۴ بهمن ۱۳۸۸

امید، به همین سادگی!

داخل مترو نشسته ایم و همه پر از انرژی از کنار هم بودن غرق در لذت.
هرکسی را می بینی ماشینش را گوشه ای از شهر رها کرده و با مترو عازم صحنه است.
دوستمان زیر لب زمزمه می کند؛ ای لشکر تشتک به سر آماده باش آماده باش...
اگر پسر باشید هرگز گذارتان به واگن خانمها نیفتاده که همه فقط مشغول ورانداز کردن هم هستند!! از پایین به بالا و بعد دوباره از بالا به پایین...
اما امروز هیچکس این مسیر را طی نمی کند! همه به چهره های هم نگاه می کنند و لبخند می زنند.
بعضی ها به فکر فردا هستند "یک بلوز یقه اسکی سبز فسفری، شلوار جین سفید و موهایی بسته شده با مدل خرگوشی..."





170 Comment:

ذهن وانیلی گفت...

شاید روزی آزادی رو برانداز کنیم... :(

روشنایی گفت...

اون روز دیگه واگن زنونه،مردونه نخواهیم داشت و کسی هم کس دیگه ای رو ورانداز نمیکنه.من که گمون نکنم اون روز زیاد دور باشه که ما دست در دست همدیگه از رو آتیشی که همه بدیا رو میسوزونه بپریم و زردی رومون رو بدیم و سرخی آتیش رو بگیریم و سرشار از شور زندگی و سرزندگی باشیم.تو چی؟

کوروش گفت...

امان از این 23 بهمن ...
امان از این امید سبز ...
امان از تو با اون مدل خرگوشی ...
امان ...
امان ...
امان ...

کوروش گفت...

یهدا جان روز 23 بهمن که جمعه است هیچی:دی
اما 24 بهمن باید تو چشم همین ساندیس خورها نگاه کنیم و بهشون لبخند بزنیم و به عنوان یک هموطن به آغوش بکشیمشون ...
پدرم تعریف میکرد که یک ماه بعد از پیروزی انقلاب تو فرودگاه شکنجه گرش را میبینه و بهش سلام میکنه و روش را میبوسه ...
وقتی این ابرها کنار بره ما همه برادر هم خواهیم شد پس دل هامون را آنقدر سنگ نکنیم که در فردای آزادی توان تحمل همدیگه را نداشته باشیم ...
به امید آزادی

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

روشنایی جان پایه اینم
"سرشار از شور زندگی و سرزندگی"

مسعود گفت...

درود یهدا

امیدوارم روزی این حصارهای زنانه و مردانه تو جامعه برداشته بشه (حد اقل برای اونهایی که به این حصارها اعتقادی ندارند).

یهدا توی نوار جستجوی گوگل بنویس ((سید محمد خاتمی و سکولاریسم)) متن حرفهاش که تو روزنامه ((سرمایه)) چاپ شده بود میاد واست.

ماهنامه بیداری رو هم کم کم قرار میدم. تعدادش زیاده و نمیتونم یکدفعه قرار بدم ولی حتما ظرف چند وقت دیه تمام شماره ها رو می تونید دانلود کنید از وبلاگ. هر بار چند تاشو آپلود میکنم و توی وب میذارم.

پیروز باشی. پاینده ایران

سیاوش گفت...

هر چه فکر می کنم نمی دونم چی بنویسم.
امید خیلی زیباست.
وقتی احساسی از درون آدم می جوشه و انسان را وادار به حرکت می کنه.

noah گفت...

ای بابا ما رو با خانوم اشتباه نگیرین .

اینا که مسلمونن .

بابا noah ینی "نوح" . نوح مرد

بود با اجازتون . یهدا اگه زیاد پیله کردن بگو

با خودم حرف بزنن .

rohollah گفت...

موج ز خود رفته‌اي
تيز خراميد و گفت
هستم اگر مي‌روم
گر نروم نيستم
به اميد روزي كه بدن قيد و بند و آزادِ آزاد باشيم

؟؟؟؟؟؟؟ گفت...

سلام ممنون از لطف و حضورتون ، بی صبرانه منتظر یک بهار آزادی دیگرم ...

امضاء : رهگذر گوچه های بارانی

مینا گفت...

آماده ایم آماده ...

سینیور زامبی گفت...

این "ورانداز" با اون "برانداز" نسبتی داره احیانن؟!

مسعود از پارسه گفت...

درود بر يهدا جان

اميدوارم در اين روز ديگر شعار يا حسين مير حسين يا هر شعاري كه به موسوي ربط داره.

به اميد پيروزي 22 بهمن

پاينده ايران

ثلج گفت...

امید به ایرانی آباد و آزاد

afshin گفت...

dorood


ma pirozim


payandeh iran

سردبیر نارنج سبز سیاسی اجتماعی گفت...

سلام
ممنون از پیامتان
شاید این کار حکومت مردم را به نزدیکتر کند
موفق و سربلند باشید

زادمهرهمیشه پارسی سرافراز گفت...

درود برشما.

باسپاس ازبزرگواریهای همیشه شما.

زنده باد ایران بزرگ پارسی.

پاینده ایرانی بزرگ بافرهنگ.

Unknown گفت...

درود
به امید نابودی کامل رژیم اسلامی از بیخ و بن...
زنده باد ایران
پیروز باشی

the man whio never smile گفت...

سلام
میدونی
منتظر روزی هستم که بشه تو ایران آزاد بود
بشه راحت زندگی کرد
نه اون راحتی که این کثافت ها به اسم راحتی ازش حرف میزنن
راحتی فکری
راحتی روحی
ولی اینا همه چیز رو با کثافت کاری یکی میدونن
ولی میدونی
آزادی نزدیکه
انتقام از اینها هم نزدیکتر
نمیدونم چرا
ولی خیلی به فکر انتقام افتادم
شاید دوست دارم این بلاهای چندین ساله رو سرشون در بیارم
نمیدونم
ولی به امید روزهای سبز
امید
فقط همین
فعلا
شادزی

بابك گفت...

سادگي هميشه زيباست
پيروز باشيد

آدم ... گفت...

ميگن جديدا نرم افزاري توي صدا و سيما استفاده ميکنن که رنگهاي سبزرو آبي نشون ميده.

اما خب با چشمهاي آدم ها کاري نميتوانند بکنند

ساقی گفت...

هر چیزی رو میتونن ازمون بگیرن به جز امید رو...
***
اگه میتونی پنجشنبه صبح ساعت 10 آنلاین باش یهدا... خبرم کن...

ساقی گفت...

و اما در مورد فروغ...
فروغ... زنی که در زمان خود درک نشد...

این بخش از شعر "پنجره" رو خیلی دوست دارم:

آیا زمین که زیر پای تو میلرزد
تنهاتر از تو نیست؟
پیغمبران رسالت ویرانی را
با خود به قرن ما آوردند
این انفجارهای پیاپی
و ابرهای مسموم
آیا طنین آیه های مقدس هستند؟
ای دوست، ای برادر، ای همخون
وقتی به ماه رسیدی
تاریخ قتل عام گلها را بنویس

MAT گفت...

منم مدل كانگورويي ميزنم ميام بيرون چون ميخوام با خرگوشا حسابي بالا پايين بپرم..
اميذواريم همه به اميدي كه در دلهاي اميدوارشان دارن برسن.

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

ساقی، این شعرش همیشه پاهام و می لرزونه!
مرسی که دوباره یادآوریش کردی و کلن لرزوندیم.

MAT گفت...

اين "س" وسطش جا افتاد چيه ديگه؟

دیوونه گفت...

امیدوارم این اتفاقات خوب که همه منتظرش هستیم هرچه زودتر بیفته.امیدوارم زودتر مزه ی آزادی رو بچشیم

سید گفت...

در نوشته های هر خلوت نشینی پژواکی از بیابان های تهی به

گوش میرسد."

پیروزی نزدیک است.

بهنام گفت...

درود
به اميد آزادي اما تاحالا فك ركردين بعد از آزادي كي ميخواد بالا سرتون وايسه ؟؟؟؟؟؟ حتمآ مير حسين :))
اونم مثل خودشونه آزادي رو وقتي بايد بخواهيم كه يك رهبري داشته باشيم كه از مردم باشه نه قبلآ جيره خور خودشون باشه
بدرود

مازیار گفت...

منم بازی ...
میام با مدل سامورایی ... !
شایدم طرحی نو دراندازم !
وای که امید ، مثل الکل تن من رو گرم میکنه !
---
راستی ... فرهنگ معین کار کرده ... ایول !
ورانداز هم درسته ... حق انحصاریه غلط گرفتن با منه ...! کسی دخالت نکنه

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

بهنام جان
حرف شما متین
کی میرحسین رو بابت بالاسری خواسته؟!؟
اینا همشون مثل هم هستند.

مسعود گفت...

درود

نه یهدای عزیز اشتباه میکنی.

باور کن دلگیر هم نیستم. نه از تو نه از شخص دیگری.

اون حرفتم که بهم گفتی دیکتاتور مآبانه است همون موقع عقیده خودم رو دربارش گفتم و واسم تموم شد.

پیروز باشی. پاینده ایران

؟؟؟؟؟؟؟ گفت...

سر اومد زمستون ، شکفته بهارون

گل سرخ خورشید باز اومد و شب شد گریزون

سینیور زامبی گفت...

ببخشید کی رو نرو شما راه میره؟

محسن گفت...

سلام
من عصبانی نیستم.
پاسخ روابط عمومی حزب اعتماد ملی:خودتان را به خواب زده اید و نمی دانید در کشور چه رخ داده است
چراغی به دست‌ام چراغی در برابرم.
من به جنگ ِ سیاهی می‌روم.

بهنام گفت...

درود
پس ما كي راهنماييمون ميكنه؟؟؟؟؟؟ حالا ما پيروز شديم كي بعد از پيروزي ما ميخواد بياد و ادامشو بدست بگيره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

noah گفت...

