۱۶ بهمن ۱۳۸۸

رستگاری یهدا

دوستان بنده امروز یعنی پنجشنبه امتحاناتم را دادم و خلاص.
باشد تا همگی رستگار شویم.
هرآنچه آموخته ام:
 یاد گرفته ام که مهربان بودن مهمتر از برحق بودن است.
که اگر هیچ کاری نتوانستم برای کسی انجام دهم، حداقل در اعماق قلبم برایش خوشی و آرامش بخواهم.
که گاهی همه ی نیاز یک انسان دستی نگاه دارنده و قلبی "فهیم" است.
که اتفاقات و حوادث کوچک روزمره، زندگی را بسیار جذاب و تماشایی می کند.
که غفلت از حقایق، آنها را تغییر نخواهد داد.
که با درمیان گذاشتن راز خود با هرکس، تنها به او اجازه داده ام تا به من آسیب برساند.
که آسان ترین راه برای رشد و تعالی، دوستی با افراد باهوش و ممتازتر از خود است.
و وقتی تصمیم به تلافی کردن می گیرم، تنها به فرد مقابل اجازه داده ام تا مرا آزار دهد.

مرگ بر دیکتاتور
دموکراسی، آزادی، زندگی حق مسلم ماست.

45 Comment:

سیاوش گفت...

اولا که تبریک به خاطر آزادی از امتحانات.
بعد هم این قالب جدید وبلاگت خیلی جالب هستش و واقعا از دیدن قالب جدید برای چند لحظه مبهوت و محسور (نمی دونم می نویسن محصور یا مهثور یا محثور مرده شور این حروف عربی با هزار تا س و ه) شدم.

داریوش گفت...

همواره در زندگی ات کامیاب و کامگار باشی و رستگار دوست من!

داریوش گفت...

به پایان رسیدن آزمون هایت براستی از دگرگون کردن چهره ی تارنگارت آشکار و هویداست! نمره هایت امیدوارم این چنین جمجمه نشان نباشد!!

زادمهرهمیشه پارسی گفت...

بانام خداوند مهرآفرین...

بر فردوسی بزرگ ، بی کران درود...

به نام نامی مهر ایران بزرگ...

درود بر شما...

با یک کار تازه به روزم.

بفرمائید بیائید.

*...خواجه شیراز(حافظ)همیشه پارسی و گوته آلمانی...؟!*

باسپاس از بزرگواریهای همیشگی شما...


...تا دیداری دیگر...

...ودرودی دوباره و همیشه بر شما...

rohollah گفت...

ايشاالله نمراتتون قابل قبول باشه

فاخته گفت...

به سلامتي !اين امتحاناتم شكنجيه اي ها !
با هات موافقم در همه مواردي كه نوشتي
به اميد آزادي مزمن

حسام گفت...

به امید دقبولی تو آخرین آزمون زندگی آپم رفیق

روشنایی گفت...

یهدا جون،رستگاریت همچون رستگاری در شاو شنگ بود یا رستگاری در کوفه؟سیاوش،دلبندم اون مسحوره نه محسور یا محصور یا مهتور یا محتور.یهدا حالا هستی واسه پیچ بازی؟اگه هستی،منم هستم.

سهراب ساعی گفت...

سلام یهداجان
ببخش من خیلی دیر اومدم.
ممنون بابت تبریکت و اینکه همیشه سر می زنی
این روزها مواظب خودت باش
مرسی و موفق باشی

MAT گفت...

جان ما امتحان دادي؟
چطوري تونستي بري سره جلسه امتحان در حالي كه دوستانت در زندان در حال شكنجه و آزار هستن؟! من كه هيچ كدوم رو نرفتم بدم جان تو ( حال كردي احساسات بشر دوستانه رو در تو به جوش آوردم)

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

سیاوش عزیز؛
بنده واقعن شرمندم که قالب وبم و دوباره تغییر داد، اون قالبی که شما ازش می گید مشکلات زیادی داشت که نشد نگهش دارم.
ممنون از حسن سلیقه تون.

سیاوش گفت...

این قالب هم قشنگ هستش.
به محض این که 22 بهمن بگذره من هم در بازی پته ریزی شما شرکت می کنم ولی این روزها خیلی دل نگران ایران هستم و اصلا نمی تونم پست نیمه جدی بنویسم.
خیلی دل شوره دارم.
برای کسانی که قراره شهید بشن.
و برای کسانی که دستگیر می شن.
این استرالیا به من زهر مار شد.
فکر می کردم میام اینجا و خوشحال زندگی می کنم.

روشنایی گفت...

از بختیاری ماست
شاید
که آن چه می خواهیم
یا به دست نمی آید
یا از دست می گریزد.

محمد گفت...

سلام...

