۳ اسفند ۱۳۸۸

روزهای پس از "خاطره ی حضور من"!

سلام "جرونیمو"
خداحافظ "ویکتوریا"
و من مبهوت، چشم بر صفحه TV  !!!
پی نوشت 1: خانمها و آقایون؛ در سالهای آتی شاهد سیل عظیم سرطان های جور و واجور خواهیم بود! آقا بفرست پارازیت قشنگه رو!!

پی نوشت 2: بی خیال دوستان!! فکر نمی کردم حتی آنتنهای شما هم دچار پارازیت شده باشه! جرونیمو و ویکتوریا نام شخصیتهای یک سریال کشکی ماهواره ای است که پس از 22 بهمن از حمله پارازیت درامان مانده و تنها کانالی که قابل مشاهده می باشد، همین کانال است!
_______________________________________________
نوشته شده در دوشنبه، سوم اسفند سال 1388 شمسی، ساعت 10 دقیقه صبح.

124 Comment:

شورشگران گفت...

كم پیدا نیستیم یهدا عزیز دل .. سر پیری و معركه گیری می كنیم .. تمرین های « كنگ فو« را دوباره شروع كردیم ..
یك مدتی هم عاشقی گولمان زد .. البته ما هم عاشق را گول زدیم ..
برای ملت مسلمان و اسیر دیكتاتوری شیعه ایرانی .. سرطان كه كاری نمی كند .. خدا و اسمان و چاه جمكران و دعا و ثنا و احمدی نژاد و خامنه ای و خاتمی و موسوی و ... تا دلت بخواهی دارند ..
سرشان هم همیشه طان بوده ..

سیاوش گفت...

باور کن نفهیدم منظورت از سلام جرونیمو و خداحافظ ویکتوریا چه بود؟
البته می دونم جرونیمو یک سرخپوست بود!!!
از یکی از دوستانی که بهش گیر داده بودن و پستی هم براش نوشته بودم که البته مجبور شدم بعدا هم اون پست و هم کامنتهاش رو حذف کنم ایمیلی داشتم که معلوم بود هنوز بهش دارن گیر می دن ولی فعلا سالم هستش.
چه روزهای ناراحت کننده ای شده.

کوروش گفت...

یهدا جان بگو کدام آهنگ داریوش را میخواهی تا کدش را برات پیدا کنم

کوروش گفت...

این بی شرف نه به فکر بسیجی های مخless خودشه نه من و شما...
سر جای خودش بمونه ... مردم ؟ ... کشک ارزون شده این روزها !
اما حالا این حرفا بدور اعصابت خورد نمیشه با این دوبله ؟!

زیتون گفت...

سلام یهدای عزیز
خسته نباشی صبح که بیدارمیشی یک شربت عسل بایک قاشق روغن زیتون خام نوش جان کن تااثرهرچی پارازیت است خنثی کنی
اصلابرای چی تلوزیون نگاه کنی حالاسریال تاریخی بودنمی گم نگاه نکن
به امثال محمدعلی ابراهیمی هم توجه نکن اینهامامورندنوشته به آنهامیدهند لجن پراکنی کنند

من گفت...

سلاااااممم.....
من که ندیدمش...اما خوب حتما مبهوت کنندس....
نگفتن این سرطانا جسمیه یا روحی ؟؟؟؟؟؟
آپم .:دی

نوشین گفت...

مرگ بر دولت کثیفی که با عقاید پوسیده و کثیفتر 1400 سال پیش و بازهم کثافت تر 400 سال پیش خود ایران تمیز وخوبمان را اینطور کثیف کرده
این دولت انقدر کثافت از مغزش تا نک پاشو گرفته که توی یک دریا هم شنا کنه کثافتش پاک نمیشه در نتیجه مغزش و گوشهایش مثل لوله های فاضلاب گرفته باید یه لایروبی حسابی این دولت رو بکنیم لجن گرفته

سینیور زامبی گفت...

من که چیزی نفهمیدم این دو تا چی بودن؟ اگه مال سریالای تلویزیونه که من را با آنها کاری نیست

آرش گفت...

خودم اولین نظرو گذاشتم... برو حال کن...

راستی من این پست خاطره ی حضور من رو هم خوندم... جالب بود... ما هم مث تو رفتیم قاطی جماعتشون و اون روز با جوارح سوخته( به خصوص بینی) برگشتیم... اشتباه استراتژیک بدی بود...

پاتریوتیسم گفت...

بیخیل سبز شوعزیزم اگه میخوای زندگی کنی گور بابای موسوی خامنه ای هاشمی تا مثل من چوبشو نخوردی بیخیال شو

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

سبز یک نماد برای آزادیست!
یعنی بیخیال آزادی، انسانیت، شعور، هدف و... بشم؟!
حالت خوبه آیا؟!

سیاهی گفت...

با درود
زیاد دستگیرم نشد.
ولی فکر کنم برای شما هم مثل من داره حس خفگی دست میده.

آدم... گفت...