بنده این بار را ندیده می گیرم و با ادبیات پانک صحبت نمی کنم . بامنطق انسانی می گویم

همه ی کسانی که به این وبلاگ می آیند ببینند از جمله یهدای عزیز

پاسخ به محمد ابراهیمی:

جدا تو میخای با من بحث کنی ؟ آخه تو اندازه ی هویج نمی فهمی

گفتی : ( زنیکه فاحشه)
من که گفته بودم من مرد هستم


گفتی : (مادر جنده)
باید عرض کنم که مادر من هرزه نیست


گفتی (حیف که مرا دسترسی به تو نیس)
لینک من که در همین وبلاگ هست .


گفتی :( اگر مثل سگ می ترسی که نه دنیا داری نه

اخرت پس ای فاحشه عاشزه بر عقاید ما نتاز)

بنده عرض می کنم که از چیزی نمی ترسم . وو اینکه می

گویید بر عقاید ما نتاز را زمانی می پذیرفتم

که عقایدتان در همان بیابان های عربستان می ماند و دامن گیر کشور عزیزمان نمی شد .



گفتی : (اللهم صل علی محمد و ال محمد و العن اعدائهم)

من میگویم لعنت بر محمد و همه ی اعراب و مسلمانان که

تاریخ و دستاورد های چندهزار ساله ی

سرزمین پارس را سوزاندند و به خاکش تجاوزی کردند و

شیر مردانش را کشتند و به دخترانش

تجاوز کردند و.. و هنوز هم همین ها را می بینیم .

شاهین گفت...

درود بر یهدای عزیز و با سپاس از اینکه به وبلاگ جدیدم اومدی.با پروانه ات لینکت میکنم
22 بهمن سبز در راه است.به امید اینکه همه با هم ایران را سبز کنیم
در پناه اهورا

داریوش گفت...

درود و سپاس مر شما را از برای مهرورزی هاتان به من و نبشته هایم هم!
راستی یک چیز : من اگر به جای تو بودم ، سرنام و سرنهند تارنگارم را از "زندگی خواهم کرد" به "زندگی را خواهم کرد" دگرگون می کردم!
برای پست فروغ انگار هول داشتی که زودتر از او بنویسی! راستی را که شایسته زنی ایرانی ، پرکنش و سزاوار ، دل انگیز و دل جو ، دل داده ای دل خو بود که یادش هماره جاودان وگرامی
برای این پستت هم چه بگویم که هنوز واگن زن ها را ننشسته ام اما نگاه هرزه ی زن ها را به خود و به مرد ها بسیار دیده ام!
عشق را و آزادی را
این هر دو را می خواهم
جانم را در راه عشقم می دهم
و عشقم را در راه آزادی
شاندور پتوفی

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

داریوش جان واسه فروغ که گفتی، آره واقعا هول بودم که زودتر بنویسم و دینم و ادا کنم بهش.
آخه 22 بهمن امسال خیلی سرم شلوغه!!

داریوش گفت...

سر همه شلوغ باد و دستانشان هم . . .
ایدون باد

بهنام گفت...

درود
خدا بخير كنه شما ميخواي چيكاره بشي؟ D:

مهدی (مهرگان) گفت...

درود یهدا جان
به امید روزی که دلهامون آرام بگیره

توهمات يك آميب 45 كروموزومي گفت...

ممنون از لطفتون

noah گفت...

بله . بگو بیاد بخونه حالشو ببره .

بهنام گفت...

طنز بود جانم :) ناراحت شدي؟

بابک گفت...

جالب بود وقتی انسان
برای انجام کاری اشتیاق داشته باشه همه هستی برای پیروزی او بسیج می شه
پیروز باشی

محمد علی ابراهیمی گفت...

خوب تا حالا صبر کردیم تا انسان های وطن فروش کم مایه هر حرفی را طالبند بزنند ولی حالا می خواهم جنایاتی را که از خرداد تاکنون انجام دادید را برشمرم تا بدانید که با همین جنایات شما را زمین خواهیم زد ...........


-توهین و دورغ پردازی علیه رئیس جمهور قانونی کشور و بی ادبی در مناظره ها

۲--استفاده از شال سبز به عنوان نماد مقدس اهل بیت(درظاهر) و لی سو‌ء استفاده از آن

۳-ادعای تقلب در انتخابات بدون ارائه دلیل و مدرک ودعوت مردم به تجمعات غیر قانونی

۴-اغتشاش در تهران وصدمه زدن به اموال عمومی و کشتن افراد بی گناه و نیز کشتن افرادی از خوشان

۵-آغاز دادن بیانیه بر علیه نظام اسلامی و نیز دعوت مردم به اغتشاش





۶-سوءاستفاده از مناسبت های سال برای اغتشاش وتجمع غیر قانونی

۷-سر دادن شعار به نفع اسرائیل(نه غزه نه لبنان) و توهین به آرمان های امام امت و مردم ایران

۸- پرورژه ی کشته سازی(گرفتن مجالس ختم قلابی)

۹-قتل ندا آقا سلطان

۱۰-اغتشاش در مراسم روز ۱۳آبان۸۸

۱۱-توهین رئیس جنبش سبز به بسیج در هفته بسیج

۱۲-اغتشاش در مراسم۱۶آذر۸۸

۱۳-پاره کردن عکس امام امت و انکار آن از سوی خواص

۱۴-سر دادن شعار جمهوری ایرانی در تجمعات جنبش سبز

۱۵-هتک حرمت شهر مقدس قم در مراسم تشیع تدفین منتظری و توهین به مقام معظم رهبری

۱۶-هتک حرمت روز عاشورا (سوت زدن-کف زدن- آتش زدن قرآن-پرچم امام حسین و کتک زدن مردم)

۱۷-خسارت به اموال عمومی -زیر گرفتن مردم بوسیله ماشین قلابی پلیس وکشتن عده ای ومظلوم نمایی

۱۸-و در نهایت توهین به اسلام-امامان معصوم- انکار امام زمان توسط اکبر گنجی که حامی جنبش سبز

می باشد.


لعنت بر طرفداران جنبش سبز و حکومت جنگلی ( سکولار )

محمد علی ابراهیمی گفت...

ای فرزندان زنا و حرام زادگانی که دنیا پست خود را مشغول به فساد هستید بی خود عمر بی ارزشتان صرف ارزوهای پوچ و بی معنا نگردانید چون تا ما زنده ایم به شما اجازه نفس کشیدن هم نمی دهیم .......
ما منتظریم تا پرونده شما را نزد امت ایران سنگین کنیم و ان وقت علنا تکه تکه کنیم شما را ........
ای اولاد حرام زاده که نه دنیا دارید نه عقبی ...
به زودی همین زندگی پست شما را خواهیم گرفت .....

مرگ بر حیوانیت .........

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

بابک جان
دقیقا وقتی لبریز از شور و اشتیاق باشی، حتی می تونی کوه ها رو به حرکت دربیاری
تنها انگیزه و خواستن مهمه!

noah گفت...

به محمد علی ابراهیمی :

جوابیه ی منو بخو ن . زیاد ضر نزن .

سارا شمس ( سمیرا نصیری ) گفت...

درود یهدا جان
سپاس از ابراز نگرانیت
متاسفانه کاری واسم پیش اومده که توان آپ کردن وب رو تا زمان نا مشخصی ندارم.
اما به زودی بر می گردم و باز مثل قبل وبلاگم رو به روز می کنم.
مراقب خودت یاش
بدرود

روشنایی گفت...

درود به تو یهدا جون
واسه بازی کردن تنها باید پنج تا از ویژگیای بدت رو بنویسی.من که برام بسی سخت بود تنها پنج تاشونو بنویسم،گمون کنم واسه تو پیدا کردن پنج تا ویژگی بد کار سختی باشه.

یک دوست پر حرف و مزاحم گفت...

با درود بر شما

یک پیشنهاد دوستانه
دوست خرد ورز و دگر اندیش من با تجربه ای که من با جنبش سبز مخملی لجنی داشته ام پیشنهاد می کنم هرچه زود تر از این جنبش فاصله بگیرید . این نتیجه 32 سال زندگی وتجربه های بسیاریست که در این مدت آموخته ام . البته هیچ ادعایی ندارم وهمیشه در حال آموختنم .

پیشنهاد می کنم این دو فایل را قبل از اینکه 22 بهمن به خیابان بروی گوش کن وبعد تصمیم بگیر.
http://www.4shared.com/file/202056630/afa76662/Fazeli_-Old.html


http://www.4shared.com/file/207539522/8f22d3b4/Jonbesh_Sabz.html


امید وارم هر چه زود تر به حقیقت ماجرا پی ببری!!!

سوالی داشتی کامنت بزار جوابت رو مفصلا می دم .

نوه مادر بزرگ آذربایجان گفت...

با درود

چند لینک داغ و تازه

تقدیم به دوست فرهیخته و خرد ورزم

http://www.4shared.com/file/207572946/f58e688e/Jonbesh_Sabz3.html



http://www.4shared.com/file/207561457/bc9f7c54/Jonbesh_Sabz2.html

محسن گفت...

سلام
ما بیشماریم
اظهارات کروبی پیرامون خبر منتشر شده از سوی فارس
به روزم

نوشین گفت...

یهدای عزیز بزرگترها میگویند در زمانی که ما در اتوبوسها و متروها از هم جدا نشده بودیم مردها کاری به کارمان نداشتند فقط به خاطر کمی جا بود که به هم فشار میاوردیم مسائلی را که اینها مطرح میکنند ما اصلا نداشتیم و اگر بود بندرت اتفاق میافتاد به هر حال بدنبال روزی هستیم که از دست استدلالهای پدرسوخته ای دین مداران آزاد شویم

نوشین گفت...

یهدا جان نام وبلاگ حقایق را به بیداری تغییر بده قربانت که دستت هم درد نگیره

Unknown گفت...