محمدرضا گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
Unknown گفت...

زندگیت همیشه خجسته باد ( آیکن گلهای فراوان )

نوشین گفت...

شرکت گجستک یاهو خیلی مهم هشدار جدی برای ایرانیان میهن پرست

** به مطلب زیر حتماً توجه فرمایید خیلی مهمه

.مراقب باشید مهم است
بروزم

49 گفت...

وبت جالبه ، و ارزش خوندن داشت !

روشنایی گفت...

یهدا جون،not فرت.هستی؟

سیامک گفت...

درود
درست رو بخوبی آموختی امیدوارم در امتحاناتت هم مثل وب نویسی موفق باشی و به کسانی مثل این مملی اجازه ندی که عصبیت کنند
موفق باشی

ساقی گفت...

سلاااااااااااام یهدا جونم!
من مرخص شدم!
یعنی به نوعی منم رستگار شدم!!!
خوبی گلم؟

یهدا جان لطفاً بیا و "بعداً نوشتی" که گذاشتم رو بخونش جیییییییییگر! ببخش منو اگه دیشب با اون اس ام اس ناراحتت کردم عزیز دلم...

محمد علی ابراهیمی گفت...

ای حرامیان سبز پوش آیا میدانید اصل ولایت فقیه چه کسی است؟؟؟؟؟!!!!!!!

ای کسانی که خودتان را مسلمان فرض می کنید.

ای کسانی که شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر میدهید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اصل ولایت فقیه چه کسی هست؟

فقیه یعنی رهبر.رهبر اسلام و مسلمانان.

امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، رهبران مسلمانان جهان اسلام بوده اند و هستند.

اینها فقیه بودند.

حالا اصل ولایت فقیه چه کسیست؟

اصل وولایت فقیه حضرت مهدی(عج) است.اصل رهبری مسلمانان حضرت مهدی(عج)امام زمان است.

امام خمینی و سید علی خامنه ای(مقام معظم رهبری)نمایندگانی از جانب آقا امام زمان هستند که ولایت فقیه را تشکیل میدهند و تا به حال اسلام را زنده نگه داشته اند.

اما ۱سری حرامیان سبز پوش و احمق ومنافقین اسلام،حرمت ولایت فقیه را حفظ نکردند هیچ.حرمت اصل ولایت فقیه را هم حفظ نکردند و با شعار های ۱سری حرامیان سبز پوش.۱سری منافقین حرمت حضرت مهدی (عج)را هم شکستند.

آقا باتمام وجود ازت میخواهیم دشمنان و منافقین اسلام را نابود سازی.

آقا جان این عاشورایی را که این منافقین و این حرامیان سبز پوش به پا کردند را با تمام وجود به شما تسلیت میگوییم.آقا این ها دلت را شکستند با کاری که در روز عاشورا روز به شهادت رسیدن جد بزرگوارت حضرت حسین ابن علی(ع)کردند.

شورشگران گفت...

وای یهدا عزیز دل ...بتركد ان كه فهمش را ندارد ..
من ان كامنت پشیمانی .... را كه خواندم .. یاد پیچ اوین افتادم .. كه مسلمان شیعه های خونخوار این قدر جوانان را شكنجه و زجر و پشت سر اخبارو وعده های مسلمانی و شیرین بهشتی دروغین می دهند كه انسان ها پشیمان و شاید هم در ناتوانی تواب می شوند ..
یهدایی كه من می شناسم در ازادی محال است خسته و « تواب « شود .. در زندان و زیر شكنجه برای خدا هم هیچ تضمینی نیست ..
ان كامنت به نام تو « كه خسته و پشیمانی و جنبش بی جنبش « مال مزدوران جمهوری نكبت شیعه دروغ و ریا و تزویر اسلامی ست .. من هم كه سرخ تر از سرخم .. و این ریا و زهد و تحریف مذهبی در من هیچ اثری ندارد ..
مبارزه با اسدتبداد دینی دلبخواهی و ازاد است و هر كسی می تواند باشد یا نباشد ..
دوستت می دارم .. تا چشم حسود و زاهد بتركد ..

مسعود گفت...

درود یهدا

واقعا زمانیکه انسان امتحاناش تموم میشه انگار از یک سفر چندین روزه و خسته کننده برگشته به ویزه زمانیکه امتحانهای آدم به صورت ماراتن وار پشت سر هم باشه.

پیروز باشی

امین گفت...

منظورت از دیکتاتور امتحانات بود که از دستش آزاد شدی دیگه ؟ می گم حرفهای سیاسی نمی زنی .

سیاهی گفت...

زنده باد آزادی
پاینده باد دموکراسی

محسن گفت...

سلام بر دوست خوبم فیلتر شدم
این ادرس جدید خواستی بیا سر بزن
www.3tolouesabze88.blogsky.com

آدم ... گفت...

