۱۴ بهمن ۱۳۸۸

طشت رسوایی من

قرارها، مدار شد و پرسپولیس برد! (لعنت به این فوتبال کثیف) 
به دعوت روشنایی به یک بازی دعوت شدیم که باید 5 عیب خود را بگوییم!
آن هم در این هاگیرواگیر امتحان و ...
از آنجایی که از پرحرفی اصلن و اصلن خوشم نمی آید، مختصر و مفید می فرماییم و ختم می کنیم غائله را!
1. بسیار عدالت طلب می باشم به شکلی که "فطیر" مال یک دقیقه اش است.
چرا عیب است، چون همه جا مایه گرفتاریمان است و بدجوری در گل گیرمان می اندازد و بلااستثنا همه جا کبابمان می کند.
2. خیلی زود از کوره درمیروم.
عصبی می شوم و زمین و زمان را به هم می دوزم، بعد خیلی راحت نفسی می کشم و همه چیز را فراموش می کنم، تازه به اطرافیانم که به خونم تشنه هستند نگاه عاقل اندر سفیه هم می اندازم. (چتونه؟؟ چرا اینجوری نگام می کنین؟؟)
1-2- تا دلتان بخواهد زودرنجم و حساس!
3. دلتان هم که نخواهد از خودراضی و متکبر به نظر می رسم. اوه ه ه ه ه
ولی خوب کسی از دلم خبر ندارد که...
4. از آنجایی که من فقط با دل خودم کار دارم نه شما! عشق یکی خدا یکی هستم! یعنی بدمصب فکر کنم موهایم عین دندانهایم سفید شود اما باز اندر کوچه اولم باشم... (به خاطر این "کوچه ی"* تنگ و تاریک و نمور که لایقمان نمی داند حتی دَرَش سرک بکشیم!! تمام خیابانها و اتوبانها و جاده ها و بزرگراه ها و جاده خاکی ها و جاده مال روها و هرآنچه گذری از آن صورت بگیرد را ترجیح می دهیم از نقشه گوگل ارت حذف کنیم!!!)
5. تنبل،دیرجوش، تنبل، خیالپرداز (علیاحضرت مامان خانم اینجانبان را "رابرت" صدا می زنند) و تنبل هستم.  
مثل اینکه مرسوم است چندتا از دوستان رو هم دعوت کنیم، من شخص خاصی رو دعوت نمی کنم چراکه دوستام کلهم تو خط این بازیا نیستن، ساقی هم که بازی رو انجام داده، ولی خیلی دوست دارم "برادر مازیار" این بازی رو انجام بده! 
* شخصیت حقیقی

57 Comment:

براندو گفت...

چه شخصیت جالبی داری
تا اینجا که من شناختمت با 5 مخالفم

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

جناب براندو
آقا ما کوچیک شماییم...

مسعود گفت...

درود

عدالت طلبی خوبه ولی تا جایی که به ایده آل گرایی نرسه. کمونیسم به دلیل همین ایده آل گرایی احمقانه نابود شد.

باید تلاش کنی از کوره در نری. آرامش بهترین توانایی و قدرت یک انسانه. اگر هم زیاد از کوره در بری تو چهل سالگی یک سکته ناقص میکنی و کج و کوله میشی.

زود رنجی هم اصلا خوب نیست چون انسان نباید بی ظرفیت باشه و از هر چیزی برنجه و ناراحت شه چون با این کار قدرت حرف زدن رو از دیگران می گیری.

من هم موافقم. عشق یکی و زندگی یکی (خدا رو اگه دیدی یا باهاش حرف زدی سلام منم بهش برسون).

تنبلی رو هم که خودمم هستم. دوست دارم بگم نباش ولی نمیشه چون اول خودم باید بهش عمل کنم.

اون دو کتاب رو هم گذاشتم تو کتابخانه هر دو وبلاگم. موسی و خدا پرستی از فروید و لحظه هایی با فروید از امیر کشفی.

پیروز باشی. پاینده ایران

امید گفت...