برای دریای شمال و اثبات ایرانی بودن و حقانیت آن به آدرسهای زیر حتما بروید

http://maaz.ir/


http://maaz.ir/emza/

فاخته گفت...

وااااااااااااي گفتي! خدا از دهنت بشنوه
چقدر دلم مي خواد اونروز ببينم

شاسگول گفت...

واااي اين لحظه ها كه گفتي رو چقدر دوست دارم!
يجور با هم بودن خوبه
يه حس هيجان و قدرت ِ بي شائبه، روحت رو قلقلك ميده
مردم اينجور مواقع همه با هميشه متفاوتند و خندان و پر انرژي به چهره هاي ترسخورده تك و توك بسيجي هاي كز كرده گوشه مترو نگاه مي كنند و بزرگ ترين آرزوشون اين ميشه:
"خدايا، ميشه سال ديگه، اين موقع، اين عوضي ها نباشن؟"
حتي موقع فكر كردن به اين آرزو دست هام ميلرزه
ميشه سال ديگه، توي همين روزها، بسيجي ها و رهبرشون به سوراخي خزيده باشن؟
ميشه آزاد باشيم؟
سالگرد انقلابمون رو جشن بگيريم؟

شاسگول گفت...

ميگم يهدا
اين محمد علي ابراهيمي هم واسه خودش عالمي داره ها
خييلي باحاله!!!!

دامون گفت...

دروئ...
دوست عزيز.
نميدانم چرا اما اين يك زمزمه هميشگيست : هر گز از مرگ نهراسيدم اگر چه دستانش از ابتذال شكننده تر بود هراس من باري همه مردن درسرزمينيست كه....

بهنام گفت...

درود
بابا مشكلي كه نيست بفرما همش واس خودت همه اومدن سهمي بردن و رفتن شماهم ببرين D:

سیامک گفت...

تو به من می گفتی

من علف نیستم ای یاور دیرینه ی من

من به یک سرو سهی می مانم

هیچ بادی کمرم خم نکند

هیچ گاوی نچرد برگ مرا

من هویت دارم

و به خود می بالم

من علف نیستم ای یاور دیرینه ی من

که به هر باد که به رویم بوزد

از در مصلحت و خواری طبع

سربه خاکسترخفت بنهم

و اگر می خواهی

که سرم خم گردد

کمرم را بشکن

من چه سرمست شدم

و به خود می گفتم

چه سرافراز و بلندم اکنون

برقرار باشی و سبز
پاینده ایران

سارا شمس ( سمیرا نصیری ) گفت...

نامه محرمانه ای از محرمانگی در آمد.
در انتشار آن بکوشید

من گفت...

سلام......چون امید دارم مینویسم...از عمق من بخون توش هنوز امید هست....
عاشق موی خرگوشی شم.....

بابالنگدراز پنج فوتی گفت...

به امید ایرانی آباد و آزاد
کلا این متن شما رو خوب نگرفتم چی شد!
اما نظرات بقیه رو که خوندم گویا اونا هم نگرفتن قضیه رو...آخ همه شعر و اینا میگن
اما اگه منظور در مورد 22 بهمن بود و اینکه دلا با هم یکی شده.باید بگم کاملا درسته.
آخ که اینجا نظر دادن چقدر مصیبت داره

SDF گفت...

لایک برای عکس!
لایک برای زندگی!
لایک برای شادی!

داریوش گفت...

محمدعلی ابراهیمی ؛ بیلاخ!

به روز را کردم!

سارا شمس ( سمیرا نصیری ) گفت...

آيت الله مصطفوي در انتظار اعدام

بزرگمهر گفت...

درود یهدا جان
ملت شجاع و آزادیخواه ایران در روز 22 بهمن دوباره اقتدار خود را نشان خواهند داد و مشت محکم دیگری بر پوزه مستبدان جنایتکار و نوکران حقیرشان خواهند زد. در مورد مراسم خاکسپاری دکتر میرانی هم باید بگم که این مراسم در یک محیط عمومی (قبرستان اصلی شهر اهواز) برگزار شد و چون ایشان وصیت کرده بودند که پیکرشان در پرچم سه رنگ شیر و خورشید تدفین شود، خوشبختانه به وصیت ایشان عمل شد.
پاینده ایران

آرش گفت...

درود بر شما

خوشحال هستم که اطلاع رسانی خوبی صورت گرفته است و مردم همه با هم متحد و یک صدا شده اند.... 22 بهمن را ، 22 بهمنی دیگر می کنیم.... سبز باشید... بدرود

عرعری گفت...

22 بهمن همه سبزیم...

ستاره گفت...

22 بهمن جنبش سبز را می شکنیم ........
الله اکبر
خامنه ای رهبر

ایرانی گفت...

جنبش سبز اگر دیدید که نظام شاهنشاهی ملعون با ان همه هیبتش سقوط کرد کار مردمی بود که با هم وحدت داشته و همه یک دل و یک صدا در هر شب و روز بر علیه طاغوت می تاختنند تا بالاخره با به رهبری امام پیروز شدند ...............

؟ اما شما بهتر از هر کس می دانید که نیمی یا بیشتر مردم پشت حکومت هستند و با شما یک صدا نیستند ..............
بعدش هم شما هر 40 روز یک بار واق واق می کنید ................
این طوری که شما پیروز نمی شوید ...................

شما رهبری با تدبر ندارید خودتان هم میدانید کروبی با گاو فرقی ندارد .............
موسوی هم که بدبخت جونش بالا نمی اید تا بخواهد کاری کند مرده و فقط هم بلده بگه چیز چیز ................

شما نه مردم را دارید نه یک نظم و نه یک رهبر درست و حسابی ................

مثلا این قدر احمق بودید نفهمیدید که اگر در عاشورا دست به کاری بزنید چهره شما بد می شود و نظام از این مساله بی نهایت سود می برد ....................

شما خود هم میدانید که کارتان بی فایده است ..............

نوشین گفت...

با طنزی با نام خواستگاری در دوره های مختلف:
بروزم( آیکن نیشخند)

دیوونه گفت...

با مطلب " اولین روز آرامش " بروزم .

داریوش گفت...

من انگار بسیاری از باورها و اندیشه هایم با تو همسان و همتراز است ، چونان است زلزله که ناخودآگاهم مرا تا خرابه های بم پیش می برد ، حتا اگر هائیتی بلرزد ، یا مریخ.

از اینکه گفتی : متنت را تابستونی کن داریوش جان ، چیزی سر در نیاوردم ، البته از داریوش جان اش چرا!!! اما از متن و تابستان نی.
راستی تو در مترو گیر کرده ای مگر؟! بیرون آ ، رسیدیم . . .

داریوش گفت...

نیز فراتنیِ من.
نگفتی متنت را تابستانی کن را ز چه روی گفتی و به کدامین چم است این سخن

Unknown گفت...

این یارو مشتی که گفت رهبر ندارین و این حرفا بهم فرو رفت!
خوب اگه مالی نبود جنبش که چارتا ریقوی مزدور واسش نمی ذاشتن تو اینترنت شر و ور بنویسن!
موسوی هم خیلی خایه داره ولی راستش هنوز با اون ایده آل ذهنم خیلی فاصله داره!
و اتفاقا" این قشنگش می کنه و اون هاله مقدسی که به اسم اون هر غلطی خواستن یه عده بکنن رو ازش می گیره!

داریوش گفت...

تو دیگر چرا دوستِ من!
من از هائیتی نگفتم که به چیست جایی و چیست گاهی سرزمین اش در پیوند باشد ، من از مردم هائیتی گفتم و مردم هائیتی را چه پیوند با استوا و گرما و سرما . . .

داریوش گفت...

هر که جای موسوی بود بیشتر کرنش می کرد و دست مردم را گرم تر می فشرد ، او خایه ندارد چون از ایشان است ، مردم خایه دار شده اند که گردن افرازی یادگرفته اند و از او پشتیبانی می کنند ، آنچه سپند است خواست ِ مردم است نه هیچ کس و هیچ حذبی ، آن چه ورجاوند است آرمان ِ ایران پرستی و میهن دوستی است و نه هیچ چیز دیگر
(در پاسخ به علی گفتم!)

داریوش گفت...

من هم پایه ات ام که پایه ام باشی که نیافتم فرو!

یهدا به چه چم است؟ (به نگاهم نامی عبری می آید)

سارا گفت...

سلام یهدا جان
نوشته ی خیلی قشنگی بود ، اما فقط کسی درکش میکنه که رویایش رو داشته ، رویای یه لباس ساده، مثل یه تی شرت و یه شلوار جین ، موهای بسته ، بدون هفت کیلو آرایش ، رویای امنیت داشتن ، آسایش داشتن ، شهروند درجه ی صد نبودن ، جنس دوم نبودن ... دلم میخواد با تو ، تو همون واگن باشم و بهت لبخند بزنم .

داریوش گفت...

آیا بنیادی دارد و یا بر پایه ی هنجارهای زبان شناختی است؟ کجا نامش برده شده است؟
و اینکه این نام آیا راستین است (بدین چم که بر کسی نهاده گشته است؟)
من هم ره به همان یهوه ، پیرخدای دریوزه ی یهودی ها بردم و زین رو گفتمت که به گمانم نام-واژه ای عبری است

داریوش گفت...

مانای و نَهَندِ نام تان برازنده باد.
مهین بُغبانوی ِ ایرانی ، نامت جاودان بادا

داریوش گفت...

راستی را که نگر گاه ات (نظریه) درست و رواست و بدان گمان بد مبر هرگز!
یکی بود یکی نبود ، به جز یهدا کسی نبود
(این بند بالایی هم ریخت اش این چنین بوده و سپس تر نام یهدا ، در گذر زمان در سایش و کنش های زمانی ، فرتوت و فرسوده گردیده و به ریخت امروزین اش درآمده!!)

داریوش گفت...

