۲۰ بهمن ۱۳۸۸

عدو شود سبب خیر، اگر خودم خواهم!




می خوای تانک بیاری؟! با  باتوم  پیشرفته تر می یای؟! قراره با شوکر بیای؟! می خوای واسه من آبپاش بیاری؟! با مسلسل و آرپیجی مستقر شی تو پشت بوم سازمانای "انگلی" (دولتی سابق)؟!!
چه بهتر !!!!
تو هیچ قاموسی نگفتن، وقتی دارن می زنن و می کشنت وایسا و بـِر و بـِر نیگا کن! "مقابله به مثل" یعنی همه اونا برعلیه خودت!
یعنی دلم می خواد ببینم کیو مادر زاییده که به من و دور و بریام چپ نیگا کنه!!!
خدا خیرش بده! چند سال پیش با یه بابایی سر تنه زدن دعوام شد، "اساسی"!
همون شب با غرور له شده و شخصیت خمیر تصمیم گرفتم برم دفاع شخصی...
یعنی "یارویی که اون شب به خونت تشنه بودم" دمت گرم!

پی نوشت 1: دوستان، البته قول نمی دم اگه یکی خواست از یه سوراخ سمبه ای گلوله شلیک کنه، یهو ناخواسته شیرجه نزنم جلوی گلولشا!! گفته باشم!

پی نوشت 2: عزیزان، بنده به هیچ عنوان نمی خوام بگم، خشونت به خرج بدین، اصلن و اصلن!!  ما اعتراض کردیم تا بهتر زندگی کنیم، برای این منظور حتی المقدور باید سعی کنیم "نمیریم"!! همین.

خبر: از دیروز مسنجر کلن "فرت".
__________________________________________
نوشته شده در سه شنبه، بیستم بهمن سال 1388 شمسی، ساعت 7:12 غروب.

101 Comment:

سینیور زامبی گفت...

خداییش من که حسابی ترسیدم اونارو نمیدونم! امیدوارم هیچ وقت تو پستت نخورم

آسمان سخت گفت...

سلام دوست سبزم
جنبش سبز خشونت طلب نیست . ما نباید اشتباه بزرگترهامون رو زمان انقلاب تکرارکنیم و بدون آگاهی و چشم بسته و با خشونت واکنش نشون بدیم . درست همون کاری که پدران ما کردن و حالا ما داریم تاوانش رو پس میدیم . جبنش سبز نشون میده که خواهان اصلاحاته نه انقلاب .
قرار نیست درست مثل زمان انقلاب از دامن یه استبداد سلطنتی بیفتیم به دامن یه استبداد دیگه به نام استبداد دینی .
همچنان با سکوت و راهپیمایی غیرخشونت خودمون ثابت میکنیم که آشوبگرو اغتشاشگر نیستیم . وقتی کودتاچیان خودروهای زره پوش بیارن و مردم رو به گلوله ببندن یعنی با دست خودشون گورخودشون رو گودتر کردن . اونوقت مرم دیگه هم علیه نظام بلند میشن .
به امید پیروزی حق علیه باطل .

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

آسمان سخت عزیز؛
این حرفها مسلمن حرف همه ی ماست!
به شرطی که بتونیم زنده بمونیم عزیزم!!
ما اعتراض می کنیم برای بهتر زندگی کردن، نه برای مردن!

کوروش گفت...

درود
پس یهدا جان اگه تانک تو خیابان دیدم بهت میگم بیای لوله اش را کج کنی!!
اما امیدوارم که معنی دفاع از تجمعات را با شورش شهری قاطی نکنیم ...
حالا که اینطوریه منم به روزم
پاینده ایران

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

کوروش جان؛
اونو دیگه باید به "داداش کایکو" بگی بیاد!
من شرمندتم.

محمد علی ابراهیمی گفت...

سلام جلبک
خدایی خودت میدونی بازم مثل همیشه جنبش سبز هیچ گهی نمی تواند بخورد ......
این بار هم که اگر فکر می کنی شما برنامه ریزی کردید بسیج 1000 برابر شما برنامه ریزی کرده و در ضمن از سپاه نیز کمک گرفتیم .....
مردم که با ما هستند اون هیچی ......
بسیج هم که خودمان هستیم که خودت هم میدانی تمتم نشدنی هستیم ......
سپاه و نیروی انتظامی هم از یک طرف ......
توبه کنندگان از جنبش سبز پس از فاجعه روز عاشورا نیز از طرفی دیگر پشت نظام هستند و ما را حمایت می کنند .......

واقعا شما هیچ کس را ندارید و فقط چند تا نخاله در تهران هستید ........

شاید این روزها روزهای پایانی جنبش و عمر شما باشد تا دیر نشده دست بکشید از اعتراض بر علیه اسلام ...
البته اگر گیر افتادی بگو رفیق محمد علی ابراهیمی هستم تا من شفیعت شوم .......
البته فقط تو .......
نه دوستانت .........

استقلال ازادی جمهوری اسلامی

کوروش گفت...

ببین داری از زیر کار در میری ها!!!
دستمال قدرت داداش کایکو را برداشتی باهاش دوپینگ کردی حالا به لوله خم کردن که رسیده حساس شدی؟؟!

بعدش هم
من این همه نکته گذاشتم تو مطلبم بعد تو میگی خدا بشنوه؟

کوروش گفت...

انسان نمیداند با شما جنس نامرد چه کند!

برام سوال پیش اومده!
چرا این ها اینقدر احق اند؟؟
ما که تمام قرارهامون را تو اینترنت هماهنگ کردیم ...
اگه همین وضعیت باشه فیلم ها را هم که آپلود میکنیم ...
فقط بلدند حرکت سوزی کنند؟!

چی شد که این قوم نفهم و بی نشان زمام ملک ما را بدست گرفت؟؟؟

کوروش گفت...

یهدا جان هر کشوری به فکر منافع مردم خودش است ...

ارمان گفت...