سلام
بازیه جالبیه...حالا چرا 5تا؟!

حالم گرفته اساسی...ساعت 3 و نیمه صبحه،خوابم هم نمیبره،سرعت اینترنت هم پایینه،فردا هم دربیه،قراره لنگ ببره...تاج هم ببره تاثیری نداره چون دیگه حالم از این فوتبال کثیف و بی احساس سیاسی به هم می خوره و حیف اون شب هایی که جلوی در استادیوم از سرما قندیل می بستیم...
ولی اگه حوصله اش رو داشتم و رفیقام بیشتر اصرار میکردن بازم میرفتم استادیوم...ما که مومن نیستیم پس از یه سوراخ n بار گزیده میشیم

بگذریم...این وقت شب کسی نبود باهاش حرف بزنم مجبور شدم اینجا یه کم هضیون بگم

22 بهمن یادتون نره
تا بعد...V

rohollah گفت...

سلام
1-اين خصوصيت يكتون واقعا يكه(آيكون مرامت عشقه!)
2- به قول دوستان پارادوكس! هم زود از كوره در ميرين و بقيه رو جر و واجر مي‌كنين هم زود رنج و حساسين
3-اگه تو دل خودتون متكبر باشين و در رفتارتان قابل مشاهده نباشه كه اشكال نداره....
4-داري به ليلي و شيرين و عذرا و اينا پنالتي مي‌زني‌ها
شيرين هم آخرش ازدواج كرد و صب نكرد دندونش مثل موهاش بشه
5- ارادت داريم رابرت خانومي

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

مسعود جان
اون که مثله (خدا یکی، عشق یکی) والا ...
تلاشم بر همین اصله!
واسه کتابها هم دستت طلا، داشتم می مردما ولی حالا که می دونم دم دستمه دیگه فعلن خیالم راحته!

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

امید عزیز؛
به به می بینم که شمام "آبیته" هستید، یادم میاد چقدر به فوتبال اهمیت می دادم الان خندم می گیره! فوتبال کثیف و سیاسی!!
ولی خوب با توجه به نبود هیچ نوع تفریحی تنها راه دررو ِ دیگه!
گرچه بنده بی چون و چرا مخلص "علی دایی" هستم، ولی خوب تیم ما تاج است و ارداتمند ویژه اش هستیم!

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

روح اله عزیز؛
2. پارادوکس؟!؟
3. ایراد کار اینجاست که در دل خودم نیستم، ولی اینطور به نظر می رسد.

مازیار گفت...

ایول ... بازی !
تنبل ، عصبی ، زودرنج ، متکبر ... نه بابا ... ؟!
من که دیگه اینورا نمیام ... !
ولی خوب که نگاه میکنم ، به نظر میرسه به جای گفتن عیب ، بیشتر از خودت تعریف کردی ...
مورد یک که مثبته ... مورد دو و سه هم که فقط اینطوری به نظر میرسی و اینطوری نیستی ... مورد چهار هم که ظاهرن معنیش وفاداریه ؟ نه ؟ ...
قضیه رابرت چی بود ... نگرفتم .
---
اوه ...
نه ... منه پیرمرد خجالتی رو معاف کن ... !
آخه بابا من خصوصیت بد ندارم ... عیب ؟ کی من ؟ یعنی تو فکر میکنی من عیبی دارم ؟ اصلن انتظار نداشتم

mazyar himself گفت...

ولی جدی ... در اسرع وقت این بازیو انجام میدم .
استقلالی بودن و وضع دیکتت رو هم یادت رفت بنویسی تو عیبات ...!
به امید هم بگم که ... اولن که هذیان درسته ! دویمن ، مگه چنتا میخواید بخورید که اینطوری عذا گرفتی ؟

محسن گفت...

سلام 2 ,3 رو درست گفتی چون وقت بود پای نت ما رو درسته بخوری


امروز با ((گفت و گوی مهندس موسوی با سایت کلمه )) بروزم.