یکی بود یکی نبود ، به جز یهداجنده کسی نبود ....

این شوخی کردم بخندی .........

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

جواب کامنت، منتسب به داریوش؛
آدم بیمار این روش قدیمی شده!!
برات دعا می کنم، تا شفا پیدا کنی.

آرش گفت...

به روزیم..........

داریوش گفت...

دوستانم مرا خوب می شناسند که هرزه گی و جنده گی را به کیان روا می دارم!
به کاهدان زدی هرزه زاده!
دستور زبانت ، نشان از بی سوادی ات دارد ، گوئیا به جای دبستان و دبیرستان ، در پایگاه بسیح ، آن کار ِ دیگر می کردی!

یهدا ی نازنین ، زیبا نام و زیبا نهاد ، گران مایه دوست و بلند پایه یار ، زهی آفرین بر تو باد.

سیاوش گفت...

مادرجان
اینجا عجب بزن بزنی شده!!!
خوشم می یاد این بسیجی ها تا دیروز کامنت بدون آدرس می زاشتن حالا دیگه از ترس به نام دیگران کامنت می زارن.
راستی دقت کردین بعضی از این بسیجی ها یواش یواش عکسهای خودشون را از نمایه وبلاگهاشون حذف می کنن؟

مسعود از پارسه گفت...

درود بر يهدا جان

به روز شدم

روشنایی گفت...

یهدا جون اگه میشه یه رایانامه واسه من بفرست

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

در جواب سیاوش عزیز
این حذف شدن عکسها، نشان دهنده یک موضوع روشنه!
داریم به پیروزی نزدیک می شیم.

خاکستر گفت...

سلام یهدا جان
چی شده؟...چی از بعیده...چه کاری از من سر زده عزیز؟

به امید آزادی سبز...

Unknown گفت...

یهدا جان شرمنده شما شدم...پستم رو تصحیح کردم...ممنون که یادآروی کردی عزیز...اگه بازم قصوری از ما سر زد محکم بزن توی گوش ما تا بیدار بشیم...

به امید آزادی سبز...

Unknown گفت...

باید یاد بگیری...با گریه کاری پیش نمیره...
خواهش میکنم...

به امید آزادی سبز...

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

در جواب خاکستر؛
شما بیدار هستی عزیز

به امید آزادی سبز

Unknown گفت...

اختیار داری...همینو بهت میگم و دیگه مزاحم وقت شما نمیشم...گریه ممکنه شما رو آروم کنه ولی از طرفی هم شما را بی خیال میکنه نسبت به وضع موجود...
باید خشم رو در سینه خودمون پرورش بدیم نازنین...

به امید آزادی سبز...

داریوش گفت...

محمدعلی ابراهیمی و دوستان اش : بیلاخ!

یهدای نازنین ، پیوند و پیوستگی مان را قربان!! (آیکون مرموز!)

زلزله ی بم هم اگر کار ایشان نباشد و کار خدایشان باشد ، چیزی از کثافت کاری ها و پلشتی هاشان نمی کاهد ، کشتاری که اینان در این 30 ساله کرده اند ، مغول ها و تازیان در تاریخ این سرزمین ، نکشته اند

کوروش گفت...

درود
یهدا جان این حرفا را ول کن
کی انقلاب کنیم؟!:دی
یادمه یک دورانی میگفتم این حرکت تا روز زدن تیر خلاص حداقل باید دو سال طول بکشه و تو این مدت پله پله بالا بره و وقتی میگفتند که اینطوری تلفات زیادی میدیم میگفتم :
آزادی هزینه داره!
حالا ما هم داریم هزینه اش را میدیم ...
البته جای نگرانی نیست چون دیگه عادت کردیم !
(آیکون شخصی که داره پای لرز خربزه ی نخورده میشینه!)
اما نمیدونی چه هیجانی داره !

نه هراسی نیست ....
من هزاران بار
تیر باران شده ام
و هزاران بار دل زیبای مرا از دار آویخته اند
و هزاران بار
با شهیدان تمام تاریخ
خون جوشان مرا
به زمین ریخته اند.
نه هراسی نیست!
پیش ما ساده ترین مسئله مرگ است
مرگ ما سهل تر از کندن یک برگ است
من به این باغ می اندیشم
که یکی پشت درش با تبری تیز
کمین کرده است.

پاینده ایران

نوشین گفت...

فراخوان 40 میلیون ایرانی برای رفراندوم سرنوشت
بروزم

reza گفت...

سلام . باز هم فیلتر شدیم. ولی به چشم کوري دولت کثيف کودتا باز هم هستم.

سخنان علی خامنه ای بهترین اعلامیه بود .

در خواست احمد خاتمی یک روحانی عقب آفتاده از هاشمی . منتشر نکنید

ساقی گفت...

سلام یهدا جونم
قربونت برم جیییگرم که این همه ماهی تو دختر... میدونی کلی روحیه میگیرم از اس ام اس بازی باهات؟
به کوری چشم بعشیا که چشم دیدن دوستی من و تو رو ندارن...
بوووووووووووس

براندو گفت...

سلام مرسی که بهم سر زدین
امیدوار یه روز همه چی درست بشه
پست هاتون رو خوندم زیبا می نویسید خیلی خوشم اومد
راستی لینکتون کردم

آرش گفت...

درود مجدد خدمت یهدا جان

از نظرت ممنونم... چیزی که می تونم بگم اینه که مهم نیس شما متال گوش می دید یا خیر. همین که نسبت به اطرافتون بی خیال نیستید و هیچ گاه در برابر فجایع پیرامون زبان در کام نمی گیرید و سکوت نمی کنید خیلی با ارزشه و این چیزی است که متال به من و دوستان متال باز، آموخت.
بازم به ما سر بزن....

برقرار و پیروز باشی.... بدرود

کوروش گفت...

یکی الان سرم شلوغه یکی هم زمانی که تو رحم مادرم بودم!
به خاطر اون جمله آخر هم سپاس فراوان!

یک دوست پر حرف و مزاحم گفت...

با درود بر شما

تا دقایقی دیگر با زنگ تفریح بروز خواهم بود

خواهشمندم حماقت 57 رو تکرار نکنید . کاری نکنید بچه هاتون بگن تقصیر شما بوده . یکم از اون خردی که همیشه دنبالش هستید و ورد زبانتان هست استفاده کنید .

یه سری فایل از خاتمی و کروبی می زارم ببینین این حرامزاده ها چی میگن

آنقدر خوب و عزیزی که بهنگام وداع حیفم آید که تو را دست خدا بسپارم

شاد و خرم
بدرود و پاینده ایران

یک دوست پر حرف و مزاحم گفت...

با درود
چی میگی قربونت برم عزیز دلم کی کجا من گفتم و نوشتم من موافق این رژیم سفاک و خونخوار و . . .هستم . پست های قبلی منو بخون تا متوجه بشی چی می گم . فکر نکن فقط خودت جنبش سبزی بودی . من حماقت هایی برای این سبز ها کردم که الان فکرش ر ومی کنم خندم می گیره .

وقتی آدم متوجه بشه راهی که میره اشتباهه چه دلیلی داره تو اون اصرار کنه . به چه قیمتی . هر چیز بهایی داره . درسته آزادی هم بهایی داره ولی نه بهر قیمتی . مثلا یه ماشین پراید قیمتش 8 میلیونه ولی اگه بخواهی 20 میلیون بابتش بپردازی حماقت محضه.

خواهش می کنم اون لینکهای کروبی وخاتمی وفریب خوردگان رو گوش کنی و یکم بدون تعصب به موضوع نگاه کنی از چند تا بزرگتر که تو انقلاب 57 شرکت داشته صحبت کنی مطمئنا همه چیز دستگیرت میشه . اگه باز هم متوجه نشدی بیا بگو تا بشتر راهنماییت کنم .

آزادی بدون آگاهی مستقیم ته زندان اوین یا کهریزک ویا گوشه قبرستونه .

اگه بعد از این 8 ماهه هنوز متوجه بازی سبز وسیاه نشدی دیگه من چی بگم .

همیشه برای رسیدن به چیزی یا جای باید کم خطر ترین راه رو انتخاب کرد .

اگه کوه رفته باشی و ودو راه برای عبور از یک پرتگاه خطرناک داشت باشی مطمئنا راه کم خطر تر رو انتخاب می کنی حتی اگه یکمی طولانی تر باشه .

این فکر پوچ رو که تو مغز ما جوونها کردن آزادی به خون احتیاج داره ازذهنت پاک کن .

پیرو خرد باش
من خودم رو می گم تو موقعیت های حساس همیشه با چشمم فکر کردم و عقلم رو زیر پا گذاشتم .البته این خصیصه همه ما ایرانیهاست ولی بهتره خودمون رو عوض کنیم .

بازم می گم من هم مثل بقیه با این رژیم مخالفم ولی جونم رو دوست دارم ومی خوام محاکمه و زندانی شدن این حرامزاده های فاشیست رو ببینم .

امیدوارم منظورم رو بیان کرده باشم .

مواضب خودت باش .

آگاهی . دانایی. آگاهی
آگاهی . دانایی. آگاهی
آگاهی . دانایی. آگاهی
آگاهی . دانایی. آگاهی
آگاهی . دانایی. آگاهی

بعد آزادی آبادی شادی

پاینده و جاوید ایران

نوه مادر بزرگ آذربایجان گفت...

این هم نمونه اش

http://srastakhiz.blogspot.com/2009/11/blog-post_14.html

چند تا وبلاگ دیگه داشتم تو پرسشین بلاگ حذفش کردن و آخریش رو هم خودم حذف کردم

خلاصه به عنوان یک دوست یه کسی که یه راهی رو رفته و یه سری تجربه داره حرف گوش کن . بشین خونه پای اینترنت وماهواره و فقط تماشا کن .

مطمئن باش یه روزی به حرف من می رسی همون طوری که یه نفر به من همین چیز هارو گفت و من تا آخر عمر مدیونشم .