به محمدعلی: خوب چرا ازچند تانخاله اینقدر می ترسین؟ بله ما نمی تونیم هیچ ....بخوریم زیرا حق باماست این جناح سید علی دیکتاتوره که می تونه هر......دلش خواست بخوره!! امثال تو این توانایی و هنر رو دارن چون اگه یه روز .....نخورند می میرند!خودت خواستی اینو بنویسم. راستی همه حزب اللهیا اینقدر بی تربیت و بی نزاکتند؟ این متنی که نوشتم جواب خودت بود تا تو باشی بی نزاکتی نکنی!

آرش گفت...

یهدا جان حس نفرتت رو از دیکتاتوریسم درک میکنم. نمیدونم بعضی ها چرا اینقدر پاسیفیست و صلح طلبند. این طوری دارن از مردم می کشن بعد حرف از تظاهرات سکوت میزنیم. مگر اوایل اعتراضمان سکوت نکردیم. جوابش چی شد؟ باتوم و گلوله و تجاوز و زندان. فکر کردید اگر تظاهرات سکوت کنیم فردا خامنه ای میگه ببخشید من اشتباه کردم، اینها مردم ما بودند، اغتشاشگر نبودند؟ هرکاری که بکنیم برای سرکوبمان این انگ ها را به ما خواهند زد.
ای کاش بدانم مبارزۀ من با شخص نیست. بلکه با افکاریست که سالهاست آزادیم را از من گرفتند و هیچ کسی را با عقاید مخالفشان نمی توانند تحمل کنند و کشوری می خواهند خالی از مخالفینشان. انگار که ایران برای آنان باشد.

من را می توانید به بند بکشید، ولی کوه را نمی توان به بند کشید. (22 بهمن)

یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

کوروش جان گفتی هر کشوری به فکر منافع مردم خودشه!!
آخ که چقدر این جمله برای من غریبه!!
دلم بدجوری واسه خودمون می سوزه!

محسن گفت...

سلام دیدی این عمو فیلتری چقد اذیت می کنه دیگه صبرم لبریز شده ولی کم نمیارم
امیدوارم بیجاره نشم

ترقه گفت...

دفاع شخصی...
خیلی خوب و مفیده.
اما همه که توانایی انجامش را ندارند!

بهنام گفت...

درود
به به چه جالب يهدا من يالهاست دلم در حال سوختن با اومدن اسم ايران اشك تو چشمام بخدا سوگند راست ميگم
من از 11 سالگي با نام واقعي ايران آشنا شدم و 13 سالگي خيلي جدي شد و تا حالا كه ديگه ....
اما هنوز دارم ميسوزم توان نمونده واسم
بدرود

محسن گفت...

ستیز من تنها با تاریکی است و برای نبرد با تاریکی شمشیر بر نمی کشم، چراغ می افروزم. پیامبر ایرانی کوروش کبیر

امین گفت...

هر گز از مرگ نهراسیده ام

اگر چه دستانش از ابتذال شکننده تر بود

هراس من – باری – همه از مردن در سرزمینی است

که مزد گورکن

از آزادی آدمی

افزونتر باشد
--------
اگر موافق هستید تبادل لینک کنیم
شما را با چه نامی لینک کنم

پیردختر سبکسر گفت...

یهدا مراقب خودت باش دختر. مبادا دم به تله بدی. آدم گیر گرگ بیابون بیفته بهتره تا دست اینا.

غیرخودی ها گفت...

سلام یهدا جان
تصور نمی کنم توپ و تانکی درکار باشه . آخه قراره حامیان کودتاچیان هم باشن ؛ خب معلومه که جلوی حامیان خودشون جنایت نمی کنن که مردم چشم و گوش بسته متوجه بشن چه جنایتکارهایی دررآس حکومت ما قرارگرفتن .
راستی این محمد علی ابراهیمی مثل اینکه از کره ی مریخ تشریف آورده که اینهمه سبزرو نمی بینه . ظاهرآ اربابش بهش یاد نداده که ادب مرد به زدولت اوست . بخاطرهمینه که دهانش عاری از عفت کلامه .
اگه به قول محمدعلی بسیجی ما هیچ ... نمی تونیم بخوریم پس چرا انقدر دارن از وحشت ماقتل عام و بازداشت و شکنجه میکنن ؟ هرحکومتی که دست به چنین اقدامی علیه مردم خودش بزنه یعنی که درمرحله ی سقوط قرارگرفته و داره برای بقای خودش دست به هر اقدامی ولو قتل عام مردمش میزنه .
به امید پیروزی حق بر باطل .

مسعود گفت...

درود

یک چیزی می پرسم راستشو بگو یهدا.

استادت بروس لی یا جکی چن بودن؟ اگه استادت اونها بودن بگو تا من و بقیه دیگه حساب کار دستمون بیاد.

خشونتی به خرج نمیدیم ولی به هر قیمتی از جان خودمون و هموطنانمون دفاع میکنیم. اگر کسی بهشون حمله کرد میریم و کمکش میکنیم و بدون شک تو همچین شرایطی درگیری پیش میاد و توی این درگیری هم حلوا خیر نمیکنن.

پیروز باشی. پاینده ایران

سیاوش گفت...

خدا به آن کسی که می خواهد به تو چپ نگاه کند رحم کند.
اما تو را به خدا مواظب خودتان باشید. این کودتا چیها نیاز به خشونت دارن تا با خشن کردن وضعیت نتیجه بگیرن. هر چند گاهی خشونت هم اجتناب ناپذیر هستش.
خیلی مواظب باشید.

زادمهر همیشه سرافراز به پارسی گفت...

درود...

باسپاس از بزرگواری شما.

زنده و پاینده باد ایران بزرگ پارسی ما...

همه سبز بهاری باشیم و سبزبرای ایران بزرگ پارسی...

کوروش گفت...