سلام
منظورتون از اصلاح لينک چي بود؟
من متوجه نشدم
يعني عنوانش را اصلاح کنم؟
چه کار کنم؟
خوبي اش اين است که آقايان هم در تهران زندگي ميکنند.

arianaz گفت...

درود یهدا جان
خوش به حالتون که توی این پارازیت بازار این یه شبکه رو داری
ما همونشم نداریم

مازیار گفت...

هیچ وقت نتونستم خودم رو راضی کنم به دیدن این سریالا ...
حالا این ویکتوریا که هیچ ... بهتر از اینهاش رو هم نمی بینم ...
یعنی وجدان هنریم اجازه نمیده برای اینا وقت بزارم !
اونقدر شاهکارهای ادبی و سینمایی و موسیقی هست که نخونده و ندیده و نشنیدمشون ...
--
راستی در مورد پارازیت ... هاتبرد که کلن به فنا رفته ...
با یوتلست هم مشکل دارید اونجا ؟
ما با eutelsat w3a ، الان هم بی بی سی رو داریم ... هم صدای آمریکا و پارس .
البته تو بعضی مناطق تهران روی یوتلست هم پارازیت هست ...

گلناز گفت...

خب يکي از روش هاي خواباندن ملت همينه ديگه
نکنه توام فارسي وان مي بيني با اون دوبله ي مزخرفش؟!!

محسن گفت...

سلام یهدا جان 1 شعر با حال از اقای عالی پیام گرفتم گفتم بد نیست بچه ها هم بخونن.

بود اگر نام من مراد ، چه می شد!
یا کمکی داشتم سواد، چه می شد!
کاش که می شد به هر مخالف بد خواه
هی بزنم تهمت فساد، چه می شد!
کاش زنم پوزبند بر دهن خلق
تا دهن جملگی بچاد، چه می شد!
قوزک پایش دچار آبله می شد
روی دمم هر که پا نهاد، چه می شد!
کاش که می خورد الاغ خوشه اش از بیخ
هر که به ما رای خود نداد، چه می شد!
جای همه حزب های بی در و پیکر
حزب خران بود و حزب باد، چه می شد!
دفتر شهنامه جای رستم و بیژن
داشت فقط عده ای جواد، چه می شد!
کاش که من چار نعل و تند برانم
تا به ابد بر خر مراد، چه می شد!
همچو مهندس فلان، یا که فلان شیخ
بود طرفدار من زیاد، چه می شد!
قصه ی چل دزد اگر نداشت کسانی
چون علی بابا و سند باد، چه می شد!
نفت اگر می رسید همره لوله
تا کمور و غزه یا که چاد، چه می شد!
کاپشنم داشت نهصد و نود و نه
جیب ولیکن همه گشاد، چه می شد!
کاش نوبل را به من دهند خدایا
جای فلان خانم عباد، چه می شد!
داخل کابینه ام تمامی فامیل
داشت اگر رای اعتماد، چه می شد!
بود اگر چشم های ریز و قشنگم
همچو دهانم گل و گشاد، چه می شد!
شعر تو هالو اگر نداشت در آخر
قافیه ی احمدی نژاد، چه می شد

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

کی من؟!؟
ماهواره؟!
اونم فارسی وان!
چرا فحش می دین آخه!
این فقط یه اعتراضه

mohsen گفت...

سلام یهدا جان منظورت اینه که برا تنظیم نظرات تمام صفحه رو انتخاب کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرش گفت...

سلام
والا ما که نمیتونیم جایی رو بگیریم ... ولی من گاهی اگه حوصله کنم و از نتی که معتادم کرده بطور اساسی دست بکشم میشینم پای MBC Action اونم تازه اگه چیز درست و درمون داشته باشه.
دیگه بزن بزن و ....اینا دیگه

آره بابا
ما رو با چشم دگر بینید
تنگ ، گشاد ، چپ ، راست
ما قابل دیدنیم
ما هستیم
و صد البته
ما بیشماریم

دوست داشتی ما رو بیشتر ببینی ندا بده
شیکمشو سوفره میکونم
D:
;)

ziya گفت...

با سلام و سپاس از حضورتان و هدیه ای نافابل برای شما:
........................
فرهاد
تیشه در دل سنگ میزد
به راه عشق،

من تیشه در دل ابر میزنم
من در حسرتِ قطره ای ز آب
در دل ابر تیشه میزنم

من در جستجوی زندگی
در جستجوی اُنس
با طبیعت و انسان و مهر و هستی
تیشه میزنم
من درتمام دلهای تنگ،
تیشه میزنم

من تیشه در دل ابر میزنم
من تیشه در دل ابر میزنم
..................
با اجازه شما را لینک میکنم.

امین گفت...

آخه حیف وقت گرانبها نیست که صرف اینج.ر برنامه ها بشه
تازه اونا هم خوششون می یاد که مردمو اینجوری سرگرم کنن
این هم بهنه ایه که خیلی چیزا یادمون بره
شما که چیزی رو یادتون نرفته ؟

آرش گفت...