این لینک از استاد فاضلی رو هم گوش بده
http://www.4shared.com/file/200514586/3fad4a14/Fazeli_1.html

آنقدر خوب و عزیزی که بهنگام وداع حیفم اید که تور ادست خدا بسپارم .

یک دوست پر حرف و مزاحم گفت...

[گل] الان وقت تغيير كردن نيست
[گل] فقط راحت باش، آروم بگير
[گل] تو هنوز جووني، تو فقط كم تجربه‌اي
[گل] چيزهاي زيادي هست كه بايد بدوني
[گل] يك دختر پيدا كن، كنارش بنشين
[گل] اگر بخواهي ميتوني ازدواج كني

[گل] به من نگاه كن
[گل] من پير شدم اما خوشحال هستم
[گل] منم يه زماني مثل الانِ تو بودم
[گل] و ميدونم كه آسون نيست
[گل] كه آروم باشي

[گل] وقتي فهميدي قرار اتفاقي بيفته
[گل] اما وقت بگذار
[گل] بسيار بيانديش
[گل] به چيزهايي كه به دست آورده‌اي
[گل] هنوز براي تو فردايي وجود داره
[گل] ما براي آرزوهات ممكنه نباشه

[گل] چطور مي‌تونم توضيح بدم…
[گل] هر بار كه اين كار مي‌كنم اون دوباره پشت مي‌كنه
[گل] و داستان همواره يه شكل بوده
[گل] همان داستان قديمي
[گل] در لحظاتي كه مي‌تونستم حرف بزنم
[گل] دستور داشتم ساكت باشم
[گل] حالا يه راهي وجود داره
[گل] و من ميدونم كه رسيدم به آخر خط
[گل] ميدونم كه بايد برم
[گل] تمام او وقتايي كه سعي كردم
[گل] تمام چيزهايي رو كه ميدونستم در خودم نگه دارم
[گل] و اين كار سختيِ
[گل] اما خيلي سخت‌ترِ كه اونارو ناديده بگيرم
[گل] اگر حق با اونا بود، منم حرفي نداشتم
[گل] اما اين اونا هستن كه مي‌دونَن نه من
[گل] و حالا يه راهي هست…
[گل] و ميدونم كه ديگه وقت رفتنه
[گل] ميدونم كه ديگه بايد خداحافظي كنم

یک دوست پر حرف و مزاحم گفت...

بوی الرحمان
------------------------
وحشتی بدجور افتاده به جسم و جان‌شان
کم کمک در میرود سرجوخه تا خاقان‌شان
وقت رفتن ورجه ورجه کردن آنان ببین
دیسکوتک وا کرده کک در پاچه‌ی تنبانشان
هرچه برخود میزنند عطر و گلاب و ادکلن
کم نمیگردد ز بینی بوی الرحمان‌شان
عنقریب از کشور ایران فراری میشوند
هم گدای خامنه هم خان رفسنجان‌شان
زار زار گریه‌ی آخوند را خواهی شنید
همزمانش ناله‌ی فیروزی و رادان‌شان@
حجت‌الاسلامی از پیش آیت‌اللهی ز پس
هست هر سوراخ موشی کاخ‌شان ایوان‌شان
هیچ جا در خاک ایران جای این مجموعه نیست
یحتمل جاشان دهد سوریه و لبنان‌شان
صیغه‌ها را میگذارند و به همراه عیال
میروند و خوش به حال حاجب و دربانشان!
میروند و دست‌شان در دست آقازاده‌ها
باز میاریم‌شان همراه فرزندان‌شان
دادگاه خلق میگیرد یخه از یک به یک
تا کند معلوم حکم محبس و زندان‌شان
یک وکیلی هم به آنها میدهد این دادگاه
در دفاع آنچه کردستند در دوران‌شان
میگرفتند از جماعت گاز، در هنگام بحث
کس نشد هرگز حریف منطق دندان‌شان
بسکه می‌راندند در بیراهه با بنزین مفت
هم بریده ترمز و هم لق شده فرمان‌شان
بسکه کوبیدند بر طاق طویله سم خویش
پاره شد افسارشان و چپه شد پالان‌شان
بسکه میخوردند با قران قسم‌های دروغ
احتمالاً بر کمر زد عاقبت قرآن‌شان!
جنس قلابی ز بس دادند دست مشتری
بسته خواهد شد به زودی دکه و دکان‌شان
خلق سیفون را کشیده آب آید با فشار
دور میچرخند و هوف ...! این آخر و پایان‌شان
---------------------------
@ راستش منظور شاعر، سردار فیروزآبادی هستند که متأسفانه در وزن شعر من جا نشد. همانطور که میدانید ایشان در هیچ وزنی جا نمیگیرند!

هادی خرسندی

عموفیروز گفت...

برایم جالب است بیشتر از اتفاقاتی که درآن دو واگن زنانه می افتد بدانم.
راستی سپاس از حضورت در وبلاگم.
جواب کامنتت هم در همان کامنتدانی خودم هست.

محمد علی ابراهیمی گفت...

سلام بر همه ی کسکش های سبز پوش مغز خر خورده .......
با احترام می خواستم به استحضار برسانم مادر همتون را گاییدم به خصوص داریوش ........

چه قدر دلم برای کنیز گرفتن تنگ شده است !!!!!!!!!!!!
به زودی شما را در هم می شکنیم ........

غیرخودی ها گفت...

سلام دوست گل و همرزم عزیزم
بعد از مدتها اومدم به وب قبلیم که فیلترشده . دیدم برام کامنت گذاشتین .
آدرس جدید من اینه که براتون گذاشتم .
http://gheirehkhodiha.blogsky.com/
لطفآ اگه قبلا منو لینک کرده بودین الان درست کنین لینک منو . دارم یکی یکی به دوستانم خبر میدم .
شما رو لینک میکنم تو بلاگ جدیدم .
به امید پیروزی حق بر باطل .

شورشگران گفت...

اینروزها ما دیر كرد داریم ..
میدانی كه من ازكسی نمی پرسم لینكم كن و هر كسی و جایی را هم به مرامم خورد لینك می كنم ..تو را فراموش كرده ام .. می اید ..
تقدس را كشته ام و بر در مسجد خواهم اویخت ..
اما .. ایكاش من هم توی واگنی بودم و به رفقای زن و دختر و مرد و پس با چشم جنسیتی تماشا نمی كردم ..

ناشناس گفت...

نتشار لیست پول نقد
مقامات ج. اسلامی در بانک های جهان

شبکه تلویزیونی C.N.N توسط یکی از کارکنان ایرانی بانک های کشور مالزی در جریان لیستی از پول مقامات و رهبران جمهوری اسلامی در خارج از کشور دست یافته است. این شبکه تلویزیونی مدعی شد که کارمند ایرانی بانک های مالزی بدلیل علاقه ای که به جنبش سبز در ایران دارد، این لیست را برای انتشار در اختیار C.N.N گذاشته است. C.N.N ضمن تشکر از این فرد ایرانی که نام وی را اعلام نکرده است، لیست مورد بحث را انتشار داده است که به شرح زیر است:

1ـ غلام حسین الهام:25 میلیون دلار در دوبی،13 میلیون دلار در ترکیه، 17 میلیون دلار درسوئیس،0.7 میلیون دلار در بیروت

2 ـ س. ح. پناهی: 11 میلیون دلار در بانک اسلامی شریعت، 4 میلیون ایورو در مالزی

3 ـ مسعود کاظمی: 45 میلیون دلار در آلمان، 4.2 میلیون دلار در دوبی

4ـ علی هاشمی بهرامیان:5.2 میلیون دلاردر کویت،11 میلیون ایورو در بلژیک، 23 میلیون دلار در دوبی و مبلغی نامشخص در الناخال کمپانی

5 ـ محمد محمدی:12 میلیون دلار در دوبی، 17 میلیون دلار در کویت، 8 میلیون ایورو درترکیه

6 ـ مهدی احمدی نژاد:18 میلیون ایورو در بلژیک،45 میلیون ایورو در سوئیس،44 میلیون دلار دربانک اسلامی شریعت

7ـ نازیه خامنه ا ی:7 میلیون دلار در ترکیه،56 میلیون ایورو در آلمان،122 میلیون پوند درگریت انگلیس

8 ـ صادق محصولی:14 میلیون ایورو در امارات متحده عربی، 24 میلیون دلار در ترکیه، 3 میلیون ایورو درمالزی

9 ـ مجتبی خامنه ای: 1 بیلیون پوند در گرین انگلیس( احتمالا بلوکه شده است)، 2.2 بیلیون ایورو در آلمان، 766 میلیون دلار در قطر. مبلغی نامشخص در بانک سوئیس

10 ـ حسین معادی خواه 15 میلیون دلار در کویت، 45 میلیون ایورو در استرالیا، 7 میلیون دلار در امارات متحده عربی

11 ـ عیسی کلانتری :3.2 میلیون ایورو در بلژیک، 1.2 میلیون دلار در ایتالیا

12 ـ حسین طائب: 122 میلیون دلار در امارات عربی، 42 میلیون ایورو در ایتالیا

13 ـ مسعود حجاریان کاشانی 92 میلیون دلاردر استرالیا،13.7 میلیون دلاردر قطر

14 ـ سردار احمد وحیدی: 32 میلیون دلار در امارات متحده عربی،65 میلیون دلار در ترکیه، 122 میلیون دلار در آلمان( احتمالا بلوکه شده)

15 ـ عباس کدخدائی: 2.5 میلیون دلارایتالیا،7.1 میلیون دلاردر کویت، 3.2 میلیون دلار دوبی

16 ـ مجتبی مصباح یزدی:184 میلیون دلار در دوبی، 221 میلیون دلار الناخال کمپانی

55 میلیون ایورو در اسپانیا

17 ـ علی مصباح یزدی : 45 میلیون دلار امارات متحده عربی، 17 میلیون دلار در ترکیه، 65 میلیون پوند دربانک انگلیس،75 میلیون دلار در افریقای جنوبی ، 110میلیون ایورو آلمان

18 ـ حسین فیروز آبادی:320 میلیون دلار در مالزی، 65 میلیون دلار در ایالات متحده عربی، 103 میلیون دلار در کویت، 17 میلیون دلارترکیه،...