آموزش ورود به مسنجر:

مواد لازم :
یک عدد یاهو مسنجر ورژن 10 که میتوانید از خود سایت یاهو تهیه فرمایید

جهت ورود ابتدا مسنجر را باز میکنید و از منوی Messenger (کنار Help) گزینه ی
Connection Preferences
را انتخاب کرده و از Category (سمت چپ) وارد سربرگ connection میشویم
سپس گزینه ی دوم یعنی connect via a proxy server را انتخاب کرده و HTTP proxy را انتخاب کرده و Ok می کنیم
حال میتونید در شرایطی که مسنجر بسته میشه از این روش استفاده کرده و وارد مسنجر شوید ...
البته بعد از بازگشت به شرایط عادی مسنجر خود را به حالت عادی برگردانید زیرا این روش مشکلات خاص خودش را دارد

آدم ... گفت...

شما دفاع شخصي بلد بودي؟
من هم يه چيز هايي بلدم.

آدم ... گفت...

شما دفاع شخصي بلد بودي؟
من هم يه چيز هايي بلدم.

مازیار گفت...

کاراته باز عزیز ... !
کلن خیلی مراقب خودت باش ... زیاد هم ماجراجویی نکن لطفن . البته می دونم خیلی عاقل تر از اینی که من نصیحتت کنم ولی خوب دلواپسم دیگه ...

Unknown گفت...

درود
درسته باید با این حیوونا جنگید
اینها هیچ انسانیتی ندارن اما بعضی مردم دچار جوگیری میشن !
هیچ انقلابی فقط با شعار به جایی نرسیده
به امید پیروزی ایران
موفق باشی

سردبیر نارنج سبز سیاسی اجتماعی گفت...

سلام
ممنون از پیامتان
واقعا همین است
موفق و سربلند باشید

مه / یار گفت...

فداااااااااااتم ریفیق /

مسعود از پارسه گفت...

درود بر يهدا جان

حرف دلم رو زدي اگه بخواهيم مثل سوسولا بريم تو خيابون و دست خالي باشيم يا هيچ حركتي نكنيم بهتره نريم و بشينيم خونه پاي بخاري.اون وسط شربت نميدن با باتون تو سر صورتت ميزنن چه بي گناه باشي چه با گناه خلاصه ميزنن اگه ميخواي كتك بخوري بهتره نري تا كي كتك خوردن اين دفعه بيشتر از قبل مي گيرن.اگه ميگيد ما خشونت به خرج نمي ديم داريد اشتباه ميكنيد چون اونا به خرج ميدن.

در كف مردانگي شمشير مي بايد گرفت حق را از دهان شير مي بايد گرفت.

پيروز و پايدار باشيد

سارا گفت...

سلام یهدا جونم
امروز حالم خرابه ... همیشه دیروز ، روز موعود حالم خراب میشه ، انتظار میکشدم ، این روزها غیر از انتظار چیز دیگه ای رو نمیشناسم ...
امشب برنامه چیه ؟ قرار شعار دادن بود ...
تو خبری نداری ؟

سیامک گفت...

درود بر یهدا عزیز
گيرم که در باورتان به خاک نشسته ام! و ساقه هاي جوانم از ضربه هاي تبرهاي‌تان زخم‌دار است با ريشه چه مي‌کنيد؟ گيرم که بر سر اين باغ بنشسته در کمين پرنده‌ايد پرواز را علامت ممنوع ميزنيد با جوجه هاي نشسته در آشيان چه مي کنيد؟ گيرم که مي‌کشيد گيرم که مي‌بريد گيرم که مي‌زنيد با رويش ناگزير جوانه چه مي‌کنيد؟
ما بیشماریم
یک روز مانده تا رستگاری جنبش سبز

روشنایی گفت...

هدا جون،من بسی با این اگر خودم خواهم،حالیدم.من خودم کشتم تا دیگرون اینو بپذیرن.همه اون چیزایی رو که نوشتی دارن،ولی باز شکست میخورن،تا ما،همدیگه رو داریم.راستی استیون سیگال،سراغتو میگرفن.گمون کنم میخواد بیاد واسه پای بوسی.
پاسخ پیامت رو هم نوشتم.خواستی بیا بخون.

دیوونه گفت...

اینا همش از ترسشون ناشی میشه

نگین گفت...

خانم شما مطلب دارید چرا چرند و پرند می نویسید ؟

خاکستر گفت...

سلام دوست عزیز
من برای هفتمین بار فیلتر شدم...
اگه دوست داشتی لینکمو تصحیح کن و بیا بهم خبر بده...

به امید آزادی سبز...

امید گفت...

سلام یهدا جان...شرمنده که دیر اومدم
یه مقداری هم به خاطر اون بازی کذایی حالم گرفته بود که حتی دو سه روز نت نیومدم
فعلن که 20-17......اونم به لطف دولت کودتا
هنوز خیلی مونده لنگیا...
---
پست خیلی خوبی بود،من بیشتر دوست دارم که این جنبش به سمت خشونت نره،چون هم با انقلاب های کلاسیک مخالفم هم عقیده دارم این رژیم همین رو می خواد و انتظار این رو میکشه که ما به سمت مقابله به مثل بریم تا برای کشتن و خشونت بیشتر بهانه داشته باشه
ولی به این هم باور دارم که کار از انقلاب مخملی و رنگی و مدرن و این چیزا گذشته و با این رژیم توتالیتور دیکتاتور فاشیست بی پدر مادر نمیشه نرم برخورد کرد...واقعن سخته که با گوریل شطرنج بازی کرد
به هر حال باید دید فردا چی میشه،من که خیلی به فردا و در کل فردا ها خوشبینم
البته ممکنه یک ساعت دیگه برم تو اوج نا امیدی

پیش به سوی آزادی...
تا بعد...

تراش باشی گفت...

به این میگن عزم جزم و راسخ..
همراهتم، هم رزمتم..

ایلیا گفت...

درود
شما رو لینک کردم

براندو گفت...

یهدا جون تور روخدا مراقب خودت باش
ما به کسایی مثل تو احتیاج داریم

من گفت...

مراقب تر از مراقب باش

گلناز گفت...