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

برادر مازیار؛
رابرت همون کارتونه بود که همیشه تو خیالات بود و مدام خودش و بچه فرض می کرد و شیطنت می کرد!
یادت نیست پیرمرد؟!؟

آدم ... گفت...

خانم جالبي هستي
در مجموع خيلي خانمي

مازیار گفت...

نه ... رابرت ؟؟
هرچی فکر میکنم یادم نمیاد ...
تو این زمینه خیال پردازی که من خودم استادم ...

مازیار گفت...

ههههه !
الان یادم اومد ... مرسی !
به علیا حضرت سلام برسون بگو خیلی باحال بود این تشبیهش ... در مورد خیال پردازی میگما ، جسارت نشه !!!

Unknown گفت...

کم و بیش من هم مثل تو هستم اما نکته هائی که مسعود گفته در بالا خیلی جالبند سعی میکنم خودم به آنها عمل کنم

نوشین گفت...

زن در دوره ساسانیان:
** بعد از خواندن مطلب زیر لطفا" خودتان رابطه زن در اجتماع و در خانه و در دانشگاه و در محیط کار را با مردان و بعد از اسلامی شدن و شیعه شدن و آخوندی شدن در ایران مقایسه کنید.
کدامیک به حق و حقوق زن بیشتر توجه شده؟
بروزم

عرعری گفت...

خوبه! فقط یکم بیشتر خودتو کنترل کن...

محمدرضا گفت...

سلام
ممنون از لطفت. چشم. هر وقت "به شب شدم" :) حتما به شما دوست عزیز هم خبر میدم.
5تا عیب...چقدر زیاد...من اینهمه عیب ندارم. خیلی بیشتر دارم. یکیش همین که خیلی عیب دارم.

nazila گفت...

چه قد این روزا بازی وبلاگی مد شده

داریوش گفت...

ما که درنیافتیم چه کنیم؟ بگوئیم آخ جان! روشنایی را آفرین بار کنیم یا اندر ویژگی های تو فرو شویم!
دادگر ، زودجوش ، زودرنج ، خودخواه (یا شاید خودپسند) ، تنبل ، دیرجوش ، خیال پرداز! با این همه "چیزی" که تو داری باید گفت : خیلی چیزی!

داریوش گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
noah گفت...

نه خوبه . آینده داری. اینم تنبلو افتضاح طلبه ام .

ارادت ویژه برسان به مامان و رابرت .

روشنایی گفت...

یهدا جون،چیه؟چرا ماتم گرفتی؟یکی نیس یه لیوان آب خنکی،آب قندی،چیزی بده دستت؟خوب گوش کن.میشنفی که میگن:یهدا جون،غصه نخور،فدای سرت،بزرگ میشی یادت میره.خواستم پیش از بازی برات پیام بذارم،دیدم مازیار نوشته تاجی هستی،گفتم پس از بازی بیام که هم بهت تسلیت بگم و هم دربارۀ تشت رسواییت چیزی بنویسم.من که گمون نمیکنم این چیزایی که نوشتی همچین درست باشن،اگه هم باشن پس تو هم از اونایی هستی که باید یه برچسب هشدار!با احتیاط نزدیک شوید به خودشون بچسبونن.با اینکه گمون میکنم مازیار پرسپولیسی باشه ولی چون هم نوشته که املات خوب نیس و هم غلط امید رو گرفته،بهش میگم که مازیار،دلبندم اون عزاست نه عذا. به داریوش هم باید بگم که چه بخوای بر من آفرین ببارانی چه بار کنی،بسی نیکو کاری میکنی که تنها چیزی که بر من نمی بارانن و بار نمیکنن،آفرینه.

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

وای روشنایی یعنی مردم از خنده ها!!
بابت "عزا" می گم!

مازیار کجایی، بیا ببین که دست بالا دست چه بسیاره!!!

فاخته گفت...

سلام
در مورد قسمت 3 و 4 به هم شبيهيم
آدم بايد خوشو بگيره ديگه نميشه كه اونوقت همه سوار آدم ميشن البته دور از جون شما

روشنایی گفت...