19 ـ پرویز فاتح 16 میلیون دلار ترکیه، 5.2 میلیون ایورو در ترکیه، 22 میلیون دلار سوئیس

20 ـ حسین شاجونی:66.5 میلیون دلار در دوبی، 39 میلیون دلار در کویت، 11.2 میلیون دلار در بیروتف 8 میلیون دلار مالزی

21: ح. عسگراولادی : 172 میلیون دلار در بلژیک،120 میلیون ایورو در آلمان، 420 میلیون دلار درالناخال کمپانی

، 42 میلیون دلار در ترکیه، 219 میلیون دلار در مالزی و

22 ـ حسین جنتی:228 میلیون دلار دوبی، مبلغی نا مشخص در بانک سوئیس و مبلغی نا مشخص دربانکی در ترکیه

200میلیون دلار در مالزی، 150 میلیارد ذلار در زاپنف 32 میلیون دلار در مالزی

23ـ سکینه خامنه ای 25 میلیون دلار در مالزی، 14 میلیارد دلاردر قطر، 112 میلیون دلار در دوبی

24ـ اسفندیار رحیم مشایخی: 5.2 میلیون دلار در آلمانف 32 میلیون دلار درایتالیا، 41 میلیون دلار دردوبی

25 ـ ح. محمدی اقائی: 48.4 میلیون دلار در دوبی، 2.4 میلیون دلار دربیروت،56 میلیون ایورو در اسپانیا

26 ـ علی اکبر ولایتی:244 میلیون ایورو در المان، 6 میلیون ایورو در استرالیاف 56 میلیون دلار در مالزی

27 ـ محمد محمدی ریشهری:241 میلیون دلار الناخال کمپانی

و 121 میلیون دلار دردوبی، 48 میلیون دلار درآلمان، 43 میلیون دلار درایتالیا

28ـ محسن هاشمی بهرامانی: 35 میلیون دلار در ایلات متحده عربی، 56 میلیون دلار در بلژیک

29 ـ محسن هاشمی ثمره: 11 میلیون ذلار در قطر، 5.9 میلیون دلار درمالزی

ناشناس گفت...

30 ـ علی لاریجانی:185 میلیون ایورو در استرالیا،16 میلیون ایورو در امارات متحده عربی، 112 میلیون ایورو در مالزی

31 ـ عباس آخوندی:9 مییون دلار در امارات متحده عربی، 502 میلیون دلار در بانک بیروت

32 ـ محسن رفیق دوست، 129 میلیون دلار در بلزیک، 44 میلیون دلار درکویت، 92 میلیون دلاردر کویت

33ـ حمید حسینی:30 میلیون دلارمالزی، 82 میلیون ایورو در اسپانیا

34 ـ محمد حسینی:14 میلیون دلار در ایلات متحده عربی، 7 میلیوت دلار در کویت، 3 میلیون دلار درترکیه، 11 میلیون پوند در....

35 ـ محمود حسینی: 3.2 میلیون دلار درترکیه، 11.4 میلیون دلار در کویت

36 ـ مجتبی هاشمی ثمره:28 میلیون دلار در اسپانیا، 76 میلیون دلار در ایالات متحده عربی، 124 میلیون دلار در مالزی

37 ـ کامران دانشجو: 76 میلیون دلار اروپا،7.2 میلیون دلار در مالزی

38 ـ احمد رضا رادان: 98 میلیون دلار در ایالات متحده عربی، 65 میلیون دلار در کویت، 121 میلیون دلار در افریقای جنوبی

39 ـ یدالئه جوانی:22 میلیون دلار در ایلات متحده عربی،5 میلیون دلار درهند،23 میلیون دلار در پرتقال

40 ـ غلام رضا فیاض: 65 میلیون دلار در مالزی، 40.9 میلیون دلار در کویت

41 ـ رضا فیاض: 23 میلیون دلار در ایالات متحده عربی،17 میلیون دلار در ترکیه، 7 میلیون دلار در ایتالیا

42 ـ علی مباشری: 12 میلیون دلار در بلژیک، 19 میلیون دلار در مالزی، 42 میلیون دلار در کویت

43 ـ محمد نقدی:142 میلیون ایورو در ایالات متحده عربی،24 میلیون دلار در ایالات متحده عربی،66 میلیون دلار در مالزی

44 ـ فرهاد دانشجو : 2.3 میلیون دلار در ایالات متحده عربی، 5.6 میلیون دلار در ترکیه

45 ـ خسرو دانشجو:11 میلیون دلار در ترکیه، 7 میلیون دار در جمهوری چک

ناشناس گفت...

46 ـ حمیدی حسینی:4.2 میلیون در مالزی، 28 میلیون در ایالات متحده عربی

47 ـ محمد باقری خرازی:120میلیون دلار در لبنان،86 میلیون دلار در ایالات متحده عربی،42 میلیون دلار در برکلی بانک آفریقای جنوبی

48 ـ مهدی هاشمی ثمره:5.7 میلیون دلار در ترکیه، 44 میلیون دلار در کویت

49 ـ حمید رسائی: 62 میلیوت دلار در مجارستان،32 میلیون ایورو در آلمان، 18 میلیوت پوند در انگلیس، 14 میلیون دلار در امارات متحده عربی

50 حسیم موسوی اردبیلی: 21 میلیون دلار در کویت، 110 کیلیون دلار در ایالات متحده عذبی،32 نیلیون دلار در مالزی

51ـ علی مبشری: 7 میلیون ایورو در استرالیا،22.4 میلیون الار در ایالات متحده عربی

52 ـ حسین شریعتمداری:225 میلیوت دلار در ایالات متحده عربی،54 میلیون دلاردرآلاناخل کمپانی، 65 میلیوت ایورو در«ح.س. ب. س» بانک انگلیس

53 ـ حسین شاهمرادی:56 میلیون دلار در ایلات متحده عربی، 64 میلیون دلار در مالزی،7 میلیون دلار درهند

54 ـ کامران دانشجو: 24 میلیون دلار در ژاپن، 43 میلیون دلار در مالزی

55ـ داوود احمدی نژاد 55 میلیون دلار در ایالات متحده عربی،48 میلیون ایورو در ایالات متحده عربی، 8 میلیون دلار در بانک پترزبورگ روسیه

56 ـ عبدالئه عراقی: 84 میلیون دلار در ایالات متحده عربی، 127 میلیون دلار در لبنان، 67 میلیون دلار درمالزی ،مبلغی نا مشخص در بانک سوئیس

57 ـ بهاالدین حسینی هاشمی: 45 میلیون دلار در ایالات متحده عربی،80 میلیون دلار در مالزی

58 ـ محی الدین فاضل هرندی:52 میلیون دلاردرعمان، 45 میلیون دلار در عربستان سعودی

59 ـ احمد جنتی: 450 میلیون ایورو در بلژیک، 143 میلیون دلار در الناخل کمپانی، 124 میلیون دلار در ایالات متخده عربی،267 میلیون دلار در مالزی،118 میلیون دلار در آفریقای جنوبی و مبلغی نامشخص در بانک سوئیس



60 ـ علی جنتی:35 میلیون دلار در ایلات متحده عربی،155 میلیون دلار در ترکیه، 55 میلیون دلار در آلمان ، مبلغ نا مشخص در بانک

سوئیس

61 ـمرتضی رفیق دوست: 120 میلیون ایورو در آلمان، مبلغی نا مشخص در بانک سوئد

63 ـ م. ح.پارسا:43 میلیون دلار در ترکیه،12 میلیون دلار در مالزی،

64 ـ فاطمه عسگر اولادی: 43 میلیون دلار در قطر،16 میلیون دلار در ترکیه

65 ـ علی اکبر محتشمی: 125 میلیون دلار در شاترجه، 85 میلیون دلار در کویت، 200 میلیون دلار در مالزی، مبلغ نانشخص در بانک سوئیس

66 ـ یاسر بهرامانی هاشمی: 22 میلیون ایورو در آلمان، 12 میلیون ایورو در استرالیا، 14 میلیون دلار در ایالات متحده عربی

67 ـ غلام علی حداد عادل:12 میلیون دلار در ترکیه، 2.4 میلیون دلار در مالزی، 43 میلیون دلار در ایالات متحده عربی

نوشین گفت...

بانوان در دوران هخامنشی
دستمزد
مُهر ها
حسابداری در دوران باستان
برای مقایسه حق و حقوق زن در دو دوره باستانی
( بخصوص دوره هخامنشیان )و اسلامی لازمه این موارد نوشته و خونده شود
بروزم

yahda گفت...

خطاب به ناشناس که سرمایه رهبران ایران را در بانک های خارجی نوشته می گویم
این قدر چرت و پرت ننویس ......
این ها چرندیات است .........
C.N.N از نظر قانونی و سیاسی حق این کار را ندارد .

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

پیام بالا از طرف فردی بیمار به نام بنده درج شده است.
شما جدی نگیرید.

سوشیانت گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
سوشیانت گفت...

راستیاینترنت تو هم خرابه

صفحات وبلاگ ها به سختی باز می شند.

www.4shared.com

سایت بالا هم باز نمی شه . کل لینکها می ره تو این سایت .

مواظب خودت باش .

Unknown گفت...

یهدا جان لینک این آهنگ را در وبلاگم بذار تا دانلودش کنم

سوشیانت گفت...