همه هستیم. نگران نباش. ما دفاع جمعی بلدیم نه شخصی!

فاخته گفت...

برو جلو من پشتتم
به اميد آزادي مزمن يهودا جان

afshin گفت...

[گل] ** گزارش از سایت رویداد در تهران :

به همه ادارهای دولتی - مدارس - پادگانهای سراسر کشور - بیمارستانهای دولتی - سپاه پاسداران - بسیج - نیروی هوایی - و دیگر ارگانها و سازمانهای و کارخانجات دستور داده شده با تمام نیرو و در صورت امکان همراه خانواده در روز سیاه ٢٢ بهمن حاضر شوند - لازم به تذکر است از شرکت کنندگان حضور و غیاب میشود


اینگونه میخواهند بگویند ملت طرفدار نظام دیکتاتور و آدم خوار است

خبرگزاری مهر :
3٠٠ خبرنگار خارجی در راهپیمایی 22 بهمن [گل]

کوروش گفت...

امشب همه میدانند که فردا 22 بهمن سبز است ... الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکبر- الله اکــــــــبــر
فردا صبح(۲۲بهمن ماه۱۳۸۸) راس ساعت ۱۰ از میدان دوم صادقیه(فلکه دوم صادقیه) به سمت آزادی

شاسگول گفت...

اين برادر بسيجي مون خيلي باحاله
منگل ان اينا
به تظاهرات 3 ميليوني 25 خرداد ميگن 250 نفره
به راه پيمايي سانديس خوران و زوري ِ خودشون كه با تهديد كارمندان ادرات جورش كردن، ميگلن چند ده ميليوني!
خوبه خوش بينانه، خوش بينانه (اين عبارت خوش بينانه رو بايد 50 بار تكرار كرد) 9 دي اينا 150 تا 200 هزار نفر سانديس خور بيشتر نبودن
اونوقت ميان به ما ميگن شما كميد، ما زياديم
يكي نيست بگه آخه مردك
تو همون جمعيت "انبوه" و "چند ده ميليوني" 9 دي تون، چرا حتي تعدادتون كمتر از سانديس و كيك هاي تدارك شده بود؟
چرا آخرش مجبور شدن سانديس ها رو با كارتن بين تون تقسيم كنن؟
چون كم بودين ديگه
حتي از تعداد سانديس هاتون هم كمتر بودين بيچاره ها!
به نظر من اگر حساب و كتاب سران اينا هم همين طور مثل طرفداراشون قضا قورتكي باشه، اينا به آخر بهمن عمرشون قد نميده
(گر چه، سران اينا حواس شون خيلي خوب جمعه عدد و رقم واقعيه، اين حرف ها رو براي ساده دلايي مثل همين رفيق بسيجي مون ميزنن)

xxx گفت...

قابل توجه برادران بسیجی‌ پر کنده شده ،

دعای نزدیکی‌ شب ۲۲ بهمن به خواهر و مادر بردار بسیجی‌ : فتا توپن لزین امنوا اوخ اوخ کم ، خداوند منان شما را از بلایای اوخ اوخ حفظ نماید ، سلام ما رو به مادر گرامیتان برسونید .

دیوونه گفت...

با مطلب " جیش , بوس , لالا " بروزم.

protester گفت...

تولید مثل و مقابله به مثل،انسان برای این ها آفریده نشده!
و چه زیبا و پرستیدنی بودند سبزهایی که گاردیا را از زیر لگد مردم نجات می دادند،ما از گاندی و ماندلا آموخته ایم خشونت ایشان در برابر صبر و آرامش ما چاره ای جز تسلیم نداره.
فردا خامنه ای نخواهد گفت ببخشید،بل ما نباید کاری کنیم که در برابر نسل آینده مجبور به گفتن"ببخشید" باشیم.خشونت دایه ی خشونت بیشتر خواهد بود،ما باید این بازی دومینو را خراب کنیم!
و چه خوب که انسان قدرت مقابله به مثل(دفاع شخصی) داشته باشد و فراموش کند نبخشیدن را.بخششی از موضع قدرت نه ضعف!
البته اینا را به خودم می گویم نه شما که با پی نوشت 2 شفاف سازی فرموده ای!

دیوونه گفت...

با مطلب " جیش , بوس , لالا " بروزم.

دیوونه گفت...

با مطلب " جیش , بوس , لالا " بروزم.

محمد علی ابراهیمی گفت...

شاید امشب اخرین شب زندگانی بی ارزش جلبک های سبز بد بو باشد چون فردا همه ان ها را از هم می شکنیم !
امشب شب توبه برای همه مردگان سبز فراهم است .
یهدا
ساقی
مازیار
کوروش
داریوش
سیاوش
مسعود و 000
شاید امشب اخرین شب عمرتان باشد تا دیر نشده از دشمنی با حق دست بکشید .....
فردا ملخ های سبز را له می کنیم .......

استقلال ازادی جمهوری اسلامی

Unknown گفت...

** گزارش از سایت رویداد در تهران :

به همه ادارهای دولتی - مدارس - پادگانهای سراسر کشور - بیمارستانهای دولتی - سپاه پاسداران - بسیج - نیروی هوایی - و دیگر ارگانها و سازمانهای و کارخانجات دستور داده شده با تمام نیرو و در صورت امکان همراه خانواده در روز سیاه ٢٢ بهمن حاضر شوند - لازم به تذکر است از شرکت کنندگان حضور و غیاب میشود


اینگونه میخواهند بگویند ملت طرفدار نظام دیکتاتور و آدم خوار است

خبرگزاری مهر :
3٠٠ خبرنگار خارجی در راهپیمایی 22 بهمن

خشم ملت ایران زمین ! گفت...

اخطار شدید مردم به مقامات و سران ایران اسلامی

اخطار شدید مردم به مقامات و سران این کشور اسلامی که اگر به این اتفاقات اخیر رسیدگی و برخورد نکنید خودمان مانند دهه ۶۰با مجرمین و آشوب گران برخورد خواهیم کرد.