راستی منم Cbox زدم
به اسم EzAfAt-e ShomA
تا کسی نیومده افتتاحش کن
البته بعد از خودم
D:

امین گفت...

یهدا جان
منظورم از شمای نوعی بود
چیزی که نباید یادمون بره این بلاهاییه که این مدت سرمون آوردن
اینجور نشه که وقت و ذهنمون رو با این فیلمها پر کنیم و اون مسائل یادمون بره

کرگدن گفت...

لطف عالی مستدام !

کوروش گفت...

یهدا جان میری تو قسمت چیدمان
اضافه کردن یک ابزار
این بخش را اضافه میکنی:
javascript
بعد کد آهنگ را از وب زیر برمیداری و میگذاری داخلش
http://firedj.blogfa.com/

زشت گفت...

حماقت !و دین هفیون توده هاست!
با احترام به روح مارکس(البته اگه به رح اعتقاد داشته باشیم)

سارا گفت...

سلام هم سنگرم

مینا گفت...

سرطان خوبشه!!

دامون گفت...

درود...به يهدا.
پارازيت ميفرستند خوب بفرستند ما ميميريم خوب بيميريم ! ضد پارازيت هم داريم در حال پخش گسترده ويدئو حوادث روز عاشورا هستيم حوادثي كه بخاطر نديدنش ماهواره ها هم فيلترند !‌به دستت رسيده يا نه ؟جنبش سبز زنده است !

دامون گفت...

يعني انچه نبشتم ثبت شد؟

مستر افشین گفت...

متاسفانه پارازیت ها خیلی خطرناکند ...

دیالوگ سرخ گفت...

دمت گرم...خیلی باحال بود این تیکه ات

ولی ما که ماهواره نداریم.ولی با این حال باحال بود

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

دامون جان چی به دستم رسیده؟!
فیلم ها؟

دامون گفت...

بله كشتار وحشيانه ملت در روز عاشورا حمله به دستجات عزاداري و به گلوله بستن مردم در خيلي از نقاط تهران در حال پخشه ...

زشت گفت...

قلبل تحسین بود جون تونست خدشوخلاص کنه!
اگه خوب چشمامونوباز کنیم می بینیم بهترین کار خودکشیه ولی امثال من جراتشو ندارن!

ارمان گفت...

با سلام! کانال فارسی 1بدترین ومزخرفترین کانال تلویزیونی است که من اونو deleteکردم.هیچ مطلب بدرد بخوری ندارد. فقط وقت گرانبهای ادم رو تلف می کنن ورزیم هم همینو می خواد. کانال رنگارنگ داورهم احتمالا اجاره وزرات اطلاعاته. زیرا به کسانی حمله می کنه که هیچ پست دولتی ندارن ولی چون با جنبش سبز هستند به اونا حمله ورمیشه. مثلا خانم رهنورد. اخه ایشون چکار کرده که داور بهش حمله می کنه؟ جزاینکه پول می گیره. اینا هم که تا دلت بخواد پول دارن!

دامون گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
دامون گفت...

اها... اميدوارم موفق باشيد !!!
منظور از حذف قبلي چيست خودت حذف كردي ياسايت ميزبان ؟

mutineer گفت...

البته من فکر نمی کنم اینا از عمد رو این کانال پارازیت پخش نمیکنن چون باز هم ضرر کردن با این کار ...طبقه متوسط مخاطب عمده این سریاله و این یعنی چی ..؟یعنی این که اینا علنی دارن با این کار فرهنگ این مردم رو خودشون عوض میکنن و اون سریال بیشترن تاثیر رو روی فرهنگ اون طبقه میزاره و این خودش باعث به وجود آمدن توقعات و طرز تفکرات جدیدی میشه و مطالبات جدید... و این ج.ا هم که ایدئولوژیکه و بسیار توتالیتر .....
واقعا من هیچ وقت نمیتونم مخم رو رو بعضی از مسائل بسته نگه دارم ...یعنی الان روزه ذهنی گرفته بودم ولی میبینی ....بازم نمیشه..دیوانه شدیم رفت

مهدی (مهرگان) گفت...

سلام چه طوری ؟
چرا این قدر عصبانی شدی ؟ حالا ما شاکی بودیم یه چیزی گفتیم.
تا آخر هستیم

mutineer گفت...

بلاگ اسپات...
آره همه رو دیوونه میکنه...
دیگه ریفرش و اینا فایده نداره ...باید خودت رو بکشی و بعدشم بسوزونی و با خاکسترت از دوباره ساخته بشی...

سارا گفت...

سلام دوست خوبم .
مرسی از حضورسبزتون .
کاملا درسته . فقط شبکه فارسی وان بود که خیلی صاف و عالی فیلم نشون میداد . البته فیلم های سطح پائین هست اما برای سرگرم کردن یه عده سطحی بین خیلی هم جالبه .
اما شبکه های خبر رسانی بشدت دچار پارازیت شده بودن یا کلا قطع بودن .
به امید پیروزی حق بر باطل .