با درود

این لینک هارو دانلود و گوش کن

http://www.4shared.com/file/209937804/9b8d4b45/577.html

http://www.4shared.com/file/199644920/d815612c/_---__2.html

http://www.4shared.com/file/209942051/1d7d3615/57_online.html

http://www.4shared.com/file/209934105/f1eeefb2/__online.html


راستی یه سوال برام پیش اومده رهبران جنبش سبز شما کی هستند . شما از کجا هدایت می شید و این شعارهارو کی براتون می سازه؟؟؟؟
آیا تجارب دیگران براتون اهمیتی داره ویا اینکه چون جز طبقه جوان و روشنفکر وتحصیلکرده جامعه هستید طبعا بیشتر از بقیه می فهمید وآگاه به تمام مسایل سیاسی و پشت پرده هستید ؟؟؟؟

اگر به فرض در 22 بهمن اتفاق خاصی نیافتاد قدم بعدی جنبش سبز چیست ؟؟؟

عموفیروز گفت...

سلام یهدای عزیز.
درباره قالب وبلاگم سوال کرده بودی.
آن قالب را بعد از کلی سرچ در گوگل پیدا کردم. خوشبختانه برای بلاگزپات قالبهای بسیار بسیار متنوعی وجود دارد ولی متأسفانه من آدرس آن سایت خاص را ندارم.
با کلمه blogger templates سرچ کن.
اگر موفق به سرچ نشدی خبرم کن.

ارمان گفت...

با سلام! قدم بعدی جنبش سبز ایران ادامه مقاومت تا پیروزی قاطع است. خامنه ای و مزدورانش بدانند که ملت همچنان به مبارزات خود ادامه می دهد. راه ما راهی بی بازگشت است تامحو ظلم وستم تا ازادی همچنان محکم واستوار می مانیم. اجازه نخواهیم داد اقلیتی ناچیز بر اکثریتی عظیم حکومت کنند. جدایی دین از دولت از اولویتهای جنبش سبز و خواسته اکثریت ایرانیان است . می گویید خیر رفراندوم تحت نظارت سازمان ملل مشخص خواهد کرد. با مطلب بیا باهم بنالیم ازسر درد حضور شما را گرامی می دارم!

مسعود گفت...

درود

یهدا از فروید یک کتاب دارم و در ضمن یک کتاب هم دارم لحظه هایی با فروید. تو چند روز آینده حتما میذارم. راستش کتابهام رو دارم طبقه بندی میکنم. واسه همین چند روز طول میکشه.

پیروز باشی. پاینده ایران

protester گفت...

به قول عزیزی آن ها دست به اسلحه هستند،ما دست خالی!پس ایشان زودتر از ما خسته می شوند!

آسمان سخت گفت...

" اعدام شان کردند "
خروش ِ دخترک برخاست
لبش لرزید
دو چشم ِ خسته اش از اشک پر شد
گریه را سر داد ...
و من با کوششی پر درد اشکم را نهان کردم
- چرا اعدامشان کردند ؟
می پرسد ز من با چشم ِ اشک آلود
چرا اعدام شان کردند ؟
- عزیزم دخترم !
آنجا ، شگفت انگیز دنیایی ست : دروغ و دشمتی فرمانروایی می کند آنجا
طلا ، این کیمیای خون ِ انسان ها
خدایی می کند آنجا
شگفت انگیز دنیایی که همچون قرن های دور
هنوز از ننگ ِ آزار ِ سیاهان دامن آلوده ست
در آنجا حق و انسان حرف هایی پوچ و بیوده ست
در آنجا رهزنی ، آدمکشی ، خونریزی آزاد است
و دست و پای آزادی ست در زنجیر
عزیزم دخترم !
آنان
برای دشمنی با من
برای دشمنی با تو
برای دشمنی با راستی
اعدام شان کردند
و هنگامی که یاران
با سرود ِ زندگی بر لب
به سوی مرگ می رفتند
امیدی آشنا می زد چو گل در چشم شان لبخند
به شوق ِ زندگی آواز می خواندند
و تا پایان به راه ِ روشن ِ خود با وفا ماندند
عزیزم !
پاک کن از چهره اشکت را ز جا برخیز !
تو در من زنده ای ، من در تو ، ما هرگز نمی میریم
من و تو با هزاران ِ دیگر
این راه را دنبال می گیریم
از آن ِ ماست پیروزی
از آن ِ ماست فردا با همه شادی و بهروزی
عزیزم !
کار ِ دنیا رو به آبادی ست
و هر لاله که از خون ِ شهیدان می دمد امروز
نوید ِ روز ِ آزادی ست

هوشنگ ابتهاج

آسمان سخت گفت...

آزادی
می خواهمت چنان که شب خسته خواب را
می جویمـــــت چنان که لب تــــشنه آب را
محو توام چنان که ستاره به چشم صــــبح
یـا شــــبنــــم ســــپیده دمــــان آفتــــاب را
بی تابم آن چـــنان که درخـتان برای بـــاد
یا کودکان خـفــــــته به گهواره خـــواب را
بایــــــسته ای چنان که تپـــیدن بـــرای دل
یا آن چـــنان که بــــال پریـــدن عـــقاب را
حــتی اگــــر نــبـــاشــی می آفــریــــنـــمت
چونــان که التــهاب بــــیابـان ســــراب را
ای خواهشی کـه خواستنی تر ز پاســــخی
با چون تو پرسشی چه نــــــیازی جواب را
قیصر امین پور

آسمان سخت گفت...

سلام به دوست همرزم و سبز اندیشم
تاریخ به خودش ندیده که حکومتی به روی مردمش گلوله و آتیش بکشه و قتل عام کنه و بتونه به حیات ننگینش ادامه بده . هرحکومتی که میخواد باشه اعم از مذهبی مثل حکومت صفویه و قاجاریه یا سلطنتی مثل رضاخان و محمدرضا شاه . تمام نظامهای توتالیتر محکوم به نابودی هستن .
می بینم که سرسپردگان متقلبین کودتاچی خوب تربیت از اربابانشون یاد گرفتن و دارن اظهار لحیه میکنن تو بلاگ شما . این عده رو همین اندازه که به اندازه ی اربابانشون از عفت کلام به دور باشن و دهانشون رو با مبال نشه تشخیص داد کافیه که به شخصیت ناقابل و حقیرشون پی ببریم .
کاریکاتورهاتون محشر بود .
به امید پیروزی حق بر باطل .

روشنایی گفت...

جشن سده فرخنده بادا و به کام.

مهدی (مهرگان) گفت...

درود
با ((نایب پیغمبر ما ، صانعی)) بروزم .
منتظر حضورتان ...

غیرخودی ها گفت...

سلام به دوست سبزم
به روزم . اگه دوست داشتین بهم سربزنین .

سینیور زامبی گفت...

یهدا این قضیه ی راه رفتن رو نرو چیه یه هفتس گیر دادی بهش؟ خداییش دیگه داری میری رو نروما!!

سارا گفت...

سلام یهدا جان
منتظر پست جدیدت هستم . در ضمن به آدرس تو ، اینور و اونور فحش روانه میشود و این نشان از اقتدار توست ... از دوستی با تو مفتخرم .

reza گفت...

سلام روزتان بخير. ملاحسنی: جنازه اعدام شدگان را در خیابانها بچرخانید!
احمد جنتى: دو نفر را اعدام کردید، دستتان درد نکند
چرا بدون اطلاع مجلس، 280 میلیون دلار به بولیوی وام دادید؟

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

درجواب به سوشیانت
ببین دوست عزیز، این حرکت (جنبش سبز) به شکل کاملن خودجوش بعد از کودتای 22 خرداد به وجود اومد.
هیچکس کسی رو نشوراند و هیچکس به کسی حقوق نداد بابت حق خواهی!
چه من جز طبقه جوان و روشنفکر وتحصیلکرده جامعه باشم چه جزو افراد سطح بالای جامعه، چه حاشیه نشین به هرحال آنچه می بینم همه دروغ است و تزویر و ظلم!
حالا اگه شما می خوای بگی نه! خود دانی.
اونطوری که من فهمیدم شما کلن بنات بر نفی کردنه!
من به شما گفتم اگر پیشنهادی داری بده، آدم عقل داره می سنجه، ولی فقط نفی می کنی و می تازی و متهم می کنی، دلیل موجهی ازت ندیدم و یا کوچکترین راهکاری!

سوشیانت گفت...

خانم یهداشما دیوانه هستید .....

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
مسعود گفت...

درود

جشن سده این یادگار کهن از کشف آتش بر همه ایراندوستان و ایران پرستان گرامی باد.

پیروز باشی. پاینده ایران

بهنام گفت...

درود
اون كاريكاتورارو نديده بودم الان ديدم :)
جشن سده بر تمتم پارسي زبانان همايون باد
بدرود

سوشیانت گفت...

با درود

دوست عزیز تا شما سوار خر شیطون شدید و نمی خواهید پیاده شید من هر منط ودلیل بیارم شما همین طور می تازونید .

من کی و کجا گفتم ظلم ودروغ نیست .تزویر وریا نیست .
جنایت نیست مرگ نیست .

من حرف من اینه چند صد سال دیگه می خواهین با یه روش پوسیده وکهنه آزادی رو به ارمغان بیارین .
صد ساله بعد از انقلاب به اصطلاح مشروطه هی تظاهرات کردیم کشته دادیم وزندانی شدیم وزجر کشدیم . کو نتیجه اش از چاله در اومدیم افتادیم تو چاه .

این حرکت خود جوشی رو که تو می گی چرا من نمیبینم .
جنبشی که از میدون ونک شروع بشه و میدون انقلاب تموم بشه جنبش مردمی نیست . دستاورد این جنبش از شروع تا بحال چی بوده . غیر از این بوده که تعداد زیادی مفقود الاثر شدن . مادرهای زیادی داغدار و زندانهای کشور مالامال از جوونهای پاک وبی گناه . وصد البته چوبه های دار واعدام تشنه به خون این شیر مردان ایران زمین .