تمام دنیا دیدند که حرامیان سبز پوش در روز عاشورا چه هلهله و شادی برپا کردند.تعدادی از جوانان مارا کشتند و مکان های عمومی مارا نابود کردند.عده زیادی را از جمله زنان و مردان عزادار حسینی را مورد حمله قرار دادند و مجروح کردند.قرآن را به آتش کشیدند.پرچم های امام حسین را پاره کردند.

شما مقامات و سران کشور در جریان بی حرمتی به امام راحل وهتک حرمت به ایشان برخورد جدی ای نکردید و این مردم بودند که با راهپیمایی عظیمی با این فتنه گران برخورد کردند اما کار خاصی را از شما مسئولین ندیدیم.واین بی شرمان باز به کار خود ادامه دادند.

اما این بار دیگر فرق میکند.این بار به سید و شهدا و سالار شهیدان حسین ابن علی(ع)در روز عاشورا بی حرمتی کردند.به خون شهیدان و به امام خمینی (ره)و به اصل ولایت فقیه بی حرمتی کردند.

ما از شما اشد مجازات را برای این منافقین،این فتنه گران میخواهیم،واین اخطار را به شما میدهیم که اگر این بار ذره ای کوتاهی کنید خودمان دست به کار میشویم و شر این منافقین و معاویه و شمر صفتان را از این کشور از اسلام پاک میکنیم.دیگر خون مردم ایران به جوش آمده است.دیگر نمی خواهیم دشمنان قسم خورده این کشور و دین اسلام از این رفتار راضی و خوشنود باشند.

من گفت...

سلام یهداجان....من واست نظر گذاشتم.....کوشن؟؟؟؟
مراقب خودتون باشید.....وقتی تو و امثال تورو میبینم از خودم رنجور میشم که ترس حاکمه بر تصمیم گیری هام...

من گفت...

آها فهمیدم مثه که اون موقع نظرم ثبت نشده بوده....
واسه پست قبلیتم همین طور.....

آرش گفت...

protester عزیز بخشش در مورد کسانی که خود را فروخته اند و یا در حماقت خود غرقند کارگر نخواهد بود. با بخشش شما آنها بیشتر می کشند. من هم خشونت را به عنوان اولین راه نمیشناسم. ولی زمانی که ما هرچه بیشتر سکوت می کنیم آنها بیشتر سرکوب می کنند، به نظرم سکوت جایی ندارد. به روش گاندی مبارزه کنیم یا خیر همه یک هدف را دنبال می کنیم. تفاوت در انتخاب وسیله هاست. دستت را می فشارم.

یک سوال هم داشتم از این بسیجی ها. می خوام بدونم اگر یکی مسلمان نباشد، مثلا لاییک باشد یا خواستار حکومت مذهبی نباشد و در کل مثل شما فکر نکند آیا به عنوان یک شهروند ایرانی شناخته می شود یا خیر؟ باید در سرزمینی که به دنیا اومده زندگی کند یا خیر حق زندگی در سرزمینش را ندارد؟ اگر این سوالات را لطف کنید و جواب دهید من تکلیفم رو میدونم که بلیط بگیرم برم یا میتونم با هموطنانم زندگی کنم؟
البته فکر می کنم پاسختان از شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه" مشخص باشد.

کوروش گفت...

خبر خوش!
حکومت تنها شده!
فریاد الله اکبر بسیج حتی با بلندگوهای مساجد هم با فریاد مرگ بر دیکتاتور مردم پاسخ داده شد!!!
تهران غوغاست...
فردا روز ماست...

محمد علی ابراهیمی گفت...

جناب کوروش زر مفت نزنید چون اتفاقا اصلا ما از مخالفین الله اکبری نشنیدیم .
لذا این قدر جوش نزنید .
امشب شکست خود را دیدید باشد فردا بهترش ببینید !

بسیجی گفت...

جناب ارش اگر کسی هویت ایرانی داشته باشد ولو با هر مذهبی جز هم میهنان عزیز ما محسوب می شود .....
لکن ایران اکنون کشور اسلامی است و اکثریت ان را مسلمانان تشکیل می دهند لذا هر ایرانی با هر ایینی که دارد موظف است تابع حکومت اسلامی و قواعد مشروع ان باشد .......

کافر بر دو قسم است
1 - کافر حربی = به کافری گفته می شود که اوای جنگ با مسلمین را سر داده و به قول معروف بر علیه اسلام عمل می کند که در این صورت بایستی با وی مقابله شود ........
2 - کافر ذمی = به کافری گفته می شود که در پناه کشور اسلامی زندگی کرده و کاری با کسی ندارد .....


حالا شما اگر از قسم دوم هستید که می توانید 1000 سال در ایران پیش هم وطنان خود زندگی کنید ولی اگر خدای ناخواسته از قسم اول باشید بایستی هر چه زودتر ساک خود رابسته و از ایران خارج شوید ...

بسیجی گفت...

اینک چنان اسلام را وصف نمایم که هیچکس پیش از من آنرا وصف نکرده باشد،
اسلام،تسلیم و سر سپردگی است،و تسلیم،یقین است
و یقین تصدیق است و تصدیق اعتراف است
و اعتراف به جای آوردن فرامین دین است
و به جای آوردن آن فرامین،عمل کردن به آن است .....

لا اله الا الله
محمد رسول الله
علیا ولی الله

noah گفت...

Faghat movazeb bash .

in kesafata hichi halishoon nist

آزادیخواه گفت...

درود
باتوم هایشان دیگر درد نداره درد منو تو چیزی نیست جز ازادی

آرش گفت...