احسان گفت...

سلام ممنون از اینکه به وبلاگ درپیت من سر زدی درمورد سوالتم باید بگم من تو بلاگفا بلدم یعنی هرکدوم از این شکل های یه آدرس تو اینترنت دارن که اگه شما آنها را قرار بدی شکل ها ظاهر میشن

Iran گفت...

رتبه دولت مــــــــــــــــــا ...!

عمواسپاو گفت...

سلام یهدای عزیز
خیلی ممنون که بهمون سرزدی
والا دیگه کاری کردن که وقتی چشمم به صفحه تلویزیون میفته حالا چه داخله باشه چه خارجه احساسی شبیه تهوع(باعرض پوزش!!)بهم دست میده
هنوزهم نت بهتر وسرراست از همشونه
حتی اگه بخوام کانالی رو تماشا کنم بازم اینترنتی میشینم برا تماشاش
بجای این سریالهای ابکی هم میشینم چندتا فیلم میبینم...کلی هم خوش میگذره

غزل خونه گفت...

سلام
بله. بنده ته تغاری خاندان باقرلو هستم.
این پارازیتها دهن مردم بدبخت تهران رو آسفالت کرده.
این ترانه ی داریوش رو نشنیده بودم. خیلی خوبه. مرسی...

noah گفت...

به یارو دانشمنده میگن این موجایی که اینا میفرستن

چه اثرات مضری داره ؟ میگه چه جوری بگیم ؟ ما

نمی تونیم اینارو رو انسان امتحان کنیم . رو تخم مرغ امتحان می کنیم آبپز میشه .

داریوش گفت...

شگفتا شگفت! این سرطان ها ، از این مرگ ِ آرام آرام و گامه گامی که در تن درستی ره پوی اش گردیده ایم بهتر است! اینها همه بهای چیست؟ آزادی! شگفت آور است!
اما واپسین سنگر خموشی نیست ، هر که گفته ، می تواند خفه شود و خاموشی گزیند!

آزادی خواه گفت...

سلام دوست سبزم...
اگه موافق بودی تبادل لینک می کنیم...

زنده باد آزادی

پیردختر سبکسر گفت...

خیلی با نمک بود این پست یهدا...سلام جرونیمو و سلام ویکتوریا
خدا این دو تا رو از ما نگیره.
:)))))))

Unknown گفت...

درود
خوکهای اسلامی کاری به جز پارازیت و فیلتر و سرکوب و جنایت و ... بلد نیستند بالاخره باید یه جوری نظام الله رو حفظ کنند ! اما واقعا اگه این احشام بسیجی این کارها رو نمیکردند خود الله بیچاره میتونست دینش رو حفظ کنه؟ عمرا!
پیروز باشی

مازیار گفت...

قربانه U !
آره ... یارو beybi رو خوب اومده بود !
دو روز که نیست دلم براش تنگ میشه ...
البته یه سری توهین خیلی رکیک هم به بنده و سرکار کرده بود که ... خوشحالم که نخوندی ...
نمی دونم چرا وقتی میخواد به من فحش بده پای تو رو هم میکشه وسط ؟!
مرتیکه نه شرف داره ، نه آبرو ، نه سواد ، نه ...

مازیار گفت...

در مورد ماهواره Eutelsat ...
برای دریافت امواج این ماهواره ، کافیه یه LNB به دیش هاتبرد اضافه کنی ...
یعنی اول باید دیش رو به مرکزیت هاتبرد تنظیم کرد و بعد با استفاده از قیچی یه LNB به اون اضافه کرد .
--
به این آدرس سر بزن ... توضیحات کاملی داره ...

http://sikhunak1.wordpress.com//
---

آرش گفت...

ممنونم ازت، هروقت حرفی واسه گفتن داشته باشم آپ می کنم. توی این کانالها و برنامه ها میشه چهره ی رو به بیرون حکومت رو دید.

آرش گفت...

درود

قالب رو مجبور شدیم عوض کنیم.....

zodiak گفت...

اینجا چقده شلوغ پلوغه من گم میشم

ثلج گفت...

من سرطان می گیرم غمی نیست ولی دشمن عذاب همیشگی. سرطان من تو همین دنیا می مونه ولی عذاب اون دشمن تا ابد ، حتی بعد مرگش.

آسمونمون رو بگیرین ولی مطمئن باشین یه روزی پر خواهیم زد. یه روز نزدیک

دامون گفت...

اها هراسی نیست .....

حسام گفت...

ولی وزیر بهداشت گفت این پارازیتها سرطان زا نیست. باور کن رفیق!

دامون گفت...

.... خوب کمی احتیاط خوب است اما درین زمان احتیاط زیاد یعنی سکون ! حرکت باید از سکون در اید دوست من ...

rohollah گفت...