یهدا جون،خواستم یه جوری از عزا درت بیارم،گیر دادم به عذا.هرچند چون پرسپولیسیه دلم نمیومد،ولی گفتم بهتره این واپسین سوهامو هم بتابونم که بیخود بهم نگفته باشن،روشنایی.نمیخوای هم گوش پیشکشی کنیم؟

روشنایی گفت...

هر کدومشو که تو دوست داری.اگه تو هستی،منم هستم.

بانوی ایرانی گفت...

بازی جالبیه ...یه جورایی میتونیم با این بازی اخلاق های همدیگه رو بدونیم و بیشتر باهم اشنا بشیم
ولی اینا که گفتی بعضی هاش خیلی هم خوبه و عیب نیست
این رابرته خیلی باحال بود....
منم خجالتیم ...زودرنجم هستم و از حرف دیگران ناراحت میشم ولی نشون نمیدم
ولی تنبل نیستم .....از فوتبال هم متنفرم

مازیار گفت...

بابا منظورم غذا بود ! آخه یه غذایی گرفته بود که خیلی جالب نبود !!
--
ولی جدن من که جشنواره ای از غلط غولوطم ... حالا این یکی لو رفت ، خیالی نیست !

ترقه گفت...

راست میگی.عدالت طلبی این روزها عیب به حساب میاد.چون باعث گرفتاری و دردسر میشه عیب به حساب میاد.
بعد این رابرت کی بود؟!!!

Iran گفت...

سلام به تو دوست عزیز
و تازه آشنای من
D:
خوبی؟
ممنون که به وبلاگم اومدی و خوشحالم که از پستم خوشت اومد و حال کردی
D:
خلاصه اومدم ببینم کی اومده در خونمون
والا قسمت نظرات عقده گشای منکه تائیدیه نمیخواد
کلا همه چیش آزاده
D:
پستت هم جالب انگیزناکانه بود
بابا اینا که عیب نیستن کلا همش خوبه
D:

دوست داری منو بعنوان دوستت انتخاب کنی؟
منکه دوست دارم تو هم دوست داری؟
دوست داری با منکه با دوست تو دوستم دوست بشی؟
D:

راستی با یه آپ جدید به شبم
دوست داری سرت رو بکوف تو تیفال بلاگ مـــــــا

"اطلاعاتی که پس از بازداشت باید بدانید"
"روشهای ضد جاسوسی و تفتیش در زندگی شخصی"
+ یه چندتا چیز میز دیگه

منتظرم نذاریـــــــــــــــــی
هـــــــــــــــــــــــــــــا

شاد و سبز باشی

ترقه گفت...

کیلیک کردم.اما خب نفهمیدم!!!
شخصیت کارتونیه؟

ترقه گفت...

آهان.خب من این کارتون را ندیدم.
مرسی که گفتی یهدا جان.

مهدی (مهرگان) گفت...

بازی رو حال کردی ، عجب گلی زد کریییییییییییییییم

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

مهدی تو هم؟!!!!!!!!!!!!!!!!

محمد علی ابراهیمی گفت...

سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال
سرور تیم های جهان پرسپولیس
ننگ همه تیم های جهان استقلال

پرسپولیس ازادی جمهوری اسلامی ..........
زنده باد علی دایی .........

بین همه یتیم های دنیا عشق است پیروزی عشق است پیروزی

محمد علی ابراهیمی گفت...

مثل غنچه بود آن روز

غنچه ای که روییده

در هوای بهمن ماه

بر درخت خشکیده

مثل آب بود آن روز

آب چشمه ای شیرین

چشمه ای که می بیند

مرد تشنه ای غمگین

گرچه در زمستان بود

چون بهار بود آن روز

سرزمین ما ایران

لاله زار بود آن روز

روز خنده ما بود

روز گریه دشمن

روز خوب پیروزی

بیست و دوم بهمن


اللهم اغفر قائدنا سید روح الله الموسوی الخمینی و احشره مع الابرار ...........