اصل و فرع زندگي رو ياد گرفتيد ديگه
همين کافيه.

دیوونه گفت...

یهدا جان حرفات واقعا بدلم نشست.منطقی و درست.
راستی بروزم

مازیار گفت...

یهدا جان ... خواهرم ... این امتحان ها که چیزی نیست ، امیدوارم در امتحانات الهی سربلند باشی !!
این چیزهایی که آموختی خیلی ارزنده هستن ... خودت تنهایی آموختی ؟! جدن خیلی جالب بود ...
این اولی رو من باید قاب کنم بزنم به دیوار که همیشه جلوی چشمم باشه ...
مهربان بودن ، مهم تر از برحق بودن .
..
در مورد کامنتت هم باید بگم که این قضیه خوشی و ناخوشی خودخواسته که بهش اشاره کردی واقعن پدیده ایه که در مورد من صدق میکنه ... درود به بینش عمیقت !

امام زمان ( مهدی صدام کنید ) گفت...

ممدعلی ...
در این عاشورایی که میگی ، به جد من توهین شده ... به تو چه ربطی داره آخه ؟ فضولی ؟
من که می تونم 1400 سال عمر کنم ، اونقدر قدرت دارم که اگر صلاح بدونم ؛ اجازه نمیدم کسی به من و نایبم توهین کنه ... تازه کی گفته این سدعلی نایب منه ؟!؟
آخ که چقدر این پیروان ما احمقن !
در ضمن لازم نکرده برای من تعیین تکلیف کنی ... من اگه بتونم ظهور کنم ، این سیدعلی و دار و دستش رو نابود میکنم که به نام من دنیا رو به گند کشیدن .

Mon گفت...

فدای شما.
از آزادیتان لذت ببرید.

در به در گفت...

آي آي
جناييش نكن
اولش رو خوب اومدي آخرش جنايي شد
منم از فيلم جنايي خوشم نمياد
همون جملات اولت رو عشقه

مینا گفت...

چه امتحانات پرباری ! :d

کوروش گفت...

درود
یهدا جان من اگر جای محمود هاله بودم این امتحانات دانشگاه ها را تا بعد از 22 بهمن ادامه میدادم و روز جمعه 23 بهمن هم امتحان کنکور کارشناسی ارشد میگذاشتم !
اون خلاص یعنی تمام دیگه؟!
افتادی همه را؟؟
این چیزهایی که یاد گرفتی از امتحانات واقعا قشنگ بود! خیلی حال کردم
پاینده ایران

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

به به کوروش خان
مشرف فرمودین
می گفتین گاوی، شتری، ا.ن ی چیزی قربونی می کردیم.

dorna گفت...

ارد بزرگ می گوید : برآزندگان و ترس از نیستی؟! آرمان آنها نیستی برای هستی میهن است.

کوروش گفت...

یهدا جان همین کارهایی که تا الان کردند را با تک تکمان خواهند کرد!
با تک تک بچه های پاک و مبارزمون!
چیزی که انتها نداره خباثته و پستی و جنایته...
اگر بساط مبارزه ما برچیده بشه و ما سکوت کنیم با قصد انتقام و جلوگیری از شکل گیری نهضتی جدید این جنایات خود را بیشتر میکنند و تک تک ما در آن روز هزینه خواهیم داد و عواقب آن تا سالها گریبان گیر مبارزین خواهد بود...

محمد علی ابراهیمی گفت...

ان شا الله روزی خبر رسد ما را که تو از بند حیات رها شدی ........
ای خدا میشه تو لیست به درک رفتگان 22 بهمن اسم این یهدا را ببینم ........

غیرخودی ها گفت...

سلام به دوست سبز و همرزم عزیزم
هیچ چیز بهتر از دوستی و دادن حق به دیگری به همون اندازه که به خودمون میدیم نیست .
امیدوارم امتحاناتتون با موفقیت به پایان رسیده باشه . امتحانات من موفقیت آمیز بود .
به امید پیروزی حق بر باطل .

داریوش گفت...

هستیم ، زیر سایه ی دوستان و شما گران یار!

تراش باشی گفت...

و این چنین به صحنه‌ی مبارزات بازگشتم...

http://tarashbashi2.blogspot.com

حسین گفت...

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

سارا گفت...

سلام یهدا جان
خسته نباشی خانمی . ببینم این چیزا رو هم تو دروس امتحانی بهت یاد دادن ؟ پس چرا به ما یاد نمیدن ؟
از شوخی گذشته ، بهترین چیزای دنیا رو یاد گرفتی ... واسه همینه که انقدر گلی ...

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

سارای عزیز
قربونت برم، گلی از خودتونه

ارسال یک نظر