من كه اصلا ديش و ماهواره و اينا رو ندارم
پس راحتم..
در مورد پست پائيني، گزارش خيلي جذابي بود
نميشد اون پسر رو بزنين تو دهنش؟!
احتمالا اگه ميزدين بقيه به جاي اينكه به كمك شما بيان
طرف اون رو ميگرفتن

ترانه گفت...

ای جان ...
راستی این اهنگ روی وبلاگت منو کشته !!!

ترانه گفت...

زود تر می گفتی ورش دارم یک وقت نمیری !!!

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

جان؟!

من گفت...

وا یهدا جان مگه من مثه پسراست نوشته هام؟؟؟؟
:دی
راستی من از آخرم نفهمیدم یهدا معنیش چی میشه..

شاهین گفت...

درود
یهدا جان من طرفدار فارسی 1 هستم.به باور من درگیر بودن در مسائل کشور و مبارزات سیاسی و مذهبی دلیل این نمیشه که در بقیه سرگرمی هامون رو تخته کنیم.واقعا در این اوضاع و احوال که همه ناراحتن و ماهواره هم کانال های خوبش قطع هست , دیدن فارسی 1 هیچ اشکالی هم نداره و سریال ویکتوریا هم با اینکه هیچ هیجانی نداره ولی برای 1 ساعت هم که شده سرمون رو گرم میکنه و از فکر هایی که ناراحتمون میکنه بیرون میاره.فارسی 1 خیلی جاها نمیگیره.یه چیز جالب اینه که تا به حال فارسی 1 برای ما قطع نشده ولی برای همه ی هم محلیا و کوچه های دیگه ی محلمون (حتی ساختمان رو به رویی مون) قطع شده
یهدا جان خیلی گرفته شدی.این چند تا پست آخرت خیلی ناراحتم کرد.چرا اینقدر غمگینی؟
در پناه اهورا

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

شاهین جان غمگین نیستم، شاید می شه گفت یه جورایی بی حس شدم!
اپیدمیه

فاخته گفت...

براي ما كه همونشم قطعه
فكر كنم سرطانش بيشتر نصيبمون شه
راستي ممنون
بابت فيلم
دارمش ، اعصاب ديدنشو هنوز پيدا نكردم

rohollah گفت...

سلام يهداجان
منظورتون ازينكه نتوانستين آپلود كنين چيه؟
آيا ميخواستين لينك دانلود به دوستان بدين؟
اگه اينطوره اين لينك دانلودش هست
http://www.zshare.net/download/70158873776e93df/

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

بله دوست عزیز؛
خودم قصد داشتم که آپلودش کنم، اما مدام ارور داد، چون تمام لینکهای دانلود فیلتر بودند، به هرحال سپاسگزارم.

داریوش گفت...

من هستم بانو! چه شده همه گمان برده اند بر سرم پتیاره فرو فتادست!

بانوا ، سنگسار ثریا.م را ندیده ام و نخواهم توانست دید ، بر من گران می آید و می دانم که چندی باید در خود فرو شوم. این داستانهای جگرکاف ، روح و روان مرا ویران می سازد.

زنده باد آزادی

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

داریوش عزیز؛ البته قبول دارم که فیلم بسیار دردناکیست!
اما بهتره که ببینیدش. لحظات تعیین کننده ای داره!

aasi گفت...

ممنون ازحضور سبزت
راستی مایل به تبادل لینک با من همیشه فیلتری هستی

Unknown گفت...

یهدای عزیز وبلاگ زنده باد آزادی هیچ فرقی با وبلاگ mansourf4 نداره منتها اون وبلاگ ثابته برای ارسال لینک به دنباله یا بالاترین ... پیروز باشی

MAT گفت...

چی میگی؟حالت خوبه؟
بابا این کامنتا چه ربطی به من داشت ؟!ولی اگه منظورت اون حرفی که در مورده نوری زاده و سازگارا زدم شاید این کامنت 5 درصدش مربوط به جواب من میشد بقیش مثه اینکه جواب افراد دیگه ای باشه...
@@@!!!!

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

من کاملن خوبم!
شما چطوری؟!

مازیار گفت...

این فیلم ثریا ... با اینکه از لحاظ هنری حرفی برای گفتن نداره ، کارگردانی جالبی هم نداره ، بازی هاش هم اغراق شده هستن ، هنرپیشه نقش اول زنش هم لهجه آمریکایی داره ... ولی فیام روشنگرانه و خوبیه !
اون سکانس های سنگسار مخصوصن ، هم خوب کارگردانی شدن ، هم به شدت تاثیر گذارن .
--
راستی تو چقدر زود زود درجه میگیری ... یکم حسودیم شد.

مازیار گفت...

یهدا جان این چه نظری است که برای من گذاشتی !
من از شما انتظار فحاشی نداشته و ندارم .
یهدا دلم از دستت ناراحته .
اگر کار تو نیست لطف کن بیا بهم بگو .
منتظرم ...

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

مازیارجان سوء تفاهم شده!
کلن ماجرا را مفصل در وب خودت گفتم.

