیچاره مردها!"

نوشین گفت...

راهکارهای مبارزه با کنترل ایمیل که رژيم ادعا میکند:
بروزم

ساقی به خوزستانی گفت...

نیازی نیست به مردم خوزستان کیک و ساندیس بدن جنا!
چون مردمش اینقدر فقیر و بدبخت و بیچاره هستن که با همین سهام عدالت سالی یکبار و تطمیع به بهانه ی کار و اعطای وامهای در ظاهر کارگشا و در باطن سر سام آور و از این قبیل فریبهای دولت احمدی نژاد با دیدن روی کریه این موجود عجیب الخلقه هل هله به راه میندازن و خودشونو تیکه پاره میکنن!!! اگه پاش برسه خودشونو هم واسش جر میدن!

نوشین گفت...

این وبلاگمم فیلتر شده بوده لطفا" ویرایش کنید

Unknown گفت...

یهدا جان لطفا" رنگ متن نوشته هایت را با قسمت نظراتت که نوشتی کامنت فرق بده و عوض کن تمامش همرنگ است پیدا کردنش سخت شده قربانت

داریوش گفت...

تو انگار خیال نداری از این چادر ، سر برون آری؟
آمدم که بگویم به روز را کردم! بی هیچ شرمساری ای!

داریوش گفت...

هنوز به سیم آخر زدن ام را ندیده ای یهدا!

یهدا ( مدیر سایت ) گفت...

من دیگه خسته شدم ......
دیگر نمی خواهم سبز باشم می خواهم ابی باشم ...
بچه ها ولم کنید من دیگه مبارز نیستم ......
همان جمهوری اسلامی برای ما بهتره .........

yahda گفت...

عجب سیستمیه ها!!
این پیام بالاسریه من و دارید؛
((یهدا ( مدیر سایت ) گفت...

من دیگه خسته شدم ......
دیگر نمی خواهم سبز باشم می خواهم ابی باشم ...
بچه ها ولم کنید من دیگه مبارز نیستم ......
همان جمهوری اسلامی برای ما بهتره .........))

عجب احمقهایی پیدا می شنا!!!
مهدی بیا ببین چه خبره! بیا دیگه، عجب زبون نفهمی هستیا، پس چرا نمیای؟!

ناشناس گفت...

JJJJJJ

جانم فدای رهبر گفت...

چشم تموم كائنات سوي عنايت علي
رهبر ما خامنه اي تحت حمايت علي
رهبر فرزانه ما اي علي روزگار
وارث خونهاي پاك واز خميني يادگار
يا علی جان مقتداي من توئي
رهبر من مرجع من پيشواي من توئي
ما ديگه نمي گذاريم دستهاي تو بسته بشه
مثل حيدر دل از امت خود خسته بشه
مثل سلمان وابوذر در خونَت مي شنييم
آخه تو چهره ي تو تصوير حيدر مي بينيم
بزارتا هرچي ميخوان بگن ولي ما همينيم
تو جهره ي علي عكس خميني مي بينيم
وقتي تو حرف مي زني اشك هاي ما جاري مي شه
اگه تو گريه كني زخم دلا كاري ميشه
رفقا بياید با هم قدر علي رو بدونيم
تا دم آخر باهاش همه بسيجي بمونيم
خون تو رگهامونو هديه به رهبر مي كنيم
پاي عشقش با همه سختي ها ما سر مي كنيم
حرف تو براي ما حرف امام زمونه
تادم آخرآقا تو سينه هامون مي مونه

بهنام گفت...

درود
خوندم نميدونم چي بگم :)
بدرود

مهدی گفت...

درود
بعد از اینکه فیلترت کردن دیگه ندیدمت. خوشحالم هنوزم هستی
دیگه سبز نمینویسم ولی هنوزم سبزم...
آزادی نزدیکه ...

جواب مهدی گفت...

ریدی .......

ارسال یک نظر