جناب بسیجی من با هیچ کسی جنگ ندارم. من خواستار حقوقی هستم که از من سلب شده. ولی چیزی که من را برای ماندن یا رفتن مردد می کند این است که؛ با هر کسی که صحبت می کنم می گه اینی که اینا نشون میدن که اسلام نیست. به این نتیجه رسیدم که هرکس اسلام خود را دارد. موضوع اینجاست که درست است اکثریت کشور ما مسلمان هستند ولی چرا اکثریت با حکومت موافق نیستند؟ کی شما مردم را به اختیار خود گذاشتید که خود انتخاب کنند حجاب می خواهند یا خیر؟ کی مردم موافقت کردند گشت ارشاد مردم را به زور به سمت بهشت هدایت کند؟ کجا موافقت خود را با نقض حریم خصوصی اعلام کردند؟ کجا موافقت خود را با سانسور اعلام کردند؟ کِی گفتیم جوانهایمان را به خاطر اعتراض بکشید، تجاوز کنید، شکنجه کنید، زندان کنید؟ کی رفراندومی سالم برگزار شد تا ببینید آیا مردم باز هم به جمهوری اسلامی رأی می دهند یا از آن سیر شدند؟ و اگر یکبار چنین اتفاقی افتاد آیا امکان قبول یا رد آن از طرف نسل جدید امکان دارد یا تا ابد باید با آن قوانین کهنه زندگی کرد؟ پس چرا همان مردمِ اکثراً مسلمان امروز اعتراضشان با گلوله پاسخ داده می شود؟ چرا به همان مسلمان ها انواع القاب کافر و منافق و محارب و ... برای سرکوبشان می دهید؟
بله اکثریت کشور ما مسلمان هستند، ولی قوانین اسلامی ای که اکنون حاکم است از آستین خامنه ای بیرون می آید و اصولاً اساس کار همه ی حکومت های مذهبی و دیکتاتوری همین است.

زیتون گفت...

شاداب باشیدانشاالله
فولون کسک

سینیور زامبی گفت...

چه خبر؟ رفتی با دفاع شخصی بزنیشون؟

کوروش گفت...

آسیب شناسی یک حضور کم رنگ و کور:
http://PersiaPeople5.Blogspot.Com
۲۲ بهمن فرصتی برای باز اندیشی در ۵ اشتباه استراتژیک جنبش سبز

آرش گفت...

سلام، ممنونم.
میدونم حال شما هم خوب نیست(22 بهمن)، ولی اینجوری نخواهد موند. متأسفانه نه امید خان رو میشناسم نه دوستش.
منتظرتون هستم، همه هم دردیم..

نخواب وقتی که هم بغضت به زنجیره
نخواب وقتی که خون از شب سرازیره

سینیور زامبی گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
سیاوش گفت...

امروز صبح می خواستم وبلاگت را ببینم دیدم کلا نیست. نگران شده بودم.
آدرس را تصحیح می کنم. برام جالبه که وبلاگ خودم هنوز فیلتر نشده.
ظاهرا حرفهای من آسیبی به اسلام و مسلمین نمی زنه.

نوشین گفت...

تصاویر باور نکردنی ( قسمت اول )
بروزم

داریوش گفت...

تارنگار مرا پالاستند!
iranevis.blogfa.com را گویم!
اینک اینجایم!
nabu.blogfa.com

داریوش گفت...

دیروز برای من بسیار گران آمد و دشواری ها کشیدم و دلرنجیده گردیده و هم اینک هم اینچنین ام. می خواستم از فروغ بنویسم ، اما اگر یارای نبشتن ام بود . . .

احمد عليزاده گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
محمد علی ابراهیمی گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
محمد علی ابراهیمی گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
محمد علی ابراهیمی گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
کوروش گفت...

درود
یهدا جان من بسیار از این بابت خوشحال شدم
خیلی نگران بودم که 22 بهمنی انقلابی داشته باشیم و به همین زودی پیروز بشیم و فردا مجبور به سر و کله زدن با کسانی هنوز تجربه ی کافی را ندارند و زود احساساتی میشوند و ...
این شکست از پیروزی برای من شیرین تر بودم
!!!

مینا گفت...

خسته ام ...

شورشگران گفت...

جنبش سبز باید تكلیفش را با شرع حاكمیت اسلامی روشن كند .. انقلاب هم در ایران گرفتار دیكتاتوری مذهبی .. تعویض رژیم فهمیده می شود .. وای ..
این قضه سر دراز دارد

دیالوگ سرخ گفت...

من به تکامل معتقدم و نه تناسخ
تناسخ مال هندی هاست و در اون روح مطرح هست
در صورتی که من مادی گرا هستم

دیالوگ سرخ گفت...

خب مشخصه...ما یک هفته هست در دفاع از ماتریالیسم و الحاد داریم بحث می کنیم در مقابل الهی اندیشان...پس چی فکر کردید

شورشگران هم دقیقا مثل ما اینجا بود و بحث می کرد در رد مسائل الهی اندیشان...

دیالوگ سرخ گفت...

ببینید

یکی از دوستان خداباور یه وبلاگ گفتمان زده جدیدا و در مورد مسئله وجود خدا مطلب زده http://payamsoadat.blogfa.com
و بچه های چپ سوسیالیستی رو دعوت به مناظره کرده ... در همین راستا دو سه تا وبلاگ از جمله من جوابیه کوتاه زدیم
برای اون ...

مباحث از قانون علیت و رابطه اون با اثبات خدا شروع کرد
ما هم در مقابل طبق قانون بقای ماده و انرژی و فلسفه ی زمان
و برخی مسائل علمی در تکامل انواع موجودات زنده ی داروین
ثابت کردیم چنین چیزی نیست و ماده همیشه وجود داشته و نیاز به خالق خاصی نداره...

توصیه می کنم خلاصه مباحث رو از این وبلاگ دنبال کنید
او خلاصه تر شرح داده
http://soroshazadi.blogfa.com

نوشین گفت...

زن در اوستا:

در ایران باستان مقام زن در جامعه بسیار بالا بود و زن در بسیاری از شئون زندگی با مرد همکاری میکرد بروزم

سیاوش گفت...