مازیار گفت...

یهدا ... !
از تو بعیده ... گول خوردی ؟!
این کامنت :
(( یهدا جان این چه نظری است که برای من گذاشتی !
من از شما انتظار فحاشی نداشته و ندارم .
یهدا دلم از دستت ناراحته ))
مال من نیست .
می دونی که کار کیه ؟!
من تا جایی که بتونم با حساب گوگلی خودم نظر میدم ، تا سوء استفاده ای صورت نگیره .
دلم از دستت ناراحته !!! آخه این ادبیاته منه ؟!

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

آره واقعن؛ شرمنده شدم اساسی (اصلن از خودم توقع نداشتم)
این ادبیات شما نیست.
مرا ببخش.

Rend e Khalvat Neshin گفت...

سلام
اول بگم که لینکت کردم....
خانم شما هم حماسه ساز بودی ها!!!
هزار ماشالله.... الله اکبر... بزنم به تخته

محسن گفت...

سلام یهدا جان .
میخواستم ببینم از ساقی خبری داری وبلاگشم که فیلتره اگه خبری ازش داری بهم بگو.tnx

مازیار گفت...

یهدا جان ...
اول بگم که نظر من در مورد موسی به شما خیلی نزدیکه ! ولی اگه طرف یهودیا رفتی این نظرت رو ابراز نکن ...! اگر هم خواستی ابراز کنی ، اسمی از من نبر ... ! من با این جماعت از نزدیک برخورد داشتم ، از نظر تعصب خرکی ، فرق زیادی با مسلمونا ندارن ...
--
در مورد اون سوء تفاهم هم باید بگم که شما چرا شرمنده شدی ... ؟
کسی که باید شرم کنه ، متاسفانه بویی از شرم و حیا نبرده ...
فکر کنم تقصیر منه ... شاید باید نظراتم رو تاییدی کنم ... دیگه کم کم داره خستم میکنه ... یبار میاد به نام دوستان به من اظهار عشق میکنه ... یه بار میاد توهین میکنه به دوستانم ... یبار هم فحش رو میکشه به خانواده هر دو ....!!!
بی خیال ... بهتره که نادیده بگیریمش ...
تشخیص کامنتهای دوستان خوبی مثل شما از کامنتای مزخرف کار راحتیه ...
احساس می کنم کم کم دارم به علم کامنت مسلط میشم !

سیاوش گفت...

این که گفتی برباد نخواهم رفت را خیلی خوب آمدی.
واقعا خوشم اومد.
لینکت را هم درست کردم.

mohsen گفت...

اول از همه لینکت رو اصلاح کردم
بعد تا من کار با بلاگر رو یاد بگیرمفک کنم دوستم از دستم ناراحت بشن بعد دقیقیا بگو نظرات رو کجاو چطوری درست کنم
الان دستش زدم ببین خوبهاینطوری
طلوع سبز 88

نوشین گفت...

کاریکاتور بروزم

سیاوش گفت...

این بابا ریگی سردسته گروهی به اسم جندالله بوده که مسئول کشتن حدود 20 نفر از مسئولین استان سیستان و بلوچستان و کشتن 15 سرباز گروگان و همچنین ترور یکی از فرماندهان سپاه بوده. اینها هم هر غلطی کردن نتونستن دستگیرش کنن و نهایتا سرویسهای اطلاعاتی کشورهای دیگه دستگیرش کردن.
حالا وزارت اطلاعات ایران هم پز می ده که ما گرفتیمش!!!
البته من نمی دونم باید بهش گفت که آدم خوبی بوده یا بد ولی بسیار خشن بوده و 15 سرباز بدبخت را گروگان گرفت و دونه دونه کشت و دولت ایران به ... خودش هم نگرفت.
اگه فیلتر شکن داری در سایت بی بی سی فارسی می تونی مطالبی راجع به اون پیدا کنی.

کوروش گفت...

خانم اسکارلت اون فاصله های بین سنگسار زیاد کمکی نمیکنه

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

سیاوش جان متشکرم بابت نکته سنجیت.
محسن جان، درست شد مرسی.
کوروش جان ای بابا! چه می شه کرد؟!

rohollah گفت...

يهدا جان يك روشي ميگم انجام بدين تا مدام شمارو گم نكنيم...
يك اشتراك در فيدبرنر بسازين و اينجا قرار بدين
ما(من و ديگر دوستان) شما رو با اون آدرس لينك ميكنيم
وقتي هم آدرست عوض شد كافيه آدرس جديدت رو در فيدبرنر وارد كني
اينطوري ديگه ما هميشه ميبينيمت
اونوقت تو هم لينك مارو از وبلاگت حذف نميكني(آيكون زبان)
....
تا اومدم ستاره دومت رو لينك كنم سه ستاره شدي!

مازیار گفت...