شما پن تا از دستاوردهایی که تونستین بدست بیارین که بتونه در مقابل این خونها وجنایتها برابری کنه نام ببر .
لطفا نام رهبر جنبشتون رو بگو . فقط نگو مردمن که خندم می گیره . همه که نمی تونن رهبر باشن . بابا یه کوهپیمایی یا اردو می ری یه لیدر و سر گروه داری . چه برسه به حرکت مردمی واعتراض اجتماعی .

من اگر چیزی رو نفی می کنم .حرکت کور .بدور از عقل و خرده . حرکتی که جز هزینه زیاد وخونین چیزی نصیب مردم نمی کنه. قبلا گفتم الان هم می گم . برای رسیدن به آزادی باید آگاهی داشت . ما مردم ایران تقریبا صد ساله با هم یه ارتباط سالم نداشتیم . حتی نمی تونیم حرف همدیگرو تحملکنیم . ما هنوز نمیدونیم دموکراسی خوردنیه یا پوشیدنی . ما باید قبل از بدست آوردنش اونو تمرین کنیم . راستی نگفتی به اخبار BBC -VOA اعتقاد داری یا نه؟
آزادی و دموکراسی در دست کسی که نمیدونه باید باهاش چیکار منه مثل چاقو تو دست یه بچه است . این حرف و به خودت نگیر . منظورم کلیه ما هنوز نمیتونیم یه دیالوگ سالم با هم دیگه بر قرار کینم . همش همدیگرو متهم می کنیم بر چسب می زنیم . خلاصه اگه دم دست همدیگه باشیم می خواهی سر به تن همدیگه نباشه .

سوشیانت گفت...

خلاصه سرت رو درد نیارم این جنبشی که محسن سازگارا تو واشنگتن بشینه شعارش رو درست کنه وعلیرضا نوریزاده سگ ملکه انگلیس این حرکت هارو تفسیر کنه. نمیتونه از نظر من مقبولیت داشته باشه . جنبشی که پاسدار مخملباف و گنجی واشغال کله هایی مثل سروش و کدیور وابراهیم نبوی و . امثالهم بیانیه و اخبارش رو صادر کنه . معلومه نتیجه اش چی می شه . خلاصه کلام من به عنوان یک هفتاد میلیونیم از این جمعیت مردم واقعی رو تو کوچه و خیابون ندیدم . وقتی حرکت واقعی مردم به خیابونها کشیده بشه مطمئن باش ظرف مدت کوتاهی این سیستم از هم می پاشه . ولی تا اون موقع از نظر فکری وآگاهی باید خودمون رو حسابی تغذیه و و واکسینه کنیم تا با یه حرکت اشتباه داخل چاهی مثل انقلاب 57 یا بهتر شاه رفت خمینی آمد نیافتیم .

اینم صحبت یه مادر امروز و یه جوون دیروزه گوش کن


http://www.4shared.com/file/209937804/9b8d4b45/577.html


حالا جواب سوالاتم رو بده تا بعد پیشنهاداتم رو بگم .

بالاخره تو هم صاحب خرد واندیشه ای و حتما می تونی تشخیص بدی راه و از چاه !!!

حالا اگه این کامنتها به نتیجه ای برسه معلوم می شه از الفبای دموکراسی چیزی رو فهمیدیم .

به امید دیدار

شاد و خرم در پناه خرد

پاینده وجاوید ایران

سوشیانت گفت...

با درود

دیدی دوست عزیز منطق شما ها اینه بعدش هم دم از آزادی و دموکراسی می زنین. تحمل چهار کلمه حرف حساب رو ندارین. اگه یه زره قدرت دست شما ها بیافته بد تر از همین احمدی نژاد ها می شین .من چند تا سوال ازت کردم بجای جواب دادن می گی ما هیچ بحثی با هم نداریم . راستی اگه جنبشتون پیروز شد شیرینی یادت نره .

نمی دونم چه حرفی زدم که تا اونجات سوخت . حرف حق همیشه تلخه .

من راستی اگه بخوام به کسی توهین کنم اونقدر شجاعتش رو دارم که بطور مستقیم این کارو بکنم .ولی اگر شما بخواهی اسم دیونه رو خودت بزاری صاحب اختیاری ولی من اینکارو درباره شما نکردم .

شیرینی جنبش سبزتون یادت نره . براتون دعا می کنم .

بدرود

آدم ... گفت...

سلام
کاريکاتورهاي خيلي جالب و زيبايي بودن

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

سوشیانت عزیز
می آیی به ما می گویی دیوانه بعد هم این کامنت ها را می گذاری، خلاصه اینکه برادر ما نفهمیدیم شما چی چی می گویی!
این حرکتی که شما دم از آن می زنی بالاخره باید از یه جایی آغاز می شد یا نه؟! خوب حالا که شروع شده داری می زنی به سرش؟
من که درکت نمی کنم، اگر کسی متوجه می شود این بابا چه می گوید بیاید مرا هم شیرفهم کند.
با سپاس

مهدی (مهرگان) گفت...

ممنون یهدا جان
دین داشته باشیم یا نه ، فرقی بین ما نیست چون ما یه درد مشترک داریم که باید فریاد کنیم.
لینک بتبادلیم ?

مهدی (مهرگان) گفت...

چرا حرف تو دهنم میزاری یهدا !! من کجا سبز نوشتم ؟؟!
(ببین میتونی ما رو دوباره...)
شوخی کردم

مهدی (مهرگان) گفت...

ایول دمت گرم ، به حرفت گوش داد ولم کرد {خنده}!

محسن گفت...

سلام بر یارسبز
مرسی ما رو فراموش نکردی
آپ کردی خبر بده

دیدار موسوی و کروبی و دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فاخته گفت...

اين كاريكاتورات نديده بودم
خيلي با حال بودن

فاخته گفت...

مرسي خوندم
تنم لرزيد خيلي عالي بود

داریوش گفت...

محمد علی ابراهیمی بی خایه : بیلاخ!

یهدا جان فرتورهای جر خورده شان را اینجا گذاردی ، بادا که در 22 بهمن ایشان و همبسته هاشان جر بخورند.
ایدون باد . . .

یاغی گفت...

کاریکاتور آخریه خیلی باحاله!
من فک می کنم اگه نمی خوای رکوردی در تعداد کامنت بزنی وقتی گذاشتن یه پست جدیده!
تو ماشالله هم برای فروغ زود نوشتی هم 22 بهمن! یه پست هم بذار رییس دولت موقت انقلاب سبز!

سینیور زامبی گفت...

ببینم اینی که گفتی در مورد عوضی جدی گفتی؟

دانیال گفت...

لطفا به وبلاگ ما هم سر زده و ما را از نظرات ... مستفیض کنید !!!!!!!!!!

محمد علی ابراهیمی گفت...

یهدا خانم ! من از شما می خواهم سیستم تایید نظرات را از وبلاگ خود حذف کنید .....
من قول می دهم دیگر بد دهنی نکرده و شما هم قول می دهید چرندیات ننویسید ......
اگر چنین نکنید وبلاگ شما تا 3 روز دیگر فیلتر می شود .......
و العاقبه الکافرین ........

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

دوستانی که درمورد پست جدید گفته اند، والا اگر این امتحانات فرصتی بدهد می آیم!

می بینم که محمدعلی خان تصمیم گرفته با ادب بشه!
ولی تهش که دوباره خرابکاری کردی برادر!
چرا تهدید می کنی؟
فیلترینگ که بارها گفته شده جزو افتخاراته

داریوش گفت...

محمدعلی ابراهیمی بی خایه : بیلاخ! مرا از آنِ نداشته ات مترسان!

داریوش گفت...

بانو ، همه آنچه این روزها زیباست ، با اندوه و سوگ در آمیخته است . . .

محمد علی ابراهیمی گفت...

باشه دیگه تهدید نمی کنم ......
این سیستم بردار تا بتوانم نظراتم را بدهم ......
ندیدی کوروش در وبلاگ خود گفت زنده باد مخالف من ...
حال بگذار من هم نظراتم را بدهم گرچه با خواسته تو یکی نباشد .....
خواهشا این سیستم بردار .......

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

جناب آقای محمدعلی ابراهیمی بنده تمام پیامها را منتشر می کنم، شما راحت باش و حرفت را بزن.
مطمئن باش منتشر خواهد شد.
این سیستم فقط از آن جهت است که بنده کمبود وقت دارم.
اگر کامنتی زشت و زننده باشد به راحتی آن را حذف می کنم.
بنابراین شما مطمئن باشید که نظرتان منتشر خواهد شد.
بحثی دیگر نمانده.

سینیور گفت...

آخی پس تو خیلی کوچولوتری که عوضی!!

کوروش گفت...

درود
یهدا جان این آی پی شخصیه که منو یاد نقطه های آخر خط میندازه که توی اون زمان آنلاین نبوده
79.127.16.224
من معمولا آی پی اینگونه کامنت ها را چک میکنم و چون دیدم توی اون زمان یکی از لینک وب "یادداشت های دختر اسفند" اومده توی وبم گفتم حتما نظر خودشونه و تغییر آی پی هم بخاطر مسافرته!
من میدونم چه کسی میاد توی وبم مثلا شما ساعت 4 امروز !
الان هم که چک کردم دیدم حرف شما درسته و اصلا هم نیازی به عذرخواهی از طرف ایشون نبود بلکه من باید عذرخواهی میکردم
به هر حال اتفاقه دیگه

داریوش گفت...

محمد علی ابراهیمی بی خایه ، می خواستی ما را هک کنی ، سوادش را نداشتی و دانشش را ، می خواستی فیلتر کنی ، دهانی برای خوردن چنین گهی نداشتی ، کارت به ناسزا گفتن در پیام سرایم کشیده؟! آنها را یک راست به چاه جمکران می افکنم تا گفتگویت با مهدی موعود یک سویه نباشد و او هم پاسخت را بدهد!!! ؛ راستی یادم رفت : بیلاخ!

ارسال یک نظر