یهدا جان البته غمگین هستم.
اما نه به خاطر این که سبزها در 22 بهمن کاری نکردند.
اساسا خیلی آدم باید پررو باشد که در خارج از کشور و در آرامش باشد ولی از هموطنان داخل کشور انتظار داشته باشد انقلاب کنند و شکنجه و کشته شوند.
راستش قدری هم از این که 22 بهمن حرکتش کمتر بود (نمی گم اصلا حرکت نداشت) خوشحال شدم. مثل تنبلی که وقتی دیگران هم کاری نمی کنند خوشحال می شود و وجدانش آسوده تر است!!!.
همزمان با شروع راهپیمایی 22 بهمن من داشتم در یکی از سواحل سیدنی دوچرخه سواری می کردم و با خودم می گفتم یعنی الان چه کسی باید کشته بشه؟
خوشحالم که خیلی اتفاق بدی نیافتاد.
راستش ترجیح می دم این جنبش تمام بشه ولی دیگه کسی کشته نشه. شاید اگر الان داخل ایران بودم نظر دیگه ای داشتم ولی اینجا چون خودم داخل ماجرا نیستم دوست دارم اصلا ماجرایی نباشه.
اگه دقت کنی هیچوقت هم در وبلاگم تشویق به حرکت کسی نمی کنم و فقط سعی می کنم کودتاچیها را تضعیف کنم.
من از حماقت طرفداران کودتا در رنجم و باور نمی کنم آدم اینقدر احمق باشد. اینها عاشق دروغ شنیدن و گنده گویی هستن و دنیای واقعیات برای اینها اصلا جالب نیست.
این حکومت ریشه در دروغ و حماقت داره و متاسفانه بسیاری از ایرانیها این جوریش را بیشتر دوست دارن.

شورشگران گفت...

دوستان زیاد چپ و سوسیالیست و نو كمونیست ها و بتون كمونیست ها و انارشیست ها و لاییك های چپ و لاییك های راست و ناباور ها و حتا سوكولار های جدی و حداقل به كنار نهادن دین از قدرت دولتی را می شودایا دور جمع كرد و یك الترناتیو مشخص و روشن كه چه می خواهیم و چه نوغ ازادی می خواهیم و چرا ..؟
چرا به نظر من جنبش سبز در كلیت الترناتیو و اپوزسیون جمهوری اسلامی نمی خواهد و نمیتواند باشد .. باز و چون در كلیت خواهان حفظ نظام اسلامی ست و نمیخواهد ساختار شكنی كند ..
و این جا و انجا چه رهبران و چه پایه های پایین سبز تعویض رژیم اسلامی را ساختار شكنی می دانند و انرا « انقلاب « می نامند و مردم را می ترسانند كه ای وای یك انقلاب كردیم از یك دیكتاتوری به الترا دیكتاتوری رسیدیم .. پس نظام را حفظ می كنیم و انرا اصلاح و جرح می نماییم .. و بدون خشونت و دادن تلافات جانی از دیكتاتوری شیعه اسلامی می رسیم به دمكراسی و ازادی حالا بگو پارلمانی .. در ایران و تفكر ایرانی نسیاری لغات و مفاهیم بد ویا نوغ اسلامی خاورمیانه ای فهمیده می شود .. از جمله این كلمه « انقلاب « ..
این تفكر كه پایگاه طبقاتیش در سرمایه و مال و ملك و خرده سرمایه دلال و بقال و خرید و فروش و تجارت ازاد، ریشه داردو در جمهوری اسلامی تقویت از نو ساخته شده اند و نوكیسه اند ، می ترسند پشیزی از داراییشان به هوا رود ...این تفكر و طبقه و قشر ایران زمین همیشه خواب در جاهلستان می بینند ..و قدرت و امكانات زیادی هم دارند .. تا دیروز مخلص و چاكر رهبر اسلامی عدل علی بودند امروز می خواهند اصلاحات فرمایند ..
چرا كه دیگر جمهوری اسلامی توان همه با هم خوردن غارت بازار و در امد نفت و .. را ندارد و دیر یا زود این اختلاف منجر به ضرر و زیان های زیادی به كل اقتصاد پایه مملكت وارد خواهد كرد .. كه به این سادگی قانل جنران نخواهد بود .. و از همه بدتر این مماشات و سر پایین اوردن در مقابل دیكتاتوری مذهبی شیعه حاكم .. تمام نیروها و جوان های پرشور و امیدوار و جان بر كف را یا به سلاخانه اسلامی عدل علی خواهد سپرد .ع و یا پاسیو و نا امید و گوشه گیر خواهد كرد و یا زرنگتر و با هوش ترهایش جذب سرمایه جهانی غرب خواهد گردید و ایران در جاهلی و عقب ماندگی و فقر خاهد ماند ..

narenjesabz گفت...

سلام
منون از همکاری شما
موفق و سربلند باشید

Mansour گفت...

درود
عکس رو تو بلاگر آپلود کردم
البته برای دیدن عکس در اندازه ی اصلی باید روش کلیک کنی
قسمت نظرات هم درست شد
پیروز باشی

مژده گفت...

در پسین روزهای فصل بهار، برگها در هجوم پاییزند، زردها روی شاخه میمانند، سبزها روی خاک میریزند، جای عطر گلٔ اقاقی و یاس بوی خون در فضای این شهر است، گویی احساس سربلندی و اوج، با تمام درختها قهر است، ناله پر شرار مرغ سحر، معنیش ارتداد و بی دینی است، در زمستان ذوق و اندیشه، سبز بودن چه جرم سنگینیست

ارشك گفت...

به نظرم الآن وقت مقابله به مثل نرسيده. هرچند دوستان با تدارك ديدن نارنجك و كپسول و... دارن براي يك پذيرايي گرم از برادراي باتوم به دست و بعضاً هم سانديس به دست آماده ميشن، و خيلي هم طرح خوبيه و ما هم يه مقدماتي چيديم، اما اون چهارشنبه سوريه و فرق داره. من فكر ميكنم در پيروزي جنبش دو عامل 1.ايجاد شكاف در نيروهاي مسلح و2.آگاهي رساني براي شكل دهي يك اعتصاب سراسري، ميتونه بسيار مؤثرتر باشه

ارشك گفت...