راستش نمی دونم چرا از کامنتدونی تاییدی خوشم نمیاد ... یعنی تو کتم نمیره ...
---
ای جان ...
من به قربان اون ابروی بالا انداخته ی اسکارلت برم !
سبیل رت باتلر رو عشقه ...
شما هم علی الحساب بر باد نرو ، زلف هم بر باد نده ... تا ندهی بر بادم !

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

روح عزیز؛ اییی فیدبرنر که گفتی چی چی ه َ ؟!
از کجا می خرنش؟!

مازیارجان؛ واقعن هم عشقه!

rohollah گفت...

يهدا جان فيدبرنر خريدني نيست
اكانتش در سايت فيدبرنر به صورت رايگان ايجاد ميشه
اصلا يك كار ديگه كن
يك اشتراك گوگل(جديد بسازين تا خصوصي نباشه) به من بديد تا براتون فيدبرنر بسازم و كدش رو بهتون بدم

rohollah گفت...

دست شما درد نكنه يهدا جان
دست من بي نكمه
اينجا ماهيگيري ياد ميدن
اما بايد قلاب داشته باشي
همچنين وقتش رو
http://1fathi.wordpress.com/2008/02/03/how-to-start-feedburning/

rohollah گفت...

اين فيد اورجينال شماست
http://yahdalife3.blogspot.com/feeds/posts/default
منم ناراحت نشدم
فقط به روش خودتون باشما مزاح كردم(آيكون زبان)

سیامک گفت...

یهداجان ببخشیدا من از این سریال متنفرم چون مردم رو سرکار گذاشتند.مارو هم از دیدن شبکه های سیاسی محروم کردند.فکر کنم اصلا هدف همینه.
سه ستارگیت مبارک باشه(هه هه هه )

aasi گفت...

مبارکه
آفرین به این همه ایستادگی
لینک شدی
اگه خواستی منو لینک کن

دیالوگ سرخ گفت...

بازم که فیلتر شدی!
با احمدی نژاد و ادعاهای ضد سرمایه داری او بروزم

aasi گفت...

ممنون که لینک کردی
ببین منظورت همینه
قسمت نظراتمو میگم

فرضيه هاي گستاخانه گفت...

واي واي كه حال به هم زن ترين فيلم از هر لحاظ اين ويكتوزياست....
شواهد نشان مي دهد كه اين هم يك طرح است كه از بيننده ي بقيه كانال هاي مهم كاسته شود!

rohollah گفت...

سلام
فقط و فقط اكانت گوگل به كار ميآد،‌اونم با پسوردش يهداجان... اكانت رو بسازين لطفا و به همراه پسورد بهم بدين... اگه هم براتون مشكله، خودم اكانت گوگل ميسازم براتون....
مي‌بخشيد كه كمي طول كشيد.... خوابم برد، يعني خوابيدم!
چون بايد الان بيدار ميشدم ;)

نوشین گفت...

آب دهان و تف و ادرار
بروزم

Unknown گفت...

این فیلم دانلود نمیشه اصلا" بازهم نمیشه

Unknown گفت...

یهدا جان من موقع نوشتن و قبل از منتشر کردن همیشه فونت را درست میکنم اما بلاگر مثل اینکه ضعف و اشکالاتی دارد و بعد از انتشار فونت آدم یا خیلی بزرگ میشود یا ریز ولی من مرتب برمیگردم و نظری به خط و خطوط می اندازم(بعضی اوقات دیر میرسم)
و اون جاستی فای را هم از این ببعد در نظر میگیرم از لطف و پیشنهادت ممنونم موفق باشی

زیتون گفت...

یهداجان ممنون
خوب بود

حر یت گفت...

مافیای اطلاعاتی در رژیم ولایت فقیه اسلامی-قسمت دوم

مازیار گفت...

راستش چرا ... شناختم ... ولی دوست داشتم خودت اعتراف کنی !
واقعن لذت بردم از خوندن اون کامنتت ...
نمی دونم چی بگم دیگه ... تو واقعن فوق العاده ای !
الان لپام گل انداخته مثلن ... !

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

خواهش می کنم مازیارجان!
بنده شاگرد شما هستم.

مسعود گفت...

درود یهدا

راستش به نظرم نمیشه همش غمگین بود. شبکه فارسی 1 با دوبله کردن سریالهای روز جهان خیلی از اون شبکه های بشکن و بالا بنداز کار مفید تری انجام میده. البته من علاقه ای به سریال ویکتوریا ندارم. من سریال 24 رو دوست دارم.

بابت لینک دانلود سنگسار ثریا م هم از تو و هم از روح الله عزیز متشکرم. امیدوارم هرکس این اثر زیبا و روشنگرانه رو ندیده ببینه.

پیروز باشی. پاینده ایران

rohollah گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
Iran گفت...

سلام
آره دیدم
تیپ نوشته های همشون یه شکله
دیگه بالاخره راسو هم لازمه
آره تائییش میکنم و مال اونا رو فیلتر میکنم که حالشون جا بیاد
D:

آره یه چند وقتیه که سرم شلوغ شده از نظر کاری
خیلی وقت نمیکنم بیام
ولی میام و چک میکنم ولی نمیرسم آپ کنم
یعنی میدونی دوست دارم با یه چیز درست و درمون آپ کنم
البته در نظر دارم...!