استقلال ازادی جمهوری اسلامی

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

محمدعلی این یتیم که گفتی چی چی هست؟ یه تیمه یا یه شخصیته حقیقی؟؟!
از همونایی که من گفتم!

مینا گفت...

عجب! چه خوبه که اینگونه ای ! از بعضی لحاظ می شد اینارو همشو خوب برداشت کرد!! عجیبه ! من دچار دوبینی شدم انگار!!

داریوش گفت...

این ابراهیمی بی خایه ، دست از احمدی نژاد کشیده ، خشتک علی دایی را می کاود!

به روز را کردم! گفته باشم!

داریوش گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
داریوش گفت...

فرمانت به دیده ی سپاسه!

سارا گفت...

سلام یهدا جونی
یه کمی ترسیدم ها ...همچین بگی نگی خطری هستی ها !
اما یه چیز جالب اینجا دیدم، برادر ابراهیمی ، در رابطه با فوتبال هم همونقدر متعصب هستند که در رابطه با دین و سیاست !!! چقده سفت و سخت !
چند وقتیه مشکل اینترنت دارم ...

علی . آ گفت...

آیا علی دایی را عشق نیست؟ عشق کردم با این بازی ...

سیاوش گفت...

اولا همین که اینها را می گی یعنی به اخلاق خودت آگاهی داری و بنابراین فکر می کنم که شما بیشتر فکر می کنی که این جور هستی نه این که واقعا این جور باشی!!!
بعد هم زیاد ناراحت نباش اگر تیم شما همش برنده باشد بی مزه می شود و اصلا هیجانش در همینه.
به این محمد علی ابراهیمی هم بگو عوض چرت و پرت نوشتن در اینجا بره کامنتهای وبلاگش را تایید کنه و عوض دروغ نوشتن بره یک کم مطالعه کنه بلکه شاید آدم بشه.

مازیار گفت...

اگه قرار بود نام بلند پرسپولیس با این کارا مخدوش بشه که ...
خب خوده اون ا.ن هم پرسپولیسیه ! تیم هم که الان دولتیه ...

مهدی (مهرگان) گفت...

(تنها تو می مانی ، ما می رویم از یاد)
تقدیم به هاشمی بزرگ ، از مبارزان با دروغ و تزویر و فساد

فمينا گفت...

سلام اينا كه عيب نبود؟

شاهین گفت...

درود
کار جالبی کردی
من هم مانند تو خیلی زود رنجم.ولی خیلی هم زود جوشم.به هیچ روی خودم را نمیگیرم برای همین همیشه دورورم شلوغه
در پناه اهورا

نوشین گفت...

فقط نکن !!!
بروزم

محمد علی ابراهیمی گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
محمد علی ابراهیمی گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

ببین محمدعلی میای اینجا موس موس می کنی، هیچ خوشم نمیادا!
بروگمشو دنبال کارت، عوضی!
فکر کردی منم مثل چادریای هم کیشتم!!
نه قربون، بروی جای دیگه زوزه بکش!

سیامک گفت...

درود بر یهدای عزیز
من رو فیلتر کردند و الان همسایه شما شدم امیدوارم به خونه جدیدم سر بزنی
از دست این محمدعلی هم ناراحت نشو من وبشو دیدم ایشون همجنس بازه و عاشق دوستش مهدی شده
http://naslesiah1.blogspot.com

محمد علی ابراهیمی گفت...

عجب ........
فاحشه بودن خودت را ثابت کردی .........
عیبی نداره من دست به توهین نمی زنم گرچه شایسته ان هستی ولی بدان تو را نه دنیاست و نه عقبی !
در دنیا که توسری از ما می خوری و می دانی گر به دستانم برسی لحظه ای به تو رحم نمی کنم و در عقبی هم خدا بهتر می داند .........
لعنت خدا بر تو در ان روزی که زاییده شدی و در ان روز که به درک واصل می شوی و در ان روز که برانگیخته می شوی ...........

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

ممدعلی؛
اونش به خودم مربوطه
به سلامت.

ارسال یک نظر