يه چيزي رو يادم رفت بگم. اگر در تظاهراتي شركت ميكنيد حتماً يك چاقو در جيبتون براي دفاع از خودتون داشته باشيد. تو اين مملكت، هر تظاهرات غير حكومتي غير قانونيه، شما هم با شركت در يك اعتراض مدني، اغتشاشگر و شورشگر و محارب هستيد، اگر هم خدايي نكرده بتونن شما رو به زندان بيندازند معلوم نيست نشاني از شما پيدا بشه. قوه قضاييه هم بجاي پيدا كردن شما، خانواده تان را در فشار و تعقيب و تهديد قرار ميده. گورهاي دسته جمعي و بي نام و نشان، جنازه هايي كه سيمان گرفته شده بودند، يا آنهايي كه آثار شكنجه ها و جراحات شديد بر بدنشان نمايان بوده، اينها واقعيتهاي وضعيت فعلي كشور ماست. اگر هم ميگم چاقو، فقط بخاطر اينه كه اگر به زور داشتن شما رو سوار ميني بوس هاشون ميكردن، بتونيد از خودتون دفاع كنيد. حالا اين فقط نظر منه. در كنار اينكه بايد سعي كنيم بين مردممون همبستگي ايجاد كنيم و آگاهي رساني و... كنيم، از خودمون هم بايد دفاع كنيم.

یهدا ( نویسنده وبلاگ ) گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
یهدا (نویسنده وبلاگ) گفت...

ارشک جان کاملن باهات موافقم

داریوش گفت...

ای کاش زودتر می گفتی که این یکی را نمی ساختم! الان دیگر دست و دلم به تارنگار سازی و پردازی نمی رود ، باشد اگر این یکی را هم پالاستند ، به شمار شما بلاگر های خارجی می پیوندم!

محسن گفت...

سلام دوست عزیزبرگشتم
تبریک
میبینم که شما هم درجه گرفتید
دوباره میگم مبارک باشه
۲۲ بهمن گذشت و فصل سبزی دیگر در راه است
با این مطلب بروز هستم
www.4tolouesabze88.blogsky.com

مهدي نادري ن‍ژاد گفت...

با سلام
مكتوبتان خواندم.
ما بيش از همه به عقلانيت و دوري از كارهاي احساسي نيازمنديم.

dariush گفت...

با درود بر یهدای گرام
تارنمایت را نگاه کردم و برخی نوشته ها را خواندم
22 بهمن از دید من پیروزی بود مگر پیروزی با گرفتن پادگان و یا اسلحه خانه ای است پیروزی از این بالاتر که رزیم تمامی اتوبوس ها را از سراسر ایران بسیح کرده بود و ایا در دوستان فیلمهای میدان ازادی را دیدند ایا دوستان در گوگل ارت دیدیند که سد ها و سد ها اتوبوس امده بود نگاهی به زمان سخنرانی ریس دولت بیندازید یکی خوابده یک سری دارن فوتبال بازی میکنند یک سری تو صف ساندیس هستند یک سری هم دارن با هم حرف میزنند این درست در زمانی هست که محمود خان میگوید ملت ما مشت میزنه و یا از این حرفها البته باید گفت زنده باد ب ب سی که انفدر در اخبار تطاهرات خود حوش را نشان داد که من دو سه بار فکر کردم تلوزیون ایران هستم خوب خدمت میکند خدا توفیقشون بده خداوند عمل پروستات اقایون را با موفقیت در لندن به اتمام برساند بهر حال این قطار دارد پیش میرود و امیدوارم ارام ارام برود تا به تصادفی کنیم نه اینکه فردا لندن و امریکا و اروپای ها که ببینند منافعشان از وسی سبز ها به خطر افتاده حمله کنند که به امید خدا عرق میهن پرستی یک گروه خیسشون کند و حنگ راه بیفتد و ما دوباره از سوی سازمان ها راست و چپ بشنویم " سارمان محاهدین تمامی میلیشیای خود را در اختیار سپاه قرار میدهد و 10 دفیقه دیگر هم فداییان و حزب توده و و و انها هم همه نیرو یشان را در بست در اختیار سپاه قرار دهند و ما بمانیم و حوضمان اوباما هم تو دهنی بما بزند ما مردم ارام و فهمیده هستمی نه اسلحه و نه چاقو در دست میگیریم اسلحه ما قلم ماست و چاقوی ما تارنمیا و روزنامه های اینترنتی ما
شاد باشی و تندرست

روشنایی گفت...

یهداجون،می تونی بیای مسنجر؟

محسن گفت...

فتو شاپ ـ دروغ گویی ـ ارسال پارازیت در بحث امروز طلوع سبز 88

محمد علی ابراهیمی گفت...

عجب میبینم بزرگترین مدعی جنبش سبز و ازادی دیگه حوصله نوشتن ندارد و سخت اشفته شده است !
خوب ابجی بالاخره هر حماقتی اثری دارد که شما هم اثرش را دیدید .
راستی یهدا ببینم این بار این همه ملت برای چی امده بودند ؟
لابد بازم برای ساندیس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یهدا خودمونیم تو یک تختت کمه .
نمی خوام خدای ناخواسته توهین کنم ولی خودت هم میدانی شما اونگ در اب می کوبید لذا دیگه این قدر خودت را خسته نکن .
چون تا این نظام از ملت برای خود مهره دارد شما را فتحی نیست .
لذابه عنوان یک برادر سفارش می کنم وبلاگت را تغییر بده و درباره چیزای دیگه غیر سیاست بنویس چون این طوری مشتری بیشتری داری ...........

به هر حال مو خرگوشیت را عشقه ..........
هویج نمی خواهی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شاهین گفت...

درود
یهدا جان با ادامه جستارهای پنجگانه به روزم
راستی از ساقی خبری نداری؟چرا وبلاگش حذف شده؟
در پناه اهورا

ارسال یک نظر