خبرت میکنم
این مملی ابرام هم مارو کشت

عموفیروز گفت...

فکر نمیکنم بین اینهمه نظریکه داری وقت خوندن نظر من هم باشه ولی موسیقیت رو پسندیدم. گرچه خاطره خوبی از صدای خواننده ندارم.
راستی من هم اون بازی وبلاگی که چند پست قبل نوشتی رو نوشتم.

ایزدیار گفت...

سلام و ممنون از حضور سبز شما
با مطلب"ابتکار دکتر مصدق در دادگاه لاهه" به روزم.سبز باشی

Iran گفت...

گفتم در نظر دارم آپ کنم
حالا آپیدم

ملا نصرالدین همیشه اشتباه میکرد...!

Iran گفت...

راستی چجوری میشه نظر رو حذف کرد؟
گشتم ولی پیدا نکردم
شرمنده ها
مرسی ممنون

غیرخودی ها گفت...

سلام به دوست همرزم و سبزم
دوباره برگشتم .
بعد از مدتها . البته از مطالب شما زیاد بی خبر نبودم .
خوشحالم که همیچین دوستان مبارزی دارم .
من هنوز تو بلاگر یاد نگرفتم چطوری آدرس دوستام رو لینک کنم . به محض اینکه یاد گرفتم لینکتون میکنم .
به امید پیروزی حق بر باطل .

سیاوش گفت...

یهدا جان یک فرق مهم بین کشور ما و غرب هستش.
در ایران همه مردم سیاسی هستن و از همه کشورهای دنیا خبر دارن ولی سیاسی ها بی شعور هستن و از چیزی خبر ندارن.
ولی مثلا در همین استرالیا سیاستمدارها باسواد هستن ولی اکثر مردم اصلا نمی دونن ایران با عراق 2 تا کشور هستن و ربطی هم به هم ندارن.
برای همین سیاستمدارها که واقعا خر مردم هم هستن خیلی با احتیاط عمل می کنن چون مردم اینجا فقط وقتی به جنگ راضی می شن که واقعا باور کنن خطری وجود داره.
از طرف دیگه شرکتهای خصوصی بسیاری هستن که با ایران تجارت می کنن و براشون مهم نیست که مثلا ایران مردم خودش را جر بده و یا جنگ اتمی راه بندازه. در یک کلام خدای اینها پول هستش و دریغ از یک جو شعور!!!
برای همین نه دولتها دوست دارن منافع خودشون را از دست بدن و نه می تونن ملتهای خودشون را راضی کنن.
به نظر من در این دعوای اتمی هر کس دوست داره طرف دیگه هزینه های مقابله با ایران را به عهده بگیره. برای مثال روسیه و چین از منافع خودشون نمی گذرن چون تهدید ایران در درجه اول برای آمریکا هستش. این جوری آمریکا را هم ضعیف می کنن.
در مجموع حماقتها و رقابتهای کثیف جهانی ممکنه به اتمی شدن ایران کمک کنه که در این صورت وای بر حال ملت بیچاره ایران.

خاکستر گفت...

سلام عزیزم
خوبی؟...من چیکارت کردم؟...چرل حالا گریه؟...چرا کره؟...
اینطوری گمون کنم دیرتر صفحه بیاد چون باید کل صفحه از اول باز بشه...
اینطوری فکر نمیکنی؟...
بازم یهم سر بزن گریه میکنماااااااااااا!!!!!!!!!!...

به امید ازادی سبز...

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

خاکستر عزیز؛ هرجور که خودتون صلاح می دونید.
بنده اصراری ندارم دوست گرامی.

سهراب ساعی گفت...

سلام یهدای عزیز
بازم که وبلاگت فیلتر شده.
زیاد غصه نخور عزیز
بذار سرطان بگیریم شاید خدا دلش به رحم اومد جونمون رو گرفت و شناسناممونو سیاه کرد.هرچه نشستیم عزراییل رو بفرسته اینور که خبری نیست.عزراییل همش می ره سراغ بقیه مردم دنیا.بذار بیاد اینجا ما رو هم راحت کنه از این خکومت پلید و این مردم بلانسبت احمق و کوته فکر.

سهراب ساعی گفت...

راستی یهداجان آهنگ وبلاگت بیسته بیسته
اینو از داریوش نشنیده بودم
داریوش خواننده مورد علاقه من همیشه بوده
با اجازه کد آهنگشو توی وبلاگم می ذارم.
شاید آخرین سنگر سکوت نباشه اما گاهی سکوت بلندترین فریادهاست......
ممنون و موفق باشین

فرزاد محمدی گفت...

کشک هم گفتید رفت!
لابد سرطان سینه ی این یارو کامیلا هم از این پارازیت ها بوده!
اگر جز این بود جای شک میماند...

ارسال یک نظر